GOTOWY DO MONTAŻU, WYWAŻONY ŚRODEK TURBOSPRĘŻARKI FIRMY E&E TURBO
- NUMERY ZAMIENNE TURBOSPRĘŻAREK DO KTÓRYCH PASUJE WKŁAD:
- BorgWarner billet
- 04B253019G, 04B253019F, 04B253019A
- 16309700000, 16309700001, 16309700002, 16309700003, 16309880000, 16309880001, 16309880002, 16309880003, 16309700005, 16309880005, 1630-970-0000, 1630-970-0001, 1630-970-0002, 1630-970-0003, 1630-988-0000, 1630-988-0001, 1630-988-0002, 1630-988-0003, 1630-970-0005, 1630-988-0005
Numery zamienne są to numery turbosprężarek konstrukcyjnie tożsamych, do których będą pasować odpowiednie części, np. korasy, zawory, uszczelki jeśli tylko zostaną dobrane według tych numerów.
Numery każdej firmy produkującyej turbosprężarki składają się z charakterystycznych dla niej członów i liter. Przykładowo:
- Garrett to 6 cyfr przed myślnikiem (najważniejsze) i 1,2,3 cyfry po myślniku, czasem kończące się literą "S" np. 878998-5001S, 878998-1
- BorgWarner to 11 cyfr pogrupowanych w schemacie 4-3-4, bądź pisane ciągiem bez myślników, np. 5303-988-0105, 53039880105
- Mitsubishi to 10 cyfr oddzielonych myślnikiem w środku w schemacie 5-5, np. 49373-04002
- IHI to numery mało schematyczne ale najczęściej zawierają litery i są dość krótkie np. VV22, 9VA18
UWAGA! Przed zakupem sprawdź numer turbiny w swoim samochodzie (tabliczka znamionowa turbiny)
SAMOCHODY Z TURBOSPRĘŻARKAMI DO KTÓRYCH PASUJE WKŁAD:
Audi
A1
1.4 TDI (CUSB) 1422ccm 90KM/66kW 2014/11-2018/10
1.6 TDI (CAYB) 1598ccm 90KM/66kW 2011/03-2015/04
A1 Sportback (8XA, 8XF)
1.4 TDI (CUSB) 1422ccm 90KM/66kW 2014/11-2018/10
1.6 TDI (CAYB) 1598ccm 90KM/66kW 2011/11-2015/04
Seat
IBIZA IV
1.2 TDI (CFWA) 1199ccm 75KM/55kW 2010/06-2012/03
1.4 TDI (CUSA) 1422ccm 75KM/55kW 2015/05-2017/06
1.4 TDI (CUSB) 1422ccm 90KM/66kW 2015/05-2017/06
1.4 TDI (CUTA CYZA) 1422ccm 105KM/77kW 2015/05-2017/06
1.6 TDI (CAYC CLNA) 1598ccm 105KM/77kW 2009/05-2015/05
1.9 TDI (BLS) 1896ccm 105KM/77kW 2008/03-2010/06
IBIZA IV SC
1.2 TDI (CFWA) 1199ccm 75KM/55kW 2010/05-2015/05
1.4 TDI (CUSA) 1422ccm 75KM/55kW 2015/05-2016/12
1.4 TDI (CUSB) 1422ccm 90KM/66kW 2015/05-2016/12
1.4 TDI (CUTA CYZA) 1422ccm 105KM/77kW 2015/05-2016/12
1.6 TDI (CAYB) 1598ccm 90KM/66kW 2009/05-2015/05
1.6 TDI (CAYC) 1598ccm 105KM/77kW 2009/05-2015/05
1.9 TDI (BLS) 1896ccm 105KM/77kW 2008/07-2010/06
1.9 TDI (BXJ) 1896ccm 90KM/66kW 2008/06-2010/06
IBIZA IV ST
1.2 TDI (CFWA) 1199ccm 75KM/55kW 2010/04-2015/05
1.4 TDI (CUSA) 1422ccm 75KM/55kW 2015/05-2016/07
1.4 TDI (CUSB) 1422ccm 90KM/66kW 2015/05-2016/07
1.4 TDI (CUTA CYZA) 1422ccm 105KM/77kW 2015/05-2016/07
1.6 TDI (CAYC CLNA) 1598ccm 105KM/77kW 2010/03-2015/05
TOLEDO IV (KG3)
1.4 TDI (CUSB) 1422ccm 90KM/66kW 2015/05-2019/04
1.6 TDI (CAYB) 1598ccm 90KM/66kW 2013/06-2015/06
Skoda
FABIA III
1.4 TDI (CUSA) 1422ccm 75KM/55kW 2015/05-
1.4 TDI (CUSB) 1422ccm 90KM/66kW 2014/08-
FABIA III Kombi (NJ5)
1.4 TDI (CUSA) 1422ccm 75KM/55kW 2015/05-
1.4 TDI (CUSB) 1422ccm 90KM/66kW 2014/10-
RAPID (NH3)
