Maxima Baitfeeder, wyposażone w system tzw. wolnego biegu szpuli. Dopracowane, specjalistyczne kołowrotki o bardzo wysokim standardzie technicznym. Obudowa przekładni i rotor wykonane z lekkiego i super sztywnego kompozytu grafitowego odpornego na naciski i ścieranie. Wzmocniona przekładnia hipoidalna o wydłużonym zazębieniu, wykonana z trudno ścieralnych stopów metali (Marine Brass).
Dziewięć łożysk kulkowych oraz łożysko rolkowe. Szpula z lotniczego duralu, profilowana z otworami na powierzchni kołnierza, krawędź pokrywana azotkiem tytanu. Zapasowa szpula grafitowa. Przedni hamulec multitarczowy oraz system zwalniania obrotów szpuli z regulacją siły oporu w tylnej części korpusu. Rurkowy kabłąk ze stali stopowej, super twarda powierzchnia, pokrywany azotkiem tytanu (TiN). Tytanowa rolka kabłąka, zabezpieczająca przed skręcaniem żyłki. Korbka wycinana z metalu, jednoczęściowa, całkowicie pozbawiona luzów, bardzo trwała i wytrzymała na przeciążenia. Pełne, dynamiczne wyważenie obracających się elementów.
Specyfikacja:
- Szpula główna duraluminiowa z krawędzią pokrywaną TiN
- Szpula zapasowa wykonana z grafitu
- Hamulec przedni, wielotarczowy o płynnej regulacji
- Wodzik poprawiający układanie żyłki
- Jednokierunkowe łożysko oporowe
- Dynamiczne wyważanie SBS
- Rurkowy kabłąk i rolka pokryte TiN
- Spiralna sprężyna kabłąka
- Szeroka rolka prowadząca redukująca skręcenie
- Łożyska kulkowe typu SUS
- Łożysko oporowe