Kontroler Lambda to CAN sondy Bosch LSU 4.9
Sterownik Ecumaster Lambda to CAN to kompaktowe urządzenie służące do sterowania
szerokopasmową sondą Bosch LSU 4.9 i przekazywaniu odczytu przez CAN-BUS. Dwie programowalne linie sygnału analogowego 0–5 V są dostępne wraz z transmisją CAN.
Kontroler wykorzystuje dedykowany układ scalony Bosch w połączeniu z cyfrowym sterownikiem samochodowy do precyzyjnego zarządzania czujnikiem tlenu i obliczaniu AFR.
Wiele kontrolerów może być używanych jednocześnie na jednej magistrali CAN-BUS.
Kluczowe cechy:
- Obsługa Bosch LSU 4.9 (dostępna również wersja ADV)
- Zakres napięcia roboczego: 9 -16 V.
- Pobór prądu: do 3A (podczas rozgrzewania)
- Obudowa IP65
- 2 programowalne wyjścia analogowe 0-5 V.
- Komunikacja i konfiguracja: CAN 2.0A / B
2270KM i 2200Nm - taką mocą szczyci się nasz demo car Tsunami bimoto Calibra, najszybsze auto dwusilnikowe na świecie! Auto stworzone pod wyścigi na 1/4mili na częściach FMIC przyspiesza od 0-300km/h poniżej 10 sekund i przez kilka sezonów klasyfikowało się na najwyższych stopniach podium. Te fakty potwierdzają najwyższą jakość i trwałość naszych części.
Naszych części używa ścisła czołówka polskiego i europejskiego driftu: Paweł Trela (Opel GT 870KM), Bartosz Ostałowski (Nissan 200sx 1000KM), Adam Zalewski (BMW e30 900KM), Karolina Pilarczyk (Nissan 200sx 750KM), Piotr Kozłowski (BMW e30 600KM), Grzegorz Hypki (BMW e30 650KM), Paweł Korpuliński (BMW e82 800KM), Wojciech Goździewicz (BMW e36 700KM), Maciej Jarkiewicz (Toyota Supra 750KM) i wielu innych!
Dzięki naszym podzespołom wielu zawodników zdobyło tytuły mistrzowskie w najważniejszych ligach zarówno w Polsce (Drift Open, PFD, Drift Masters Grand Prix), jak i na świecie (King of Europe, Formula Drift, Drift Masters European Championship).