KOŁO DWUMASOWE IVECO DAILY LUK 415022210
Daily
LuK ZMS
Wersja silnika: dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Informacje dodatkowe: bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia stopień : 24
Liczba zębów oznaczenie maks. kąta przyłożenia : 7
Informacje dodatkowe: Tarczka regulująca tarcie
Liczba otworów do mocowania: 7
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez łożyska prowadzącego
maks. luz pochylenia mm : 1,6
Informacje dodatkowe:
KOLO DWUMASOWE
- Producent: LuK
- Kod EAN: 4005108303592
- Numer OE: 2994017
- Indeks: 415022210
- Przy montażu należy: - Prace naprawcze w obrębie sprzęgła muszą być wykonywane przez fachowy personel. Należy przy tym przestrzegać instrukcji obsługi producenta. - Przed montażem należy upewnić się, że nie ma żadnych wycieków w obrębie silnika i skrzyni biegów. - Nie dopuszczać do kontaktu z olejem i innymi tłuszczami tarczy sprzęgła i docisku. - Sprawdzić koło zamachowe pod kątem zadrapań, rowków i zaolejenia. - Sprawdzić kołki ustalające w obudowie skrzyni lub korpusie silnika czy nie są uszkodzone i czy są prawidłowo osadzone. - Przed złożeniem sprawdzić bicie tarczy sprzęgła, maksymalnie może on wynosić 0,8 mm. - Wałek sprzęgłowy (przed zamontowaniem tarczy) oczyścić, sprawdzić luzy, uszkodzenia i zużycie. Przed zamontowaniem lekko nasmarować specjalnym środkiem.
Inne numery:
- LUK415022210
- 415022210
- 415022210 LUK
- LU 415022210
- 415 0222 10
- 2994017
- 4005108303592
- 2994069
- 3400700433
- 5040 40865
- 5041 77013
- 9 024 254 03
- 9 024 254 05
- 9 024 254 07
- K2054
- L-09024-0254-03
- L-09024-0254-05
- L-09024-0254-07
- VAL826880
- 826880
- VA 826880
- 826880 VALEO
- 826880 VAL
- VAL835015
- 835015
- 835015 VALEO
- VA 835015
- 835015 VAL
- BLPADF1230108
- ADF1230108
- 1904797
- SAC2294 501 239
- 2294 501 239
- 2294501239
- 2294 501 239 SAC
Założona w 1965 roku niemiecka firma LuK na początku działalności trudniła się wyrobem komponentów sprzęgła oraz układu wysprzęglającego. Innowacyjność rozwiązań, wysoka jakość materiałów wykorzystywanych do produkcji, a także staranność wykonania części przyczyniły się do szybkiego rozwoju firmy, która już w latach 70. otworzyła filie w Meksyku i Brazylii. W poszerzanym stopniowo asortymencie znalazły się sportowe sprzęgła, a wkrótce też jedne z pierwszych dwumasowych kół zamachowych na światowym rynku motoryzacyjnym – w 1985 roku przedsiębiorstwo rozpoczęło seryjną produkcję tych komponentów na potrzeby koncernu BMW. W latach 90. rozwijająca się dynamicznie firma dołączyła do swojej oferty pompy wspomagania układu kierowniczego oraz inne elementy silnika, zawieszenia i układu przeniesienia napędu, jak również szeroki wybór komponentów tłumiących drgania. Obecnie części marki LuK wykorzystywane są do pierwszego montażu w samochodach wiodących światowych producentów, między innymi Porsche, BMW, Volkswagen i Mercedes-Benz, a ich niezawodność i wysoką jakość doceniają również wymagający klienci na niezależnych rynkach elementów zamiennych. W ofercie firmy LuK znajduje się bogaty wybór pomp podciśnienia, tarcz i docisków sprzęgła, łożysk oporowych oraz innych komponentów układu kierowniczego i przeniesienia napędu dla wielu modeli samochodów marek europejskich, azjatyckich i amerykańskich.
Poradnik kupującego - OE, OEM, Aftermarket - o co chodzi?
- OEM (Oryginal Equipment Manufacturer) - części produkowane przez producentów samochodów wg. ich drobiazgowych wytycznych. Stosowane przy produkcji samochodów oraz jako części zamienne w autoryzowanych stacjach. Są bardzo drogie i bardzo rzadko stosowane jako część zamienna zarówno w ASO jak i serwisach niezależnych.
- OE (Oryginal Equipment) - części wyprodukowane przez producentów części (a nie producentów samochodów) - często firmowane logiem producenta części oraz producenta samochodu. Produkt cenowo tańszy od OEM, jednak nadal bardzo drogi. Części te stosowane są jako zamienniki w ASO.
- Aftermarket - części zamienne produkowane przez producentów części. Na produktach "aftermarketowych" nie ma logo producentów samochodu. Jakość produktów aftermarket jest zróżnicowana, a cena zazwyczaj dużo niższa od oryginału.