GOTOWY DO MONTAŻU, WYWAŻONY ŚRODEK TURBOSPRĘŻARKI FIRMY E&E TURBO
- NUMERY ZAMIENNE TURBOSPRĘŻAREK DO KTÓRYCH PASUJE WKŁAD:
- A6420902086, A6420902486, AL0078
826830-0001, 826830-0003, 826830-0004, 826830-1, 826830-3, 826830-4
Numery zamienne są to numery turbosprężarek konstrukcyjnie tożsamych, do których będą pasować odpowiednie części, np. korasy, zawory, uszczelki jeśli tylko zostaną dobrane według tych numerów.
Numery każdej firmy produkującyej turbosprężarki składają się z charakterystycznych dla niej członów i liter. Przykładowo:
- Garrett to 6 cyfr przed myślnikiem (najważniejsze) i 1,2,3 cyfry po myślniku, czasem kończące się literą "S" np. 878998-5001S, 878998-1
- BorgWarner to 11 cyfr pogrupowanych w schemacie 4-3-4, bądź pisane ciągiem bez myślników, np. 5303-988-0105, 53039880105
- Mitsubishi to 10 cyfr oddzielonych myślnikiem w środku w schemacie 5-5, np. 49373-04002
- IHI to numery mało schematyczne ale najczęściej zawierają litery i są dość krótkie np. VV22, 9VA18
UWAGA! Przed zakupem sprawdź numer turbiny w swoim samochodzie (tabliczka znamionowa turbiny)
SAMOCHODY Z TURBOSPRĘŻARKAMI DO KTÓRYCH PASUJE WKŁAD:
- Mercedes-Benz C-Class W204 S204 OM642LS 3.0L 249KM/183kW 2011 - 2014
- Mercedes-Benz CLS-Class C218 X218 OM642LS 3.0L 249KM/183kW / 252KM/185kW 2011 - 2018
- Mercedes-Benz E-Class W212 S212 OM642LS 3.0L 249KM/183kW 2010–2016
- Mercedes-Benz E-Class C207 A207 OM642LS 3.0L 249KM/183kW 2011–2017
- Mercedes-Benz E-Class W213 S213 OM642LS 3.0L 249KM/183kW 2016–2018
- Mercedes-Benz E-Class C238 A238 OM642LS 3.0L 249KM/183kW 2017–2018
- Mercedes-Benz G-Class W463 OM642LS 3.0L 249KM/183kW 2015–2018
- Mercedes-Benz GLC-Class C253 OM642LS 3.0L 249KM/183kW od 2016
- Mercedes-Benz GL-Class X164 OM642LS 3.0L 249KM/183kW 2010–2012
- Mercedes-Benz GL-Class X166 OM642LS 3.0L 249KM/183kW od 2012
- Mercedes-Benz GLE-Class W166 OM642LS 3.0L 249KM/183kW od 2011
- Mercedes-Benz GLE-Class C292 OM642LS 3.0L 249KM/183kW od 2015
- Mercedes-Benz GLE-Class X253 OM642LS 3.0L 249KM/183kW od 2016
- Mercedes-Benz GLK-Class X204 OM642LS 3.0L 249KM/183kW 2012 - 2015
- Mercedes-Benz ML-Class X166 W166 OM642LS 3.0L 249KM/183kW od 2011
- Mercedes-Benz R-Class W251 V251 OM642LS 3.0L 249KM/183kW 2010 - 2012
- Mercedes-Benz S-Class W221 V221 OM642LS 3.0L 249KM/183kW 2010 - 2013
- Mercedes-Benz R-Class W222 V222 OM642LS 3.0L 249KM/183kW 2013 - 2017
- Mercedes-Benz X-Class OM642LS 3.0L 249KM/183kW od 2018
KOŁO KOMPRESJI
Koła sprężarki E&E są wykonane z wysokiej jakości stopu aluminium C355 bez zastosowania technologii HIP (Hot Isostatic Pressing). Stop C354 z zastosowaniem HIP został opracowany przez zespół badawczy i rozwojowy E&E i wkrótce będzie dostępny.
Gotowe/obrabiane/MFS/kute koła kompresora z aluminium, tytanu i stali nierdzewnej z programowaniem numerycznym i bez otworów mogą być dostarczane przez firmę E&E Turbo. Wybór stopu aluminium o wyższym stosunku wytrzymałości do wagi, większej wytrzymałości na rozciąganie oraz dobrej odporności na korozję po testach w wysokiej temperaturze, dostępny jest dla gotowych kół kompresora.
Wałek turbo
Wszystkie koła turbinowe w turbinach E&E Turbo są produkowane z użyciem stopu Inconel 713c do temperatury 850°C z zawartością niklu na poziomie 75% (Materiał ulepszony M2004 dla użytkowników o wysokich wymaganiach). Dzięki temu E&E Turbo jest w stanie produkować turbiny o wysokiej jakości wałach z kołem turbinowym z inconelu.
Koło wału E&E z płytą zamkniętą, pojedynczymi lub podwójnymi pierścieniami tłokowymi, rewers, skrócone i łożysko kulkowe o zwiększonej wydajności mogą być w 100% wyprodukowane w naszej firmie.
E&E Turbo korzysta z techniki spawania wiązką elektronową i spawania tarczowego. Po spawaniu elektronowym obszar spawany jest całkowicie sprawdzany za pomocą ultradźwiękowego testu, aby zapewnić jakość i niezawodność.
Po automatycznej produkcji przeprowadzane jest pełnowymiarowe badanie kontrolne, obejmujące wymiary, takie jak łopatki turbiny, rozmiary induktora, rozmiary eksduktora, wysokość ostrza, kontur, długość koła turbiny itp.
Dlaczego Wybrać Serduszka Turbo od AMBER Turbo
- Innowacyjna Technologia: KORAS TURBINY oferują innowacyjne rozwiązania, by zwiększyć wydajność silnika i poprawić dynamikę pojazdu.
- Precyzyjne Wykonanie: RDZEŃ TURBINY i Rdzeń koras od AMBER Turbo są efektem precyzyjnego projektowania i doskonałego wykonania, co przekłada się na niezawodność i trwałość.
- Optymalne Parametry: Serduszka Turbo od AMBER Turbo gwarantują optymalne parametry wydajnościowe, dostarczając niezrównanej mocy i efektywności.
Podsumowując, serduszka turbo od AMBER Turbo to gwarancja nie tylko podniesienia mocy Twojego pojazdu, ale także dostarczenia niezawodności i satysfakcji z jazdy. Wybierz AMBER Turbo, by doświadczyć nowego wymiaru wydajności swojego samochodu.