Amefa colibri komplet sztućców dla 6 osób 24 elementy
Komplet sztućców nierdzewnych Amefa Colibri 24 elementy.
Polerowany na wysoki połysk, komplet sztućców wykonanych ze stali nierdzewnej 18/0. Klasyczny, delikatny model, bez zdobień, hołdujący prostej stylistyce. Idealne na rodzinny obiad i uroczystą kolację w gronie 6 osób. Jeśli na pierwszym miejscu stawiasz sobie praktyczność, ten zestaw jest właśnie dla Ciebie. Zestaw sztućców pakowany w pudełko, które chroni sztućce przed działaniem czynników środowiska zewnętrznego, znacznie ułatwia przechowywanie i transport wszystkich elementów kompletu. Klasyczne, proste sztućce pasują do każdej Twojej zastawy stołowej. Funkcjonalne sztućce w prostej stylistyce.
Właściwości:
- Komplet 24 elementów budżetowych sztućców,
- Sztućce wykonane ze stali nierdzewnej 18/0,
- Nie zawierają niklu,
- Odpowiednie dla alergików,
- Polerowane na wysoki, lustrzany połysk,
- Wysoka jakość dbałości o szczegóły wykonania,
- Solidne wykonanie, trwałość oraz doskonałe wykończenie
- Sztućce poddawane surowym testom kontroli jakości,
- Zapakowane w eleganckie pudełko mogą służyć jako prezent,
W skład zestawu wchodzą:
- 6 noży stołowych,
- 6 widelców stołowych,
- 6 łyżek stołowych,
- 6 łyżeczek do herbaty.
Wymiary:
- Waga sztućców bez opakowania: 0.57 kg,
- Grubość sztućców: 1.4 mm
Amefa to holenderska firma działająca na rynku od 1931 r. Specjalizuje się w produkcji i dystrybucji wysokiej jakości sztućców ze stali nierdzewnej. Oferuje szeroki asortyment różnego rodzaju modernistycznych sztućców, z którego korzystają miliony ludzi na całym świecie.
Grupa Amefa na przestrzeni lat szeroko rozwinęła swoje kompetencje będąc właścicielem również innych światowych marek, takich jak Couzon – zastawa stołowa i sztućce, noży Richardson Sheffield i porcelany Médard de Noblat. Grupa Amefa posiada 6 oddziałów w Holandii, Niemczech, Francji, Anglii, Polsce i Hongkongu. Prowadzi eksport do 50 państw, obsługuje rynek detaliczny oraz hotelarsko-restauracyjny. Ich celem jest uprzedzać oczekiwania rynku oraz eksplorować nowe rynki na całym świecie.