Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 799,00 zł
- WÓZEK TRANSPORTOWY PROLOGIC ELEMENT
- 812 zł z dostawą
- 459,00 zł
- WÓZEK KAJAKOWY TRANSPORTOWY WYTRZYMAŁY TRANSPORTER
- darmowa dostawa
- 225,00 zł
- Wozek plazowy transportowy
- 240 zł z dostawą
Opis
Od szeregu lat prowadzone są na świecie intensywne poszukiwania coraz lepszych materiałów konstrukcyjnych, które mogłyby sprostać rosnącym wymaganiom rozwijającego się przemysłu oraz metod racjonalnego doboru tych tworzyw do określonych warunków eksploatacji. Z uwagi na niezwykle różnorodne warunki pracy tych materiałów w praktyce przemysłowej, poznanie samych ich własności w ipewnych ściśle określonych warunkach jest niewystarczające. Projektowanie nowych materiałów o określonych z góry własnościach wymaga bowiem znajomości praw rządzących wpływem podstawowych parametrów fizycznych (tem-peratura, ciśnienie itp.) na fizykochemiczne własności materiałów.
Dlatego też w pracach badawczych z tego zakresu wyróżnić można dwa zazębiające się nurty. Pierwszy z nich ma charakter czysto praktyczny i operuje standardowymi metodami badawczymi. Celem tych badań jest sprawdzenie czy dany materiał wykazuje pożądane własności w ściśle określonych warunkach. Drugi kierunek obejmuje badania, których celem jest poznanie mechanizmu i praw rządzących występującymi zjawiskami.
Odporność korozyjna tworzywa metalicznego w wysokich temperaturach jest jedną z własności decydujących o możliwościach jego zastosowania w nowoczesnej technice. Dlatego też znajomość mechanizmu korozji gazowej tworzyw metalicznych ma tak doniosłe znaczenie dla
photo hosting sites
METALURGIA 31
Stanisław Mrowiec, Teresa Biegun
KINETYKA I MECHANIZM SIARKOWANIA STOPÓW Co-Cr
WROCŁAW 9 WARSZAWA 9 KRAKÓW ^ GDAŃSK #ŁODŻ ZAKŁAD NARODOWY IMIENIA OSSOLIŃSKICH WYDAWNICTWO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
W
1983
Spis treści:
STANISŁAW MROWEC, MAŁGORZATA WSOŁEK
Kinetyka i mechanizm siarkowania stopów Fe-Cr-AI........ 7
STANISŁAW MROWEC, TERESA BIEGUN
Kinetyka i mechanizm siarkowania stopów Co-Cr........57
Ryciny (ryc.) lub/i rysunki (rys.), ilustracje (il.), fotografie (fot.) :
Zobacz inne moje aukcje - SZUKAJ W PRZEDMIOTACH UŻYTKOWNIKA - szybkie wyszukiwanie podobnych tytułów
Uwaga! Na zdjęciach wokół liter możliwe charakterystyczne zniekształcenia - wynik kompresji jpg. W rzeczywistości zniekształcenia nie występują. Możliwe też błędy literowe - z powodu niedoskonałości odczytu OCR, za co przepraszam i liczę na wyrozumiałość.
vcncvniisndifnhkmsfj16o09o
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.