- Autor: Paweł Sarna,Widera Zbigniew
- Format: PDF
- Zabezpieczenie: Watermark
- Wydano: 2015
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Pełny tytuł: Komunikacja medialna placowek oświatowych jako instytucji usług publicznych Publikacja została wsparta wynikami i wnioskami z przeprowadzonych unikatowych badan - należy przy tym zastrzec, że były to badania kilkuaspektowe, ograniczone do określonego terytorium. Celem autorow była analiza komunikacji z mediami i z wykorzystaniem instrumentow mediow placowek oświatowych podległych Kuratorium Oświaty w Katowicach. Uzyskane wyniki mogą jednakże stanowia materiał porownawczy dla podobnych badan, ktore są lub mogą bya prowadzone w innych regionach. Instytucje oświatowe w rożnych regionach, pomimo rożnic wynikających z warunkow lokalnych, wykazują wiele podobienstw w swojej działalności. Rozdział pierwszy ma charakter uniwersalny, pozornie abstrahujący od drugiej cześci książki, w ktorej prezentowane są wyniki badan. W rozdziale drugim scharakteryzowano zadania i role rzecznika prasowego Kuratorium Oświaty, a także przytoczono formy kontaktow z prasą, radiem i telewizją. Rozdział trzeci stanowi studium przypadku miesiecznika Magazyn Szkolny. Treścią rozdziału czwartego są badania nad witrynami internetowymi szkoł w wojewodztwie śląskim. Ich celem było określenie funkcji pełnionych przez te witryny. Spis treściWstep 7 1. Media w komunikacji marketingowej organizacji usług publicznych 13 1.1. Media a komunikowanie 15 1.2. Marketing instytucji oświatowych - na tle ewolucji marketingu 29 1.3. Relacja jako podstawa działan marketingowych organizacji usługowej 46 1.4. Szkoła jako instytucja usług publicznych działająca na obszarze samorządu terytorialnego 68 1.5. Podstawy funkcjonowania public relations w administracji samorządowej 98 1.6. Praktyka działan public relations w komunikacji marketingowej instytucji oświaty z wykorzystaniem mediow 112 2. Komunikacja medialna instytucji oświatowych - media tradycyjne 133 2.1. Rola i zadania rzecznika prasowego. Kontakty z prasą, radiem i telewizją 135 2.2. Szkoła w mediach lokalnych 144 2.3. Czasopisma i magazyny adresowane do środowiska oświatowego oraz prasa opinii 169 3. Problematyka Magazynu Szkolnego 183 3.1. Zawartośa czasopisma - charakterystyka 185 3.2. Przepisy prawne 224 3.3. Relacje z imprez szkolnych, konferencji 226 3.4. Programy, projekty, akcje edukacyjne 230 3.5. Konkursy 233 3.6. Sprawozdania z działalności / rozwoj i inwestycje 235 3.7. Wspołpraca miedzyszkolna/miedzynarodowa 238 3.8. Nowe rozwiązania edukacyjne 240 3.9. Problemy na drodze wychowawczej 242 3.10. Wspomaganie edukacji 248 3.11. Podsumowania/raporty 250 3.12. Tworczośa własna uczniow i nauczycieli 251 3.13. Propagowanie wiedzy ekologicznej 253 3.14. Ogłoszenia/reklamy 254 4. Internet Public Relations w placowkach oświatowych 259 4.1. Polskie doświadczenia Internet PR 261 4.2. Internet PR w szkole 265 4.3. Witryny internetowe szkoł w wojewodztwie śląskim - wyniki badan 271 Zakonczenie 293 Bibliografia 303 Spis rysunkow 317 Spis tabel 318 Spis wykresow 319 Aneks 321
Kupiłem e-booka, co dalej?
- Kiedy Twoja płatność zostanie potwierdzona, poinformujemy Cię wiadomością email o możliwości pobrania e-booka.
- Pliki do pobrania znajdziesz na swoim koncie Allegro w zakładce "Moja półka".
- Jeśli kupiłeś e-booka bez konta Allegro, załóż konto na ten sam adres email z którego dokonałeś zakupu.
- Pliki będą dostępne we wszystkich formatach prezentowanych w opisie aukcji.
- Pobierz pliki i ciesz się swoim nowym e-bookiem !
Sklep działa w ramach struktur spółki Ravelo, odpowiedzialnej za e-commerce Grupy PWN. Sprzedajemy na allegro od 2001 roku. Kupując u nas otrzymujesz gwarancje udanych zakupów u sprzedawcy, któremu zaufały tysiące zadowolonych klientów.