Koło tył NOVALEX-CT20R 26" DH19 Novatec V-brake QR SH11 czarne
NOVALEX-CT20R
⭐⭐⭐⭐⭐
- ⭕ Przeznaczenie: koło tylne, tylko pod hamulec typu v-brake
- ⭕ Obręcz pod standardową dętkę: TAK
- ⭕ Typ wentyla: Auto
- ⭕ Średnica obręczy: 26" (ETRTO 559 mm)
- ⭕ Szerokość obręczy: 24 mm (19C)
- ⭕ Wysokość obręczy: 19 mm
- ⭕ Piasta tylna: Novatec F162SB
- ⭕ Łożyska: maszynowe, 4 szt.
- ⭕ Korpus: aluminium
- ⭕ Średnica osi: 10 mm
- ⭕ Szerokość montażowa: 135 mm
- ⭕ Ilość szprych: 36
- ⭕ Rodzaj szprych: nierdzewne, czarne - Richman SR14
- ⭕ Nyple: mosiężne, czarne
- ⭕ Kolor: czarny
- ⭕ Waga: ~ 1287 g
⏩ Solidne koło do roweru górskiego, crossowego lub trekkingowego, czy wyprawowego.
⚡ Dedykowane do rowerów przystosowanych do kół 26".
⚡ Koło składa się z klasycznej 3-komorowej obręczy AlexRims DH19 wykonanej z aluminium, połączona z piastą Novatec F162SB za pomocą szprych Richman SR14 ze stali nierdzewnej w kolorze czarnym.
❗ Uwagi: Brak opaski na obręcz w komplecie. ❗
⏩ Piasta tylna Novatec F162SB
⚡ Dedykowana nie tylko do rowerów turystycznych, ale także crossowych i górskich.
⚡ Wyposażona jest w 4 wysokiej klasy łożyska maszynowe zabezpieczone uszczelnieniem stykowym.
⚡ Zacisk i nakrętka regulująca są wykonane z lekkiego aluminium.
⚡ Dla zmniejszenia wagi korpus piasty został wykonany z aluminium 7075 .
❗ Współpracuje tylko i wyłącznie z hamulcami typu V-Brake. ❗
⚡ Oś piasty o średnicy 10 mm wraz z zaciskiem.
⚡ Piasta przystosowana jest do kaset 8, 9, 10 i 11-rzędowych.
⏩ Szprychy Richman SR14
⚡ Wykonane z stali nierdzewnej SUS304.
⚡ Średnica szprychy to 2 mm, średnica gwintu 2,3mm x 9 mm.
⚡ Szprychy są wzmocnione przy łbie, dzięki zwiększeniu średnicy w tym miejscu do 2,2 mm - w tym przypadku wytrzymałość wzrasta do 20% w porównaniu do zwykłej szprychy 2 mm.
⚡ Dedykowane do użycia w rowerach Trekkingowych, MTB, Free Ride, Downhill.
⚡ Główka gięta pod kątem 95 stopni, waga pojedynczej szprychy 6,5 g
⚡ Nyple mosiężne w kolorze czarnym.
❗ Zerwanie podczas testu przy ponad 3200N. ❗
⏩ Obręcz DH19 to:
⚡ Lekka i wytrzymała konstrukcja, dedykowana do rowerów trekkingowych, turystycznych, crossowych, czy nawet górskich.
⚡ Trzykomorowa konstrukcja zapewnia odpowiednią sztywność.
⚡ Boczna krawędź obrabiana metodą CNC dla zwiększenia efektywności hamowania.
⏩ Specyfikacja produktu:
- ✅ Mocne uniwersalne koło
- ✅ Markowe komponenty
- ✅ Szybki montaż przy użyciu zacisku QR
- ✅ Obsługa kaset 8-11 rzędowych
- ✅ Boczna ścianka obrabiana CNC - mocniejsze hamowanie
- ✅ Wskaźnik zużycia obręczy
- ✅ Łożyska maszynowe
- ✅ Mocne szprychy ze stali nierdzewnej