KOSZULKA MĘSKA UNDER ARMOUR POLO 1201519
Cechy produktu
- Marka: Under Armour
- Rozmiar ubrań: SM
- Kolor ubrań: Różowy
- Kod produktu: 1201519
Koszulka męska Under Armour Performance Polo
Innowacja materiału:
HeatGear - materiał na bazie mikrofibry zaopatrzony w specjalny System Transportu Wilgoci, chłodzi i osusza ciało kiedy temperatura podnosi się, pozostając przy tym super lekkim. Idealny powyżej 24o C
Krój stroju:
Regular – luźny, ale nie obszerny. Pomiędzy „Fitted” a „Loose” Stosowany jest głownie w produktach codziennego użytku
Zastosowane technologie:
- lekka tkanina zwiększająca szybkość schnięcia materiału
- technologia Anti-Odor (Kontrola Zapachu) zapobiega rozwojowi mikrobów odpowiedzialnych za nieprzyjemny zapach,
- przyspiesza parowanie wilgoci wydalanej przez organizm, regulując temperaturę ciała w zależności od panujących warunków zewnętrznych
- zrobiona z Heatgear\'owej tkaniny cotton-like, która w dotyku jest jak bawełna
- koszulka jest zawsze sucha i chłodna, gotowa do uprawiania sportu i noszenia po ulicy
Przeznaczenie:
- stosowane w treningu przekrojowym oraz wielu innych dyscyplin,
- do codziennego użytku
UNDER ARMOUR jest młodą marką sportową, założoną przez Kevina Planka, byłego zawodowego gracza futbolu amerykańskiego. Grając w meczach swojej drużyny Kevin wiele razy w ciągu gry musiał zmieniać swój bawełniany, nieprzepuszczający powietrza i nieodprowadzający wilgoci t-shirt na nowy, aby utrzymać odpowiednią temperaturę ciała i komfort w trakcie gry. To doświadczenie naprowadziło go na pomysł stworzenia t-shirtu idealnego – zbudowanego z materiału, który nawet po długim czasie gry pozostawałby suchy i lekki. Under Armour zaczynało działalność na rynku amerykańskim w 1996 roku, posiadając pierwsze biuro w garażu domu. Dzisiaj, po ponad 10 latach obecności na globalnym rynku, firma ma własne laboratoria badawcze, w których materiały używane do produkcji strojów sportowych są ulepszane z sezonu na sezon tak, aby ostatecznie osiągnąć technologiczną perfekcję. Żaden produkt Under Armour po dziś dzień nie zawiera w sobie ani jednego grama bawełny. Ta wywodząca się ze Stanów Zjednoczonych marka podbija obecnie rynki na wszystkich kontynentach, a jej obroty za ostatni rok sięgnęły miliarda dolarów, stawiając Under Armour w grupie czołowych korporacji sportowych świata. Będąc drugą najszybciej rozwijającą się spółką na amerykańskim parkiecie oraz okrzykniętą najgorętszą marką w sporcie, Under Armour stanowi mocne zagrożenie dla najsilniejszych marek sportowych obecnych na globalnym rynku. Założeniem każdego produktu Under Armour jest uczynić sportowców lepszymi (To make athletes better) i pomóc im osiągać jak najlepsze wyniki w wybranej dyscyplinie sportu. Under Armour nie jest marką mody sportowej, co wyróżnia ją spośród konkurencji. Zamiast oferowania odzieży sportowej dla każdego, Under Armour skupia się na produkcji tylko i wyłącznie technicznie zaawansowanej odzieży z wyraźnym przeznaczeniem do uprawiania sportu.