NOWY WYWAŻONY ŚRODEK TURBINY
Numer rdzenia: KP39-223
Stan: fabrycznie nowy, wyważony i gotowy do montażu
Producent: Turbocentras UAB
W zestawie uszczelka pod spływ olejowy oraz gumowy o'ring (jeśli jest przewidziany konstrukcyjnie).
Wkłady są składane i wyważane na Litwie w centrali firmy Turbocentras UAB
PRZED ZAKUPEM PROSIMY O SPRAWDZENIE NUMERÓW TURBOSPRĘŻARKI Z TABLICZKI ZNAMIONOWEJ!!!
RDZEŃ PASUJE DO NASTĘPUJĄCYCH TURBOSPRĘŻAREK:
- 54399700002 5439-970-0002 5439 970 0002 KP39-02
- 54399700027 5439-970-0027 5439 970 0027 KP39-27
- 54399700002 5439-970-0002 5439 970 0002
- 54399880002 5439-988-0002 5439 988 0002
- 54399880027 5439-988-0027 5439 988 0027
- 7711135039
- 7701475135
- 7701476183
- 7711368163
- 8200204572
- 8200578315
- 8200360800
WYŻEJ WYMIENIONA TURBINA WYSTĘPOWAŁA W NASTĘPUJĄCYCH POJAZDACH:
- Renault Clio II 1.5L dCi K9K-THP 100KM/ 74kW 2004-2005
- Renault Kangoo II 1.5L dCi K9K-THP 103KM/ 76kW od 2008
- Renault Megane II 1.5L dCi K9K-THP 101KM/ 74kW od 2003
- Renault Megane II 1.5L dCi K9K-THP 103KM/ 76kW od 2003
- Renault Modus 1.5L dCi K9K-THP 103KM/ 76kW od 2004
- Renault Scenic II 1.5L dCi K9K-THP 101KM/ 74kW od 2003
- Renault Scenic II 1.5L dCi K9K-THP 103KM/ 76kW od 2003
SPECYFIKACJA PRODUKTU
- Produkt renomowanej litewskiej marki Turbocentras UAB – najchętniej wybieranego producenta części zamiennych do regeneracji turbosprężarek
- Wyprodukowany z wysokiej jakości japońskiej stali
- Zawiera wysoką zawartość niklu na poziomie od 52-58%, co gwarantuje żaroodporność
- Rdzeń jest wyważony za pomocą profesjonalnego sprzętu VSR 400, co potwierdza dołączony do przesyłki protokół wyważenia z numerem seryjnym korasa
- Rdzeń jest składany i wyważany na Litwie, w naszym profesjonalnym serwisie
- Do produkcji zespołów środkowych używamy wyłącznie własnych części wysokiej jakości
- Każdy z elementów CHRA jest precyzyjnie sprawdzany przed montażem
Przed zakupem prosimy o SPRAWDZENIE NUMERÓW TURBOSPRĘŻARKI z tabliczki znamionowej!
Środki turbosprężarek powinny być dobierane według numerów turbosprężarki!
Wybór wkładu według kodu silnika, zdjęcia (wygląda tak samo) może spowodować zakup NIE PASUJĄCEGO środka!
UWAGA!
Przed montażem naprawionej turbiny należy zidentyfikować i wyeliminować przyczynę poprzedniego uszkodzenia / awarii turbosprężarki! W innym przypadku naprawiona turbina ulegnie powtórnemu uszkodzeniu!