Korba szosowa Sram Red 22 2x11rz. GXP YAW 34-50t 170mm
Sram Red 22 to bezkompromisowa grupa do ścigania. Kiedy zaprezentowano całkowicie przeprojektowanego Red’a, nie było niczego, co dałoby się zrobić lepiej. Zupełnie nowy, stworzony od podstaw z innowacjami, nad którymi obmyślający je specjaliści oraz testujący zawodnicy spędzili cały rok. Pełen funkcji i zalet odpowiadających na potrzeby profesjonalistów — szybki, lekki, aerodynamiczny, ergonomiczny, prawie bezgłośny i oczywiście bez trimu dzięki przełomowej technologii Yaw™. Dodanie dwóch kombinacji biegów, było jedynym potrzebnym usprawnieniem, którego dodatkową zaletą jest to, że obecnie, bez zwiększania masy, otrzymaliśmy system przerzucający niewiarygodnie szybko z przodu z najlepszym i najpłynniejszym stopniowaniem przełożeń z tyłu. SRAM jako pierwszy dał 22 w pełni użyteczne biegi. Bez kompromisów i bez trimu, to właśnie nazywamy Red 22.
Najlżejsza i najsztywniejsza korba szosowa SRAM Red 22. Konstrukcja Exogram to karbonowe, puste wewnątrz aż do pająka ramiona. Korba Sram Red 22 ma pełniejsze kształty, nadające konstrukcji większą sztywność i jednocześnie, używając mniej materiału, pozwalające obniżyć masę. Mechanizm wyposażono w nowe, szersze i sztywniejsze aluminiowe zębatki X-Glide R, przystosowane do współpracy z przerzutką przednią z technologią Yaw™.
- Producent: Sram
- Model: Red 22
- Korba do rowerów szosowych
- Przeznaczona dla napędów: 2x11
- Tarcze: 34-50z.
- Długość ramion: 170mm
- Tarcze: X-Glide R, aluminiowe, anodowane wykończenie
- Materiał ramion i pająka: kompozyt z jednokierunkowych włókien węglowych, puste wewnątrz
- Pająk: karbonowy, zintegrowany z pustym ramieniem
- Q-Factor: 145mm
- Masa: (dla GXP bez wkładu suportu) 609g
- Kolor: Czarny
Technologie
X-Glide
Nigdy więcej nietrafionych zmian przełożeń. X-Glide oferuje właściwie dobrane przełożenie w każdej chwili. Technologia X-Glide nastawiona jest na optymalizację oraz podniesienie jakości zmiany biegów, stosowana przy konstrukcji mechanizmów korbowych, przednich przerzutek oraz kaset Sram. Opracowana pierwotnie przez inżynierów Truvativ, zakładała całkowitą rezygnację z tradycyjnej konstrukcji tarcz korby, którą zaprojektowano na nowo od podstaw. Precyzyjnie sparowano tarcze różnej wielkości, przedefiniowując zasadę oraz rozmieszczenie elementów odpowiedzialnych za zmianę przełożeń, ruch łańcucha w górę oraz w dół po bocznych powierzchniach tarcz. X-Glide dwu-krotnie zwiększa liczbę potencjalnych punktów załączania łańcucha. Zastrzały rozmieszczone na tarczy zostały zgrane z trzpieniami łańcucha w przeciwieństwie do tradycyjnych rozwiązań, gdzie punktem łączącym jest blaszka zewnętrzna ogniwa.