Komplement i komplementowanie jako akt mowy i komunikacyjna strategia
Beata Drabik
- Rok wydania: 2004
- Rodzaj okładki: Miękka
- Autor: Beata Drabik
- Stan: Używana
- ISBN: 9798324203474
- Wymiar: 14cm x 20.5cm
- Nr wydania: -
- Seria: -
- Ilość stron: 117
- Waga: 0.35 kg
- Indeks: -
- TIN: T01199697
SPIS TREŚCI 1. Wstęp 2. Komplement jako akt mowy i kategoria radialna 3. Manipulacyjna odmiana aktu komplementującego - pochlebstwo jako strategia komunikacyjna 4. "Chwaląc ciebie, chwalę siebie" - strategia chwalenia samego siebie przy użyciu komplementów dla innych 5. Komplement na usługach grzecznościowych strategii komunikacyjnych 6. Komplementy niefortunne i komplementy deprecjonujące odbiorcę 7. Formuły komplementowania i repliki na komplementy 8. Komplementowanie bez słów - gestualne zachowania komplementujące 9. Zakończenie 10. Aneks 11. Bibliografia.
Uwagi
Brzegi stron zakurzone, Oprawa lekko wytarta, Rogi oprawy trochę zagięte, Oprawa delikatnie zagięta, Oprawa lekko zabrudzona, Strony trochę zabrudzone, Naklejka na tylniej oprawie, Podkreślenia ołówkiem w tekście,