Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 70,00 zł
- Mediated Politics Communication in the Future...
- 73,99 zł z dostawą
- 7,92 zł
- Komunikacja polityczna
- 17,91 zł z dostawą
- 35,18 zł
- Publicystyka polityczna Dmytra Doncowa...
- 45,16 zł z dostawą
Komunikacja polityczna... Tomasz Płudowski (6849305951)
Sprzedający Virtualo
poleca 98,40%
|
433
Opis
Virtualo
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Zabezpieczenie: watermark
Formaty e-booka: epub, mobi
Cena Virtualo (w tym VAT):39.90zł
Pierwsze w polskiej literaturze wszechstronne ujęcie zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych!
Książka:
- przedstawia amerykański system medialny;
- ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli;
- szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych;
- odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom;
- omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej;
- zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.
Publikacja interesująca dla studentów dziennikarstwa i nauk politycznych, stosunków międzynarodowych, uzupełniających studiów i kursów z zakresu marketingu politycznego, reklamy politycznej. Zainteresować może socjologów i badaczy kampanii wyborczych (sondażystów).
(Z recenzji wydawniczej prof. zw. dr hab. Tomasza Gobana-Klasa)
Masz pytania? Skontaktuj się z nami.
+48 22 461 08 87 biuro@virtualo.pl
Biuro czynne: poniedziałek-piątek w godz. 9:00-17:00
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.