✅Marka:
✅KOŁO PODPOROWE:
Parametry:
- Długość: 560 mm
- Długość po rozłożeniu: 800 mm
- Szerokość całkowita: 320 mm
- Średnica rury: 48 mm
- Wytrzymałość: 136 kg
- Wysokość podnoszenia: 240 mm
- Wykonany ze stali ocynkowanej
Wymiary opony:
- 250x75 mm
✅OBEJMA:
- Idealnie pasuje do koła podporowego o średnicy rury 48 mm
Parametry:
- Długość: 130 mm
- Szerokość: 65 mm
- Wysokość całkowita: 140 mm
- Średnica otworu na rurę: 48 mm
- Rozstaw otworów mocujących: 10,5 cm
1*Ergonomicznie zaprojektowana rękojeść dla łatwego chwytu w każdych warunkach pogodowych,
2*Stalowy uchwyt dla dodatkowej wytrzymałości,
3*Wysokiej jakości łożysko dla łatwego toczenia i długiej żywotności,
4*Powłoka odporna na korozję,
5*Wytrzymała rura zapewnia, że nie tylko wytrzyma większy ciężar nosa, ale także obciążenie wynikające z ruchów,
6*Duża, szeroka opona,
7*Wytrzymała stalowa felga,
8*Stalowa oś o średnicy 20 mm,
9*Ocynkowana obejma na rurę 48 mm.
✅ZASTOSOWANIE:
- Doskonale sprawdza się jako podpora jak i koło manewrowe, ułatwiające podpinanie przyczep.
✅OBSŁUGA KOŁA PODPOROWEGO NA PRZYCZEPIE:
Odkręcanie:
Poluzuj dźwignię zaciskową (1), opuść jak najniżej koło podporowe i dokręć dźwignię (1). Obróć korbę ręczną w lewo (2), aby wysunąć koło podporowe.
Wkręcanie:
Obracać korbą ręczną w prawo, aby wkręcić koło podporowe, aż widelec koła zablokuje się w wycięciu rury zewnętrznej (3). Korba ręczna (2) musi być mocno dokręcona. Zwolnij dźwignię (1) i pociągnij koło podporowe do góry, aż przejdzie przez zacisk tak, aby było równoległe do osi dyszla. Następnie ponownie dokręć dźwignię.