Mam do sprzedania kompletne nadwozie do FSO Poloneza 1.5 C pochodzące z 1984 r. w kolorze kości słoniowej. Dla niewtajemniczonych wyjaśniam, że FSO sprzedawało kompletne nadwozia jako części zamienne. Sprzedaję właśnie takie, fabrycznie nowe (choć 33 letnie) nadwozie do Poloneza w zubożonej wersji 1.5 C.
Nadwozie nie posiada silnika, skrzyni biegów, hamulców, układu wydechowego itp. Posiada natomiast tapicerkę drzwi, deskę rozdzielczą z licznikami, półki, wykładziny, wiązki elektryczne, szyby, podnośniki szyb, przełączniki itp. Powinno posiadać także fotele, ale fotele ktoś z niego wyjął w przeciągu tych ponad 30 lat. Nadwozie nie pokonało natomiast jeszcze nawet 1 km po drogach. Wnętrze - w tym boczki drzwi, deska rozdzielcza,półka tylna czy wykładzina bagażnika - w stanie fabrycznym (nowe). Podsufitka oryginalna zaczęła się odklejać z powodu wieku. Pierwszy właściciel trzymał w środku tego nadwozia różne szpargały stąd wykładzina podłogi nie wygląda aż tak dobrze jak boczki, deska, czy półka (widać na zdjęciach).
Nadwozie wolne od korozji, oryginalny lakier – po prostu nowe, fabrycznie zmontowane, choć posiadające ślady ponad 30 letniego postoju w garażu pełnym szpargałów. Na nadwoziu są miejsca, gdzie zrobione są zaprawki lakiernicze z uwagi na uszkodzenia lakieru, które powstały w czasie 33 letniego postoju w garażu pełnym rzeczy. Trudno znaleźć Poloneza, w którym drzwi zamykają się tak lekko. Sztywność budy wzorcowa – tym bardziej, że jest to wersja bez rozkładanej tylnej kanapy (ma fabrycznie rozpórkę między tylnymi amortyzatorami). Każdy kto przyjedzie na oględziny nie będzie miał wątpliwości, że ten egzemplarz nie przejechał nawet kilometra po drogach.
Idealnie nadaje się do budowy rajdówki OBRSO w B-grupowej specyfikacji. Właśnie na Polonezach 1.5 C z lat 1984 - 1987 budowano B-grupowe rajdówki, z których korzystał m.in. Bublewicz. Zresztą do takiego celu został przez nas 3 lata temu zakupiony. Jednak wobec tego, że mamy dwa Borewicze i kilka innych zabytków oraz projektów do skończenia - a miejsca mało - zdecydowaliśmy się na sprzedaż.
Najlepiej ocenić stan osobiście w toku oględzin po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Samochód można obejrzeć pod Krakowem (w kierunku Myślenic).
Felgi ATS Classic nie wchodzą w skład sprzedawanego nadwozia – sprzedaż na oryginalnych felgach stalowych.
Więcej informacji pod numerami telefonów:
602 760 732
604 820 687