Aplikacja
Dla Ford Fiesta CVH 1.6L RS Turbo
Montaż:
1980-1986 dla Ford Escort Mk 3 (europa) 1.6 L Turbo;
1986-1990 dla Ford Escort Mk 4 (europa) 1.6 L Turbo;
1989-1995 dla Ford Fiesta Mk 3 1.6 L Turbo
Typ sworznia: Pływający tłok sworzniowy
Wymiar
Długość od środka do środka: 132mm/5.197"
Średnica dużego końca: 50,91 mm/2,004"
Mała średnica końcowa: 20,63 mm/0,812"
Szerokość dużego końca: 24.3mm/0.957"
Szerokość małego końca: 24,3 mm/0,957"
Specyfikacja
* Typ: kuta stal o jakości chromowo-molibdenowej 4340 do wyścigów
*H-beam Conrods Ilość: 4 sztuki, jak pokazano na zdjęciu
*Śruby: w tym śruby ARP 2000 5/16" (Uwaga: Dodatkowa opłata za uaktualnienie do śrub ARP L19)
*Wszystkie korbowody zawierają śruby ARP 2000, które są oceniane na 220 000 psi, a opcjonalny materiał ARP L19 na 260 000 psi jest dostępny jako ulepszony produkt.
* Reklamowana ocena mocy w koniach mechanicznych: 200 KM/szt.
* Najwyższe przyspieszenie: 9000 obr./min
*rozmiar opakowania:28 CM * 21 CM * 10 CM
Funkcja
1. Materiał: kuta stal chromowo-molibdenowa SAE 4340 zapewniająca najwyższą wytrzymałość i trwałość, dedykowana do wyścigów;
2. Śruby ARP 2000, opcjonalne łączniki ARP L19 dostępne jako ulepszenie;
3. Konstrukcja H-Beam zmniejsza wagę bez uszczerbku dla wytrzymałości;
4. Obróbka cieplna i śrutowanie dla zachowania spójności i siły. Wykończenie śrutowane, aby usunąć potencjalne naprężenia;
5. Wysoka precyzja obrabiana CNC, precyzyjne kołki wyrównujące nasadkę pręta;
6. Otwory wykończone do +/- 0,01 mm;
7. Zrównoważony w granicach +/- 1 g na pręt;
8. Każdy pręt jest testowany pod kątem cząstek magnetycznych, aby zapewnić brak wad;
9. Użyj prześwietlenia rentgenowskiego, przetestowanego dźwiękowo;
Notatka
*Profesjonalna instalacja jest wysoce zalecana ;