Korbowody I-Beam Billet K1, Honda K24A Dł. 152 Pin
Kute korbowody i wały korbowodowe firmy K1 wykonane są z najwyższej jakości stali 4340. Dzięki ogormnemu doświadczeniu w projektowaniu i produkcji są to produkty bardzo dobrej jakości dostępne w przystępnej cenie.
Produkty K1 technologies wykonane są z niezwykłą dokładnością (tolerancja otworów łożysk jest utrzymana na poziomie +/-.0001") spełniając wysokie wymagania stawiane w wyścigach i rajdach samochodowych. Używane są wyłącznie śruby ARP (ARP 2000 w standardzie oraz 625 plus bolt upgrades jako opcja). Tuleje z brązu redukują tarcie i przyczyniają się do dłuższej żywotności. Sworznie typu Press-fit są dostępne w niektórych rozmiarach korbowodów. Wszystkie korbowody są w 100% projektowane, wykańczane i kontrolowane w USA.
Wszystkie wały korbowe są wykonane ze stali 4340 i posiadają utwardzone rdzenie dla zwiększenia wytrzymałości na rozciąganie. Powierzchnie łożysk są polerowane i azotowane dla zwiększenia odporności na zużycie. Śruby ARP są instalowane i dokręcane zgodnie z dokładną specyfikacją przed honowaniem, aby zapewnić dokładną i powtarzalną geometrię otworu. Wszystkie korbowody K1 Technologies są honowane w siedzibie producenta. Korbowody K1 technologies są dopasowywane wagowo do zestawów i pakowane w pudełka, z zaznaczonymi wagami (obrotowymi, posuwisto-zwrotnymi i całkowitymi) w celu ułatwienia procesu wyważania.
Produkt na zamówienie.
2270KM i 2200Nm - taką mocą szczyci się nasz demo car Tsunami bimoto Calibra, najszybsze auto dwusilnikowe na świecie! Auto stworzone pod wyścigi na 1/4mili na częściach FMIC przyspiesza od 0-300km/h poniżej 10 sekund i przez kilka sezonów klasyfikowało się na najwyższych stopniach podium. Te fakty potwierdzają najwyższą jakość i trwałość naszych części.
Naszych części używa ścisła czołówka polskiego i europejskiego driftu: Paweł Trela (Opel GT 870KM), Bartosz Ostałowski (Nissan 200sx 1000KM), Adam Zalewski (BMW e30 900KM), Karolina Pilarczyk (Nissan 200sx 750KM), Piotr Kozłowski (BMW e30 600KM), Grzegorz Hypki (BMW e30 650KM), Paweł Korpuliński (BMW e82 800KM), Wojciech Goździewicz (BMW e36 700KM), Maciej Jarkiewicz (Toyota Supra 750KM) i wielu innych!
Dzięki naszym podzespołom wielu zawodników zdobyło tytuły mistrzowskie w najważniejszych ligach zarówno w Polsce (Drift Open, PFD, Drift Masters Grand Prix), jak i na świecie (King of Europe, Formula Drift, Drift Masters European Championship).