Koło przednie DT M1900 27.5'
- Piasta pod oś 110x15 (standard Boost)
- Mocowanie hamulca w standardzie IS / 6 śrub
- Szerokość wewnętrzna obręczy 30 mm
- Fabryczny zaplot, 28 szprych, kolor czarny
- W komplecie opona WTB Convict 27.5x2.5' w wersji Tough/High Grip, zamontowana bezdętkowo na komponentach Trezado, ze świeżym mlekiem w środku :)
- Koło używane, proste, bez wgniotów, piasta bez luzów, toczy się gładko, jedynie lekkie rysy od kamieni. Przebieg około 1000 km. Opona w bardzo dobrym stanie, bieżnika jest dużo.
- UWAGA - tarcza hamulcowa nie wchodzi w skład zestawu, możemy dorzucić ją za dopłatą.
Opis producenta:
Wraz z serią M 1900, DT-SWISS oferuje niezwykle niezawodne koła do jazdy all-mountain w niskiej cenie. wokół nowo wprowadzonych na rynek piast DT-Swiss 370 z solidnymi aluminiowymi obręczami, nowa generacja kół M 1900 jest jeszcze bardziej wytrzymała i trwała, pomimo niewielkiej redukcji masy w porównaniu z poprzednimi wersjami.
Obręcz E 502
Wbudowana obręcz E 502 jest młodszą siostrą XM 481. Dzięki wewnętrznej szerokości 30 milimetrów oferuje szerokie opony all-mountain bardzo dobre trzymanie boczne. W przeciwieństwie do wysokiej klasy felg aluminiowych firmy DT-Swiss, pierścień obręczy jest łączony za pomocą procesu łączenia tulei. Powoduje to, że felga jest nieco cięższa w porównaniu do felg spawanych o tej samej nośności. Profil obręczy jest oczywiście przeznaczony do użytku bezdętkowego i jest dostarczany z taśmą do zastosowania bezdętkowego i pasującym zaworem do zastosowania bezdętkowego.
DT Swiss Champion Straightpull szprychy
Koła Spline są zbudowane wyłącznie z prostymi szprychami. Zapewnia to bardzo wysoki poziom sztywności koła, a dzięki wyeliminowaniu wrażliwego łuku szprychy, bardzo wysoką trwałość.
Technologia ProLock
W procesie Pro Lock opatentowany dwuskładnikowy klej jest wtryskiwany do gwintu nypla i umożliwia budowę wyjątkowo wytrzymałych wirników. Po wkręceniu nypli klej aktywuje się i utwardza całkowicie po ok. 6 - 7 godzin w temperaturze pokojowej. Wielokrotne ponowne centrowanie jest nadal możliwe bez żadnych problemów, przy czym siła przyczepności nieznacznie spada przy każdym ponownym centrowaniu.
Dane techniczne:
- przeznaczenie: All-Mountain, Trail
- Typ obręczy: Clincher (opony drutowe i zwijane)
- Materiał obręczy: aluminium
- Szerokość wewnętrzna: 30 mm
- Szerokość zewnętrzna: 35 mm
- Wysokość obręczy: 20 mm
- Ilość otworów: 28 otworów
- Typ osi: 110x15
- Łożysko BOOST: 2x maszynowe
- Szprychy: DT Competition
- Maksymalna waga systemu: 120 kg (kierowca, rower, odzież i ewentualnie bagaż)
- Kolor: czarny, logo szare