Do najważniejszych założeń, jakie spełniają nowe konstrukcje należą:
• Korpus i rotor wykonane z nanografitu
• 8 japońskich łożysk kulkowych ze stali nierdzewnej
• Jednokierunkowe łożysko walcowe zapewniające natychmiastową blokadę biegu wstecznego
• Duraluminiowa szpula
• Główna przekładnia klasy HEG, frezowana w superduralu
• Tytanowa rolka kabłąka na łożysku kulkowym, zabezpieczająca przed skręcaniem żyłki
• Rurkowy kabłąk o supertwardej powierzchni
• Trwała sprężyna zbijająca kabłąka
• Oś szpuli ze stali nierdzewnej
• Korbka wycinana z duraluminium
• Dynamiczne wyważenie rotora w systemie SBS
• Wodoszczelny, wielotarczowy, precyzyjny hamulec przedni.
Pozostałe dane:
- waga: 238 g
- ilość łożysk BB: 8
- ilość łożysk RB: 1
- przełożenie: 1:5.2
- pojemność szpuli: 0.30 mm / 180 m
- moc hamulca: 8 kg