Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 274,15 zł
- Konsola Xbox 360 250 GB Kinect pad
- 289,15 zł z dostawą
- 250,00 zł
- KONSOLA XBOX 360 250GB PAD+ KINECT
- 258,99 zł z dostawą
- 489,00 zł
- Konsola XBOX Slim 360 250 GB Kinect 2xPad Gra
- 497,99 zł z dostawą
KONSOLA XBOX360 E 500GB KINECT + 29 GIER + 2 PADY (6632543494)
Sprzedający ELECTRONICDREAMS
poleca 99,60%
|
2502
Opis
XBOX 360 "E" 500GB + KINECT + 29 GIER PL |
||
KONSOLA: XBOX 360 Z OFICJALNYM DYSKIEM 500 GB
STAN: NOWA
SKŁAD ZESTAWU:
OFICJALNA 24 MIESIĘCZNA GWARANCJA DOOR-TO-DOOR MICROSOFT POLSKA
Kinect Adventures: to kompilacja dwudziestu gier zręcznościowych, stworzonych z myślą o Kinect – nowym kontrolerze do Xboksa 360, angażującym do zabawy całe ciało człowieka. Produkcja została opracowana przez firmę Microsoft i studio Good Science. Pod względem struktury przypomina inną produkcję startową na Kinecta, czyli Kinect Sports. W ramach Kinect Adventures gracz bierze udziału w różnego rodzaju mini-grach, w których kontrola odbywa się poprzez wykonywanie odpowiednich ruchów przed Kinectem. Wśród zaproponowanych aktywności znalazł się m.in. spływ pontonowy, bieg przełajowy, popularny zbijak (uderzanie w lecące w kierunku gracza piłki), a także przejażdżka wagonikiem połączona z próbą pokonania skomplikowanego toru przeszkód (wymuszającego na graczu m.in. schylanie się oraz podskakiwanie). Rozgrywka sprowadza się tu do unikania błędów, a także zdobywania jak największej liczby punktów. Najciekawsze akcje wykonywane przez gracza uwieczniane są na zdjęciach oraz filmach wykonywanych przez Kinect. Kinect Adventures to także tryb rozgrywki wieloosobowej – w niektórych mini-grach w zabawie, sprowadzającej się zarówno do rywalizacji, jak i kooperacji (np. w spływie rwącą rzeką), mogą uczestniczyć maksymalnie cztery osoby.
Kinect Sports to kompilacja gier sportowych, stworzonych z myślą o Kinect – kontrolerze ruchu dedykowanym Xboksowi 360, angażującym do zabawy całe ciało człowieka. Produkcja została opracowana przez firmę Microsoft oraz studio Rare. Kinect Sports dzieli się na sześć głównych dyscyplin sportowych. Znajdziemy wśród nich:
Gracz bierze udział w poszczególnych zawodach wcielając się w swojego awatara z Xbox Live. Pokonując kolejne szczeble kariery jest w stanie rozwinąć umiejętności i wspiąć się do panteonu gwiazd sportu. Do jego dyspozycji oddano również minigry, z pomocą których szybciej przyswaja sterowanie i nadrabia braki. W Kinect Sports wielki nacisk położony został na rozgrywkę wieloosobową. Gracze (maksymalnie cztery osoby) mogą rywalizować we wszystkich podstawowych dyscyplinach sportowych ujętych w grze. Z kolei w trybie Party zmagania w ramach minigier toczą dwie drużyny graczy. Kinect Sports Season Two to druga część serii gier sportowych wykorzystujących kontroler Kinect. Produkcja ta powstała w studiu Rare, które podczas tworzenia współpracowało z Big Park Games. Kinect Sports Season Two oddaje do dyspozycji graczy możliwość sprawdzenia swoich umiejętności w takich dyscyplinach, jak futbol amerykański, rzutki, baseball, jazda na nartach czy też golf. Gra jest adresowana zarówno do zupełnych nowicjuszy, jak i bardziej wprawionych użytkowników, gdyż posiada trzy poziomy trudności. Sterowanie w Kinect Sports Season Two nie jest skomplikowane. Gracz kieruje postacią za pomocą własnego ciała, jego ruchy są przenoszone do wirtualnego świata w czasie rzeczywistym. Warto