Przygotowaliśmy dla ciebie bardzo ekonomiczne rozwiązanie dla cewek zapłonowych z wymiennymi końcówkami!!!
Jakość cewek zapłonowych pogarsza się z powodu wysokiej temperatury, zanieczyszczenia lub uszkodzeń fizycznych. Ale bardzo często nie ma potrzeby wymiany całej cewki zapłonowej i wystarczy, jeśli tylko uszkodzony koniec zostanie wymieniony. W ten sposób właściciel samochodu może znacznie zaoszczędzić na kosztach i jednocześnie chronić środowisko.
- Opis: Końcówka cewki do cewka zapłonowa AUDI, VW 06B905115B, 06B905115E
- Projekt OEM: CL014
- Długość: 47 mm
- Napięcie przebicia: >30 kV
- Materiał: Silikon
- Zakres temperatury: -40… + 160°C
- Ilość opakowania: 1 kawałek
- Wielkość paczki: 52x34x170 mm
- Waga opakowania (kg): 0,0096
- EAN: 8595141042313
Końcówka cewki do cewka zapłonowa AUDI, VW 06B905115B, 06B905115E pasuje do następnych samochodów:
AUDI, A3 (8L1):
- 1.8 T (1,781ccm 110kw), 12/1996 - 05/2003, AGU, AQA (08.98-.), ARZ (08.98-.), AUM
- 1.8 T (1,781ccm 132kw), 12/1998 - 05/2003, AJQ, APP (12.98-.), ARY, AUQ
- 1.8 T quattro (1,781ccm 110kw), 12/1996 - 05/2003, AGU, AQA (08.98-.), ARX
- 1.8 T quattro (1,781ccm 132kw), 10/1998 - 05/2003, AJQ, ARY
AUDI, A6 C5 (4B2):
- 1.8 (1,781ccm 92kw), 07/1997 - 01/2005, AJP (07.97-.), AQE (01.99-.), ARH
- 3.7 (3,697ccm 191kw), 03/1999 - 01/2005, AQG
- 3.7 quattro (3,697ccm 191kw), 03/1999 - 01/2005, AQG
- 4.2 quattro (4,172ccm 220kw), 11/1998 - 01/2005, ARS (04.99-.), ART, ASG, AWN
- RS6 quattro (4,172ccm 331kw), 07/2002 - 01/2005, BCY
- S6 quattro (4,172ccm 250kw), 09/1999 - 01/2005, ANK, AQJ (09.99-.)
AUDI, A6 C5 Avant (4B5):
- 1.8 (1,781ccm 92kw), 12/1997 - 01/2005, AJP (12.97-.), AQE (01.99-.), ARH
- 3.7 (3,697ccm 191kw), 03/1999 - 01/2005, AQG
- 3.7 quattro (3,697ccm 191kw), 03/1999 - 01/2005, AQG
- 4.2 quattro (4,172ccm 220kw), 11/1998 - 01/2005, ARS (04.99-.), ASG
- RS6 plus quattro (4,172ccm 353kw), 04/2004 - 01/2005, BRV
- RS6 quattro (4,172ccm 331kw), 07/2002 - 01/2005, BCY
- S6 quattro (4,172ccm 250kw), 09/1999 - 01/2005, ANK, AQJ, BBD
AUDI, A8 D2 (4D2, 4D8):
- 3.7 (3,697ccm 191kw), 11/1998 - 09/2002, AKC, AQG
- 3.7 quattro (3,697ccm 191kw), 11/1998 - 09/2002, AKC, AQG
- 4.2 quattro (4,172ccm 175kw), 02/1999 - 04/2000, ARU
- 4.2 quattro (4,172ccm 228kw), 11/1998 - 09/2002, AKB, AQF, AUW, AUX
- S 8 quattro (4,172ccm 265kw), 06/1999 - 09/2002, AQH, AVP, AYS, BCS
AUDI, TT (8N3):
- 1.8 T (1,781ccm 110kw), 09/2002 - 06/2006, AUM
- 1.8 T (1,781ccm 132kw), 10/1998 - 06/2006, AJQ, APP, ATC, AUQ, AWP
- 1.8 T quattro (1,781ccm 132kw), 10/1998 - 06/2006, AJQ, ARY, ATC, AUQ
- 1.8 T quattro (1,781ccm 165kw), 10/1998 - 06/2006, APX, BAM, BEA
AUDI, TT Roadster (8N9):
- 1.8 T (1,781ccm 132kw), 10/1999 - 06/2006, AJQ, APP, ATC, AUQ, AWP
VW, SHARAN (7M8, 7M9, 7M6):
- 1.8 T 20V (1,781ccm 110kw), 09/1997 - 03/2010, AJH, AWC (04.00-.)
Obecnie oferujemy ponad 200 różnych typów zaślepek do wszystkich pojazdów europejskich i importowanych. Pod względem szerokości i jakości asortymentu produktów jesteśmy największym dostawcą w Europie.
Uszczelnienie odporne na ciepło zapobiega przedostawaniu się brudu i wilgoci do bloku silnika
Elastyczna silikonowa KOŃCÓWKA zapewnia niezawodność i odporność mechaniczną na ekstremalne temperatury w środowisku silnika
Sprężyna przewodząca wykonana ze stali nierdzewnej przenosi iskrę wysokiego napięcia z cewki zapłonowej do świecy zapłonowej
Rezystor przeciwzakłóceniowy o określonej wartości tłumi zakłócenia o wysokiej częstotliwości. Wysokiej jakości połączenie między rezystorem a sprężyną jest warunkiem prawidłowego przeniesienia iskry
Bezpośrednie układy zapłonowe są zaprojektowane tak, aby wydajniej rozprowadzać iskrę zapłonową w paliwie w komorze spalania. Układ zapłonowy dostarcza napięcie od 30 do 60 tysięcy woltów bezpośrednio do świecy zapłonowej kilka tysięcy razy na minutę. Połączenie między cewką a świecą zapłonową odbywa się przez końcówkę cewki zapłonowej.
TESLA - czeska firma średniej wielkości produkująca części dla przemysłu motoryzacyjnego i elektronicznego. Wiemy, czego potrzebują nasi klienci. Produkujemy produkty wysokiej jakości i skutecznie zarządzamy naszymi procesami. Dostrzegamy zmiany wokół nas i reagujemy na nie. Jesteśmy wielokrotnie nagradzanym partnerem w opracowywaniu i konstruowaniu nowych produktów.
Historia Tesli wywodzi się z byłej Czechosłowacji do 1946 roku. Inspiracją dla marki TESLA był słynny serbski wynalazca, fizyk i projektant Nikola Tesla. Krajowa firma TESLA połączyła dziesiątki pojedynczych przedsiębiorstw w całej Czechosłowacji z szerokim zakresem produkcji, od drobnej inżynierii elektrycznej po produkty wojskowe. Od 1990 r.poszczególne działy krajowego przedsiębiorstwa stały się niezależne i stopniowo prywatyzowane. Tesla przeszła w prywatne ręce w 1996 roku.