Kołowrotek Daiwa 22 EXIST (G) LT4000-XH
Nowy flagowy model firmy DAIWA.
To arcydzieło jest wynikiem zastosowania innowacyjnej technologii DAIWA i wielu lat doświadczeń.
Kołowrotek, z którego można być dumnym - 22EXIST
Airdrive Design
Optymalna kontrola w każdej sytuacji.
AIRDRIVE - Obroty i czułość, jakich jeszcze nigdy nie doświadczyłeś.
Nowy AIRDRIVE DESIGN toruje drogę dla przyszłego rozwoju kołowrotków DAIWA. Dzięki zmniejszeniu masy rotora, szpuli i ramienia kabłąka uzyskuje się lżejszy obrót. Lekka rotacja i niemal zerowy opór początkowy zapewniają wędkarzowi niesamowite wrażenia z łowienia. Ta nowa era zaczyna się od 22EXIST.
Kluczem jest niski opór początkowy. "Łatwa rotacja, lepsza kontrola". Model 22EXIST jest pierwszym kołowrotkiem, w którym zastosowano lżejszy system AIRDRIVE ROTOR.
Znana technologia AIRBAIL firmy DAIWA została jeszcze bardziej zoptymalizowana dzięki nowej koncepcji AIRDRIVE. Cieńszy kabłąk zmniejsza wagę i optymalizuje użytkowanie oraz wrażenia z łowienia.
Większości problemów z żyłką podczas łowienia można uniknąć poprzez zmniejszenie jej skrętu.
Gdy tylko korba zacznie się obracać, uwaga zostanie skierowana na nowo zaprojektowaną szpulę. Konstrukcja szpuli kołowrotka spinningowego jest zawsze ważną i decydującą o jego jakości cechą.
Obrót bez oporu
Dzięki przekładni zębatkowej siła pionowa jest zamieniana na obrót poziomy przez korbę. Oś główna przechodzi przez przekładnię zębatą w celu wytworzenia skoku szpuli. Aby uzyskać jeszcze bardziej płynną i cichą pracę, konieczne było wprowadzenie ulepszeń w osi i przekładni.
Konstrukcja jednostki lżejsza o 16% w porównaniu z modelem 18EXIST (#2500). Optymalizacja wagi i wyważenia pozwala na lepszą kontrolę podczas łowienia.
Ulepszony obrót
Niski opór przy rozruchu umożliwia szybką reakcję i płynną pracę. Nowy AIRDRIVE ROTOR natychmiast rusza i zwiększa kontrolę nad maszyną.
Połączenie AIRDRIVE ROTOR i AIRDRIVE BUG w połączeniu z nowym systemem TWISTBUSTER III sprawia, że nowy 22EXIST jest najlepiej wyważonym kołowrotkiem spinningowym DAIWA w historii!
Dane techniczne:
- Waga: 200 g
- Ilość łożysk: 12
- Przełożenie: 6.2:1
- Siła hamowania: 10 kg
- Pojemność szpuli: 0,25 mm/190 m
- Nawój: 99 cm