Sprzedaż regenerowanego koła dwumasowego
Do pojazdów: Mazda
EAN: 4005108611222
Jak wygląda dostawa koła dwumasowego?
- Dzwonisz do nas 795-944-353, a my wysyłamy kuriera do Ciebie.
- Jedynie co musisz zrobić to przygotować paczkę z sprzęgłem.
- W takiej sytuacji korzystasz z naszego rabatu w firmie kurierskiej.
- Płacisz jedynie 50 zł za przesyłkę w obie strony.
- Wysyłamy do Cibie już zregenerowane koło przed oddaniem starego (kaucja)
- Cena 650zł obowiązuje przy zwrocie starego koła dwumasowego.
- Wraz z zregenerowanym kołem otrzymujesz gwarancje na 12 miesięcy.
Klikając "Kup Teraz" na naszych aukcjach dokonujesz bezpiecznego zakupu usługi, jesteś chroniony przez:
- PROGRAM OCHRONY KUPUJĄCYCH
Przed zdecydowaniem się na klikniecie kup teraz na naszych aukcjach sprawdź czy koło dwumasowe na pewno jest uszkodzone.
Objawy uszkodzenia koła dwumasowego to przede wszystkim:
- Nierównomierna praca silnika
- Drżenia na biegu jałowym
- Niepokojące odgłosy podczas opalania i gaszenia silnika
- Niepokojące odgłosy wydobywające się ze skrzyni biegów
- Transmisja drgań na karoserię pojazdu w trakcie jazdy
Zapoznaj się również z budową koła dwumasowego tak abyś rozumieli się w trakcie ewentualnej rozmowy telefonicznej:
- Wieniec koła zamachowego
- Masa pierwotna
- Sprężyny łukowe
- Łożysko ślizgowe
- Tarcza zabierakowa
- Pierścień kontroli tarcia
- Pokrywa
- Masa wtórna
Jak wygląda regeneracja koła dwumasowego w naszej firmie?
- Po otrzymaniu paczki do kuriera, koło dwumasowe trafia do naszego technika, który ocenia stopień jego zużycia, oraz to czy nadaje się ono do regeneracji.
- Po stwierdzeniu zużycia koła dwumasowego poprzez technika, dwumas jest roznitowywany, a następnie rozcinany.
- W pierwszej kolejności tarcza koła dwumasowego trafia do szlifu. Jeżeli chodzi szlifowanie powierzchni ciernej to należy podkreślić, że powierzchnia koła dwumasowego jest tylko i wyłącznie szlifowana – niedopuszczalne jest toczenie lub frezowanie.
- Następnie serwisant usuwa wszystkie wewnętrzne elementy koła.Tak naprawdę dopiero wtedy można ocenić, czy koło nadaje się do regeneracji i czy gniazda, w których pracuje sprężyna, nie są porysowane, jak wyglądają blokady sprężyn.
- W kolejnym etapie koło jest myte w myjce ciśnieniowo-parowej.
- Umyte elementy trafiają do piaskowania w celu usunięcia pozostałych zabrudzeń oraz resztek starej farby.
- Następną czynnością, którą wykonuje technik jest zamontowanie nowych elementów wewnętrznych koła takich jak:
- Sprężyny lub siłowniki
- Odboje
- Łożyska lub panewki
- Ślizgi
- Nowy specjalistyczny smar
- Po zamontowaniu nowych elementów koło jest zamykane w procesie spawania na automacie spawalniczym. Po procesie spawania następuje połączenie masy pierwotnej z masą wtórną za pomocą nitów.
- Ostatnim etapem regeneracji jest sprawdzenie koła dwumasowego, które polega na wyważeniu koła, oraz sprawdzeniu ewentualnego bicia na obudowie, oraz tarczy koła dwumasowego.
- Po kompleksowej regeneracji koło trafia do malowania oraz pakowania.
Zaufaj naszej firmie której warsztaty są wyposażone w profesjonalny sprzęt a oddziały rozproszone po całej Polsce,
zamiast małemu mało profesjonalnie wyposażonemu warsztatowi.
Co więcej każdy z naszych pracowników ma co najmniej 5 lat doświadczenia w regeneracji.
Gwarantujemy iż elementy zamienne które wykorzystujemy w naszej firmie są z najwyższej półki.
Wszystko to pozwala nam z spokojem nadawać 12 miesięczną gwarancje na koła regenerowane w naszej firmie.
ZASTOSOWANIE KOŁA DWUMASOWEGO KTÓREGO REGENERACJI DOTYCZY AUKCJA:
Marka | Model | Kod silnika | Typ pojazdu | Pojemność [cm3] | Moc silnika [kW] | Moc silnika [KM] | Lata produkcji
- MAZDA | 3 (BK) | RF7J | 2.0 MZR-CD | 1998 | 105 | 143 | 2006.12 - 2009.06
- MAZDA | 3 sedan (BK) | RF7J | 2.0 MZR-CD | 1998 | 105 | 143 | 2006.12 - 2009.06
- MAZDA | 5 (CR19) | RF7J | 2.0 CD | 1998 | 81 | 110 | 2005.02 - 2010.05
- MAZDA | 5 (CR19) | RF7J | 2.0 CD | 1998 | 105 | 143 | 2005.02 - 2010.05
- MAZDA | 6 Hatchback (GG) | RF5C | 2.0 DI | 1998 | 100 | 136 | 2002.08 - 2007.08
- MAZDA | 6 Hatchback (GG) | RF5C | 2.0 DI | 1998 | 89 | 121 | 2002.08 - 2007.08
- MAZDA | 6 Hatchback (GG) | RF7J | 2.0 DI | 1998 | 105 | 143 | 2005.06 - 2007.08
- MAZDA | 6 Hatchback (GH) | RF7J | 2.0 MZR-CD | 1998 | 103 | 140 | 2007.08 - 2009.10
- MAZDA | 6 kombi (GH) | RF7J | 2.0 MZR-CD | 1998 | 103 | 140 | 2007.12 - 2010.12
- MAZDA | 6 sedan (GG) | RF5C | 2.0 DI | 1998 | 100 | 136 | 2002.06 - 2007.08
- MAZDA | 6 sedan (GG) | RF5C | 2.0 DI | 1998 | 89 | 121 | 2002.08 - 2007.08
- MAZDA | 6 sedan (GG) | RF7J | 2.0 DI | 1998 | 105 | 143 | 2005.06 - 2007.08
- MAZDA | 6 sedan (GH) | RF7J | 2.0 MZR-CD | 1998 | 103 | 140 | 2007.08 - 2010.10
- MAZDA | 6 Station Wagon (GY) | RF5C | 2.0 DI | 1998 | 100 | 136 | 2002.08 - 2005.02
- MAZDA | 6 Station Wagon (GY) | RF5C | 2.0 DI | 1998 | 89 | 121 | 2002.08 - 2007.08
- MAZDA | 6 Station Wagon (GY) | RF7J | 2.0 DI | 1998 | 105 | 143 | 2005.06 - 2007.08