Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
⭐⭐⭐⭐⭐
✅ Autor: Bacior Michał
✅ Język: polski
✅ Wydawca: CeDeWu
✅ Format: 16.5x23.5cm
✅ Stron: 154
✅ Oprawa: Miękka
✅ Waga: 0.26
✅ Rok: 2019
✅ ISBN: 9788375567472
✅ EAN: 9788375567472
✅ Kod: 73154002077KS AZ5%
W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia: współczesne teorie przedsiębiorstwa przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości filozoficzne aspekty wartości instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych, a także opisuje oraz poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym.