Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 354,85 zł
- Consumer Behaviour ZUBIN SETHNA
- 362,75 zł z dostawą
- 64,23 zł
- Gwarancja najniższej ceny
- ZACHOWANIA KONSUMENTÓW
- 74,22 zł z dostawą
- 92,68 zł
- UPADŁOŚĆ KONSUMENCKA, ADAM RECZUCH
- 100,67 zł z dostawą
Konsument a... Agnieszka Malarewicz (6374960936)
Sprzedający Virtualo
poleca 98,60%
|
424
Opis
Virtualo
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Zabezpieczenie: watermark
Formaty e-booka: pdf
Cena Virtualo (w tym VAT):83.00zł
Książka w obszerny sposób ukazuje relacje między konsumentem a reklamodawcą. Z jednej strony przedstawia charakter prawny reklamy jako instytucji przedumownej, z drugiej zaś prezentuje prawa konsumentów do korzystania z dobrodziejstw przekazu reklamowego i jego instrumentów. Autorka proponuje konstrukcję prawną odpowiedzialności reklamodawców wobec konsumentów, jak również omawia analizowaną problematykę w kontekście prawa USA i wybranych porządków prawnych krajów europejskich.
W pracy wykorzystano bogaty materiał źródłowy polskiej i obcojęzycznej literatury przedmiotu, akty normatywne prawa polskiego, wspólnotowego, wybranych systemów państw obcych oraz konwencje międzynarodowe, a także orzecznictwo ETS, sądów polskich i sądów państw obcych. Kompleksowe opracowanie tematu zasługuje na szczególną uwagę w dobie rozwoju nowych technologii, internetu, jak i stale wzrastających zagrożeń oraz naruszeń spowodowanych wszechobecną reklamą.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami.
+48 22 461 08 87 biuro@virtualo.pl
Biuro czynne: poniedziałek-piątek w godz. 9:00-17:00
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.