Automatyka AVIDSEN KHEA
Oferowany zestaw automatyki przeznaczony jest do bram uchylnych o ciężarze do 200 kg (na jedno ramię) i długości maksymalnej 2m (na jedno ramię).
CECHY:
- Subtelnym wygląd, nienaganna praca siłowników, a przede wszystkim trwałość i niezawodność
- Bezpieczeństwo – system przeciążeniowy reagujący na napotkanie przeszkody (przy zetknięciu z przeszkodą brama zatrzymuje się i zaczyna poruszać w przeciwnym kierunku
- Dostępność – awaryjne odblokowanie w razie braku prądu. Istnieje możliwość rozbudowania zestawu o akumulator (nie znajdujący się w zestawie), który pozwala na odbycie kilkunastu cykli otwierania i zamykania bramy w razie zaniku energii elektrycznej
- Możliwości rozbudowy – dodatkowe piloty, fotokomórki, anteny zwiększające zasięg, bezprzewodowe klawiatury kodowe, przełączniki kluczykowe…
- Wygoda – możliwość sterowania za pomocą Wideodomofonu, wspomnianej wcześniej bezprzewodowej klawiatury lub zwykłego przycisku dzwonkowego
SKŁAD ZESTAWU:
- 2 siłowniki
- Centrala sterująca z transformatorem
- 2 piloty czterokanałowe
- Zestaw fotokomórek
- elementy mocujące
- lampa sygnalizacyjna
- instrukcja montażu i programowania w języku polskim
GWARANCJA 24 m-ce !!!
TELEFONICZNA POMOC TECHNICZNA
Napęd dostarczamy w eleganckim i bezpiecznym opakowaniu.
GWARANCJA 24 m-ce !!!
Co to jest gwarancja Door-to-Door (D2D)?
Gwarancja door–to-door – to inaczej gwarancja od drzwi do drzwi.
Jest to rodzaj uproszczonej, luksusowej i niezwykle przyjaznej dla Klienta gwarancji, polegającej na całkowicie darmowej obsłudze transportu wadliwego towaru od drzwi Klienta do serwisu i z powrotem.
Zgłoszenie gwarancyjne przyjmowane jest na podstawie dowodu zakupu - faktury.Klient powinien szczegółowo opisać rodzaj usterki. Przed wysłaniem Klient musi zapakować sprzęt razem z całym osprzętem wraz ze wszystkimi akcesoriami, dołączyć gwarancję i dowód zakupu, zabezpieczyć towar na czas transportu i czekać w umówionym czasie na zjawienie się kuriera.
Wadliwy sprzęt trafia do naszego autoryzowanego punktu serwisowego, gdzie jest naprawiany lub wymieniany, a następnie odsyłany do Klienta.
Wszelkie koszty związane z powyższą procedurą pokrywa serwis.
ZALETY GWARANCJI DOOR-TO-DOOR
- komfort – Klient wysyła i odbiera sprzęt bez wychodzenia z domu. Kurier odbiera go wprost od drzwi Klienta, zawozi do serwisu i przywozi naprawiony
- szybkość – transport odbywa się kurierem lub za pomocą innego przewoźnika, dzięki czemu mamy pewność, że czas przesyłki będzie skrócony do minimum
- ograniczenie kosztów – Klient nie ponosi żadnych kosztów Dbając o potrzeby naszych Klientów i chęć świadczenia usług na najwyższym poziomie zapraszamy Państwa do korzystania z gwarancji door-to-door.