KONCENTRAT PŁYNU CHŁODZĄCEGO G12+ 4MAX RÓŻOWY, 5L -
- Pojemność [l]: 5
- Kolor: Różowy
- Nazwa: Koncentrat do chłodnic
- Indeks: 1601-01-9993E
- Producent: 4MAX
- Temperatura [°C]: -35
- Typ płynu: G12+
- Zawiera: glikol monoetylenowy
Kod produktu: A762AD
Koncentrat płynu układu chłodzenia to ciecz, która w połączeniu z wodą tworzy płyn do układu chłodzenia. Ciecz ta chłodzi silnik pośrednio, przepływając przez kanały wewnątrz silnika. Powracająca ciecz przepływa przez termostat, który w zależności od temperatury cieczy wpuszcza ją do chłodnicy w celu schłodzenia lub odprowadza ponownie do silnika. Silniki chłodzone pośrednio charakteryzują się cichszą pracą niż silniki chłodzone bezpośrednio
Brak płynu w układzie chłodzenia powoduje szybki wzrost temperatury podczas pracy i może doprowadzić do zatarcia silnika. Zastosowanie samej wody w układzie chłodzenia może skutkować awarią silnika poprzez zagotowanie się jej, ponieważ nie jest ona aż tak odporna na wysokie temperatury. Poziom płynu chłodniczego można monitorować poprzez sprawdzenie poziomu cieczy pod maską, odkręcając korek chłodnicy lub w zbiorniczku płynu chłodniczego. Jego poziom powinien utrzymywac sie między minimum, a maximum
Bezkrzemianowy koncentrat płynu do chłodnic typu G12+ (5-LETNI), należy zmieszać z wodą w stosunku 1:1, wytrzymuje temperaturę do -35°C, zawiera glikol monoetylenowy. Kolor różowy
Wysokojakościowe komponenty samochodowe, sprzedawane od 2007 roku na polskim rynku przez firmę Inter Cars S. A. pod marką 4MAX, produkowane są przez znane światowe fabryki z branży motoryzacyjnej na potrzeby niezależnego rynku części zamiennych. Ponieważ przedsiębiorstwa współpracujące z firmą Inter Cars S. A. w ramach tej marki zajmują się produkcją elementów do pierwszego montażu w samochodach europejskich, azjatyckich i amerykańskich, ich wyroby opatrzone są stosownymi certyfikatami. W asortymencie marki 4MAX znajduje się rodzina akumulatorów ECOLINE, cechujących się przystępną ceną i dobrymi parametrami technicznymi. Akumulatory dla samochodów osobowych wykonane są w technologii wapniowej, natomiast dla ciężarowych – hybrydowej bądź antymonowej