Przedmiotem aukcji jest k r óciec ssący Top Racing.
Jeżeli wsadzasz większy gaźnik pomyśl też o króćcu.
Odpowiedni do gaźnika króciec to większe osiągi.
Top Racing proponuje specjalny, oczywiście w żaden sposób nie blokowany, aluminiowy króciec ssący do gaźników Dell'orto od 17.5 do 21mm.
Specjalna konstrukcja pozwala na montowanie gaźników z mocowaniem "na wcisk"
Przy montażu króćca ssącego Top Racing może być wymagana modyfikacja lub zmiana oryginalnego filtra powietrza.
Średnica wewnętrzna gumy łaczacej 24mm
Na innej naszej aukcji dostępny oryginalny gaźnik dellorto
ZASTOSOWANIE:
- BSV Bali 50
- BSV GP-SP 50
- BSV SFX 50
- BSV SGX 50 Sky
- BSV SH 50 (od 1996)
- BSV Shadow 50
- BSV SXR 50
- BSV X8R-S 50
- BSV X8R-X 50
- BSV ZX 50
- BSV ZX 50 (do 1994)
- Honda Bali 50
- Honda Dio G 50
- Honda Dio SP 50
- Honda Dio SR 50
- Honda Dio ZX 50
- Honda Dio ZX 50 (do 1993)
- Honda Lead 50
- Honda SFX 50
- Honda SGX 50 Sky
- Honda SH 50 (od 1996)
- Honda Shadow 50
- Honda SXR 50
- Honda Vision 50
- Honda X8R-S 50
- Honda X8R-X 50
- Peugeot Buxy 50
- Peugeot Buxy M 50
- Peugeot Elyseo 50
- Peugeot Elystar 50 Advantage
- Peugeot Looxor 50
- Peugeot Rapido 50
- Peugeot SC Metropolis 50
- Peugeot Speedfight 50 AC (powietrze)
- Peugeot Speedfight 50 LC (ciecz)
- Peugeot Speedfight 2 50 AC (powietrze)
- Peugeot Speedfight 2 50 LC (ciecz)
- Peugeot Speedfight 2 50 AC (Euro2) (od 2004)
- Peugeot Speedfight 2 50 LC (Euro2) (od 2004)
- Peugeot Speedfight 2 50 AC 307 WRC (Euro2)
- Peugeot Speedfight 2 50 LC 307 WRC (Euro2)
- Peugeot Speedake 50
- Peugeot Splinter 50
- Peugeot Squab 50
- Peugeot SV 50 Geo
- Peugeot TKR 50
- Peugeot TKR 50 307 WRC
- Peugeot TKR 50 Furious
- Peugeot Trekker 50
- Peugeot Vivacity 50
- Peugeot Zenith 50