1.4 TDI (CUSB) 1422ccm 90KM/66kW 2015/05-2019/12
1.6 TDI (CAYB) 1598ccm 90KM/66kW 2013/08-2015/05
RAPID Spaceback (NH1)
1.4 TDI (CUSB) 1422ccm 90KM/66kW 2015/05-2019/12
1.6 TDI (CAYB) 1598ccm 90KM/66kW 2013/08-2015/05
Volkswagen
POLO V
1.2 TDI (CFWA) 1199ccm 75KM/55kW 2009/10-
1.4 TDI (CUSA CYZB) 1422ccm 75KM/55kW 2014/03-2017/10
1.4 TDI (CUSB) 1422ccm 90KM/66kW 2014/02-
1.6 TDI (CAYA) 1598ccm 75KM/55kW 2009/06-
1.6 TDI (CAYB) 1598ccm 90KM/66kW 2009/06-
POLO Van (
1.4 TDI (CUSA CYZB) 1422ccm 75KM/55kW 2014/03-
1.4 TDI (CUSB) 1422ccm 90KM/66kW 2014/02-
1.6 TDi (CAYA) 1598ccm 75KM/55kW 2009/06-2014/05
KOŁO KOMPRESJI
Koła sprężarki E&E są wykonane z wysokiej jakości stopu aluminium C355 bez zastosowania technologii HIP (Hot Isostatic Pressing). Stop C354 z zastosowaniem HIP został opracowany przez zespół badawczy i rozwojowy E&E i wkrótce będzie dostępny.
Gotowe/obrabiane/MFS/kute koła kompresora z aluminium, tytanu i stali nierdzewnej z programowaniem numerycznym i bez otworów mogą być dostarczane przez firmę E&E Turbo. Wybór stopu aluminium o wyższym stosunku wytrzymałości do wagi, większej wytrzymałości na rozciąganie oraz dobrej odporności na korozję po testach w wysokiej temperaturze, dostępny jest dla gotowych kół kompresora.
Wałek turbo
Wszystkie koła turbinowe w turbinach E&E Turbo są produkowane z użyciem stopu Inconel 713c do temperatury 850°C z zawartością niklu na poziomie 75% (Materiał ulepszony M2004 dla użytkowników o wysokich wymaganiach). Dzięki temu E&E Turbo jest w stanie produkować turbiny o wysokiej jakości wałach z kołem turbinowym z inconelu.
Koło wału E&E z płytą zamkniętą, pojedynczymi lub podwójnymi pierścieniami tłokowymi, rewers, skrócone i łożysko kulkowe o zwiększonej wydajności mogą być w 100% wyprodukowane w naszej firmie.
E&E Turbo korzysta z techniki spawania wiązką elektronową i spawania tarczowego. Po spawaniu elektronowym obszar spawany jest całkowicie sprawdzany za pomocą ultradźwiękowego testu, aby zapewnić jakość i niezawodność.
Po automatycznej produkcji przeprowadzane jest pełnowymiarowe badanie kontrolne, obejmujące wymiary, takie jak łopatki turbiny, rozmiary induktora, rozmiary eksduktora, wysokość ostrza, kontur, długość koła turbiny itp.
Dlaczego Wybrać Serduszka Turbo od AMBER Turbo
- Innowacyjna Technologia: KORAS TURBINY oferują innowacyjne rozwiązania, by zwiększyć wydajność silnika i poprawić dynamikę pojazdu.
- Precyzyjne Wykonanie: RDZEŃ TURBINY i Rdzeń koras od AMBER Turbo są efektem precyzyjnego projektowania i doskonałego wykonania, co przekłada się na niezawodność i trwałość.
- Optymalne Parametry: Serduszka Turbo od AMBER Turbo gwarantują optymalne parametry wydajnościowe, dostarczając niezrównanej mocy i efektywności.
Podsumowując, serduszka turbo od AMBER Turbo to gwarancja nie tylko podniesienia mocy Twojego pojazdu, ale także dostarczenia niezawodności i satysfakcji z jazdy. Wybierz AMBER Turbo, by doświadczyć nowego wymiaru wydajności swojego samochodu.