dodać, że druga część zawiera dodatkowo możliwość komunikacji głosowej. Autorzy poprawili nieznacznie grafikę, która wciąż stoi na przyzwoitym poziomie. FIFA 16działa w oparciu o tę samą technologię, co dwie wcześniejsze odsłony, więc zmiany w oprawie graficznej nie są ogromne. Deweloperzy zatroszczyli się oczywiście o udoskonalenie tego, co widzimy na ekranie podczas zabawy, ale bardziej są to zmiany kosmetyczne, aniżeli wielka rewolucja. Nie jest to jednak wadą, gdyż tytuł od momentu przejścia z PlayStation 3 na PlayStation 4 cały czas utrzymuje się w czołówce najładniejszych sportowych projektów. Dużo nowinek wprowadzono za to w kwestii gameplayu. Najgłośniejszą z nich jest możliwości pokierowania kilkunastoma drużynami narodowymi kobiet. Możemy rozgrywać mecze zespołami Australii, Brazylii, Kanady, Chin, Anglii, Francji, Niemiec, Włoch, Szwecji, Meksyku, Hiszpanii i Stanów Zjednoczonych. Należy jednak pamiętać, że spotkania odbywają się tylko na linii kobiety vs. kobiety i niemożliwym jest toczenie bojów mieszanych. Ponadto pojawił się szereg zmian w mechanice rozgrywki i sztucznej inteligencji. Deweloperzy, przy pomocy piłkarza Lionela Messiego, uważanego powszechnie za jednego z najlepszych zawodników w historii piłki nożnej, opracowali nową mechanikę dryblingu. Umożliwia on nie tylko wykonywanie rozmaitych trików i zwodów, ale także samodzielne ustalanie momentów, w których chcemy dotknąć piłki. To jednak dopiero początek zmian. Kolejną nowinką jest system szybkich podań w „zaludnione” miejsca, umożliwiający momentalne posłanie futbolówki do innego zawodnika, któremu udało się na chwilę wydostać z „objęć” obrońców. Dzięki temu, przy odrobienia szczęścia, da się wypracowywać dogodne sytuacje z wydawałoby się niemożliwych do wykorzystania akcji. Związane oczywiście jest to ze sporym ryzykiem, gdyż piłka może, ale nie musi dotrzeć do piłkarza przy którym znajdują się zawodnicy przeciwnej drużyny, ale kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa. Nie zabrakło także usprawnień w kwestii sztucznej inteligencji, lepiej reagującej na zaistniałe sytuacje. Dzięki temu możliwa jest skuteczniejsza obrona oraz lepsze wypracowywanie akcji. Zawodnicy wspomagają nas bowiem podczas walki na naszej połowie boiska, starając się wykorzystywać każdą sytuację, by wyjść na dogodną pozycję do rozpoczęcia ataku lub wykonania strzału. Ponadto ostatni element został znacznie dopracowany. Nowy system opiera się na ułożeniu ciała piłkarza, kącie strzału oraz zależy oczywiście od tego, która noga zawodnika jest tą wiodącą. Forza Horizon to gra wyścigowa, która oferuje świeże spojrzenie na tematykę serii i nie stanowi jej bezpośredniej kontynuacji. Tym razem ojcowie marki, czyli zespół Turn 10, pełnili jedynie rolę pomocniczą, natomiast główny ciężar obowiązków produkcyjnych wzięło na siebie studio Playground Games. Jest to debiutancki projekt tego dewelopera, ale w jego szeregach znajdują się weterani branży, którzy wcześniej pracowali w takich firmach jak Guerrilla Games, Rockstar North, Bizarre Creations czy Codemasters. Akcja osadzona jest na drogach stanu Kolorado, w trakcie wielkiego tytułowego festiwalu muzyczno-samochodowego. Dzięki temu twórcy mogli połączyć piękne lokacje z popularnymi utworami muzycznymi i jednocześnie dostarczyć atmosferę święta motoryzacji. Gra opracowana została jako projekt uboczny w stosunku do cyklu Forza Motorsport. W przeciwieństwie