Bardziejniżkiedykolwiekwcześniejodprzedsiębiorcówi menedżerówoczekujesiękreatywnościi innowacyjności.Anawetwięcej:beztegonie osiągasiędzisiajsukcesóww biznesie.Pojawiasięjednakpytanie,jakkreatywnośćuwolnići rozwinąć.
Książkapowstaładziękirozmowomz 26wybitnymiprzedstawicielamisztukii nauki.Jejlekturapomożeuwolnićkreatywnośćw pracyzawodoweji życiuosobistym.Potencjałkreatywnościdrzemiebowiemw każdymz nas,adziękipoznaniutajemnicwarsztatuartystówi twórców,inspiracjiichsugestiami,wsłuchaniusięw ichzaleceniai przestrogimożliwebędzieprzełamaniebarieryobaw,wahańi niepewności.
Zawszewartowsłuchiwaćsięw to,comajądopowiedzeniaci,którzyosiągnęlisukcestworzącwspaniałefilmy,sztukiteatralne,obrazy,rzeźby,grafiki,fotografieczyutworymuzycznedocenianeprzez szerokiegronoodbiorców.Wdziałaniachartystówi twórcówmożnaodnaleźćpowtarzalnemechanizmyi sposobypostępowania,którepozwalająlepiejzrozumiećfenomenkreatywnościi mogąstanowićinspiracjedla osóbzwiązanychz biznesem.
LechosławGarbarski– profesor,kierownikKatedryMarketinguw AkademiiLeonaKoźmińskiegow Warszawie.Specjalizujesięw zakresiemarketingu,strategiimarketingowychi postępowanianabywcównarynku.Jestautoremponad300prac,z którychwiększośćzostałaopublikowanaw książkach,monografiach,czasopismachoraz materiałachkonferencyjnychw Polscei poza granicą.CzłonekzałożycielStowarzyszeniaStypendystówFulbrightaw Polsce.Konsultantwielufirm.DyrektorKozminskiAdvancedManagementProgram.
SKU PRODUKTU: 148205 | SKU WARIACJI: W160358