DZIEŃ DOBRY!
DZIŚ W OFERCIE:
KOREKTOR RADMOR 5471
Stan wizualny - taki jak na zdjęciach.
Stan techniczny - 100% sprawny.
W komplecie:
* korektor
Specyfikacja:
Korektor 5471 jest elementem zestawu Radmor 5400. Wymiarami dostosowany jest także do amplitunerów Radmor serii 510x. korektor wyposażono w 10 regulatorów charakterystyki w każdym kanale, w układ redukcji szumów DNL oraz układ "super stereo". Korektor umożliwia dołączenie dodatkowego magnetofonu. Korektor produkowano w kolorach czarnym i srebrnym oraz z drewnianymi bokami i bez nich. Wersja 5470 była dedykowana amplitunerom serii 510x (miała napisy po prawej stronie).Korektor 5472Produkowany w 3 wariantach kolorystycznych : czarny , grafitowy , srebrny .Fragment aneksu nr.2 do instrukcji obsługi wydanie 3 Radmor Korektor 5471 stereo :Aneks nr.2 dotyczy korektora 5472 który jest nowym wyrobem Radmoru.Korektor 5472 jest przystosowany do współpracy z zestawem stereofonicznym o szerokości 440 mm składającym się z magnetofonu i odbiornika radiowego lub wzmacniacza , np. Magnetofonu M9010 (M9100) i amplitunera AT9010 (AT9100) produkcji ZRK.Korektor 5472 posiada te same cechy i dane techniczne jak korektor 5471 lecz inne wymiary.Korektor 5472 może być wykorzystany do współpracy z magnetofonem stereofonicznym i odbiornikiem radiowym lub wzmacniaczem nie posiadającym gniazda do podłączenia korektora. Należy zastosować wtedy sznur połączeniowy z 3 wtykami będący na wyposażeniu korektora 5472.Wtyk M włączyć do magnetofonu.Wtyk K włączyć do gniazda 1 korektora 5472 (WE/WY).Wtyk R włączyć do wejścia liniowego (magnetofon) wzmacniacza lub odbiornika radiowego.Takie połączenie umożliwia pełne wykorzystanie korektora 5472 przy odtwarzaniu dźwięku z magnetofonu. Możliwe jest wtedy wykorzystanie wszystkich funkcji korektora.
Po zakupie:
Proszę o niezwłoczne przesłanie danych adresowych wraz z numerem kontaktowym dla kuriera!
Na wpłatę oczekujemy 5 dni.
ZAPRASZAMY DO ZAKUPU!
W PRZYPADKU USZKODZENIA PODCZAS TRANSPORTU JEDYNĄ PODSTAWĄ DO REKLAMACJI JEST OTWARCIE PACZKI PRZY KURIERZE I SPORZĄDZENIE PROTOKOŁU SZKODY.