do tej serii autorzy postawili na swobodniejsze i bardziej zwariowane podejście do tematyki wyścigów. Mimo to całość oparto na silniku fizycznym poprzednich odsłon i po wyłączeniu wszystkich ułatwień uzyskujemy całkiem realistyczny model jazdy. Jednocześnie tutaj nie liczą się jedynie osiągi czasowe i zamiast tego gracze muszą wykazać się również efektownym stylem jazdy. Ponadto, w przeciwieństwie do poprzednich części, Forza Horizon oferuje świat o otwartej strukturze. Wirtualne uniwersum zaprojektowano jako wielki plac zabaw, w którym sami wybieramy, jakie atrakcje związane z wyścigami interesują nas najbardziej. W Forza Horizon gracze mogą zasiąść za kierownicami wielu licencjonowanych samochodów, takich jak m.in. Dodge Viper, Nissan Skyline GT R34, Ford GT40, Audi Quattro, Mazda RX8, czy Nissan 370Z. Wśród dostępnych atrakcji znajdziemy tradycyjne wyścigi, zarówno po zamkniętych torach wymagających kilku okrążeń, jak i na zwykłych drogach czy rajdy po bezdrożach. Zabawę urozmaica dynamiczny tryb dnia i nocy. Nie zabrakło również systemu tuningowania, który pozwala na poprawienie osiągów posiadanych maszyn. Zarówno nowe samochody, jak i ulepszenia kupujemy za wirtualne kredyty, które otrzymujemy jako nagrodę za zwycięstwa. Zakupów można także dokonywać w systemie mikrotransakcji. Gra oferuje nie tylko rozgrywkę dla pojedynczego gracza, ale również rozbudowane opcje multiplayer dla maksymalnie ośmiu osób. Gracze mogą konkurować na wyniki w specjalnie przygotowanych wydarzeniach sieciowych lub też wziąć udział w kilku trybach bezpośredniej rywalizacji.
Technologia Kinect sprawia, że gry i rozrywka stają się niezwykle realistyczne — bez użycia kontrolera. Kinect działa tak naturalnie i intuicyjnie, że zapomina się o technologii. Liczy się wyłącznie człowiek. Prosta w obsłudze technologia Kinect gwarantuje doskonałą rozrywkę, postawi na nogi i rozbawi każdego. Widzisz piłkę? Kopnij ją. Chcesz pograć ze znajomym? Rusz się i dołącz do nas. Granie bez kontrolera oznacza sterowanie całym ciałem. Kinect reaguje na Twoje ruchy. Jeśli musisz kopnąć, kopnij. Jeśli musisz skoczyć, skocz. Wiesz już, jak grać. Jedyne, co musisz zrobić, to ruszyć się z kanapy.
Xbox 360 Slim 500 GB wersja "E" to najnowsza wersja konsoli Xbox 360 firmy Microsoft. Charakteryzuje się ona mniejszymi wymiarami (o 30 procent względem konsol z serii "fat")270 na 75 na 264 mm, waży zaledwie 2,9 kg (3,5 kg w przypadku wcześniejszych modeli). Xbox 360 posiada także wbudowane WiFi w standardzie N – 802.11n, pozwalające na komunikację radiową padów i pilotów z częstotliwością 2,4 GHz. Na uwagę zasługuje fakt, że konsolę wyposażono w zasilacz pobierający mniej prądu. Zadbano również o cichszą pracę urządzenia. Pod obudową znajdziemy układy wykonane w technologii 45 nanometrów. Natomiast na obudowie dostępne są dodatkowe przyciski: on/off, przycisk wysuwania tacki z sygnałem dźwiękowym, a także port pozwalający na podłączenie kontrolera Kinect. Zwiększono również ilość dostępnych portów USB – 3 z tyłu i 2 z przodu.
Najważniejsze cechy:
*do podłączenia pada do komputera PC, wymagany jest zakup dodatkowego adaptera. Adapter dostępny na naszych aukcjach.
!! UWAGA !! Bezpośrednio po zakupie prosimy o ustalenie formy płatności i wysyłki. Przy zakupie wystawiamy paragon. Możliwość wystawienia faktury vat.
Pozdrawiamy i życzymy udanych zakupów
|
||
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.