Korbowody kute PRISM do VW / AUDI 1.8T
Korbowody w wersji z wymuszonym smarowaniem sworznia tzw "rifle drilled" czyli otwór wiercony przez całą długość ramienia doprowadzający olej pod ciśnieniem z czopa wału do główki na sworzeń tłoka
• Zastosowanie: Audi / VW 144mm ze sworzniem 20mm
• Zestaw 4szt korbowodów dopasowanych wagowo
• Gotowe do instalacji śrub 3/8” np ARP2000 200-6207
• Długośc korbowodu (między osiami otworów): 144,0mm
• Średnica otworu pod panewkę: 50,60mm
• Średnica otworu pod sworzeń: 20,01mm
Korbowody plug&play
______________________________________________________________________
oprócz tych korbowodów dostępne od ręki między innymi do:
- BMW M50/M52/M54/M20 135mm
- BMW M50/M52/M54/M20 133mm (odprężające)
- BMW M10/S14 135mm
- BMW M3 E46 S54
- BMW M3 E90 S65B40 V8
- BMW M5 E39 S62B50 V8
- BMW M6 M5 E60 S85B50 V10
- BMW M60/M62 143mm V8 (standardowe)
- BMW M60/M62 141mm V8 (odprężające)
- Ford 2,5 V6 silnik KL
- Honda D16
- Mazda 2,5 V6 silnik KL
- Mitsubishi V6 6A13
- Opel X30XE Z32SE
- Toyota 1UZ/2UZ/3UZ 146mm V8 (standardowe)
- Toyota 1UZ/2UZ/3UZ 144mm V8 (odprężające)
- VW / Audi 1.8T 144mm sworzeń 19mm
- VW / Audi 1.8T 144mm sworzeń 20mm
- VW / Audi 1.8T 144mm sworzeń 19mm z wymuszonym smarowaniem sworznia (tzw. riffle drilled czyli wiercony otwór przez całą długość ramienia)
- VW / Audi 1.8T 144mm sworzeń 20mm z wymuszonym smarowaniem sworznia (tzw. riffle drilled czyli wiercony otwór przez całą długość ramienia)
- VW / Audi 2.0 TFSI 144mm sworzeń 20mm
- VW / Audi 2.0 TFSI 144mm sworzeń 21mm
- VW VR6 R32 (minimalna średnica cylindra 83mm)
Wystawiamy FV, cena brutto.
Kontakt : 512 18 pięć 9 trzy 9