KOMPLET 2X NOWE 8 PR ORYGINALNE OPONY MTZ 82 ROSJA 11.2-20 DĘTKI 11.2X20
2x OPONA DIAGONALNA VOLTYRE 11.2-20 F-35 PR8 TT + DĘTKA GRATIS
Solidna opona do maszyn rolniczych VOLTYRE rozmiar 11.2-20 model F-35 PR8 TT w komplecie z dętką.
Dzięki oryginalnym klockom bieżnika opona spisuje zarówno dobrze w polu jak i w transporcie.
Ma wysoki bieżnik, grube klocki mają zdolność do samooczyszczania się.
Opona wykonana bardzo solidnie, ma mocne boki.
Dedykowana do ciągnika MTZ 82 BELARUS
PARAMETRY TECHNICZNE OPONY VOLTYRE 11.2-20 F-35 PR8 114A6 TT (komplet z dętką)
ROZMIAR: 11.2-20
MODEL: F-35
MARKA: VOLTYRE
TYP: (TUBETYPE) TT
KONSTRUKCJA: diagonalna
ILOŚĆ PŁÓCIEN: PR8
WAGA: 45 kg
INDEKS NOŚNOŚCI: 114
INDEKS PRĘDKOŚCI: A6
SZEROKOŚĆ PROFILU: 284 mm
ŚREDNICA ZEWNĘTRZNA: 985 mm
FELGA ZALECANA: W10X20
DĘTKA W KOMPLECIE 11.2-20
CIŚNIENIE ROBOCZE: 2,1 Bar
DLACZEGO OPONY MARKI VOLTYRE :.
Jeden z największych producentów opon w Europie VOLTYRE od lat specjalizuje się w produkcji opon do maszyn rolniczych.
W wyniku fuzji z TITAN (USA) oraz dołączeniu marki GOODYEAR Farm Tyres przeszedł przez gruntowną rekonstrukcję linii produkcyjnej.
Marka opon VOLTYRE zarówno jak TITAN czy GOODYEAR jest znana na całym świecie.
WSZYSTKIE NASZE OPONY PRZECHOWUJEMY NA MAGAZYNIE. DLACZEGO NOWE OPONY ROLNICZE POWINNY BYĆ PRZECHOWYWANE W POMIESZCZENIU?
Ponieważ opony rolnicze w odróżnieniu od innych mogą być używane przez 10 lub więcej lat powinno się zadbać o ich żywotność jeszcze przed założeniem na maszynę. Trzeba wiedzieć, iż świeżo wyprodukowane opony przez pierwsze pół roku nadal przechodzą przez proces wewnętrznej wulkanizacji mieszanki gumowej, kiedy wszystkie składniki między sobą się łączą na stałe, i że przez ten okres takie niepożądane czynniki jak wahania temperatury, bezpośrednie promieniowanie słoneczne oraz nieodpowiedni sposób przechowywania mają ogromny wpływ na geometrię tej opony oraz dalszą jej żywotność. Przechowując świeżo wyprodukowaną oponę pod chmurką można popsuć nawet bardzo porządne ogumienie. Pokrzywione opony, mające wyblakłe plamy na barku oraz ślady błota w środku – takie są dzisiejsze realia w branży oponiarskiej. Dlatego trzeba bardzo uważnie wybierać dostawcę opon rolniczych patrząc nie tylko na markę a nawet większą uwagę zwracać na sposób przechowywania przed sprzedażą.