Sprzedaż regenerowanego koła dwumasowego
- Jeżeli masz więcej pytań kontakt znajdziesz w zakładce o sprzedającym.
- Zapoznaj się również z innymi zakładkami.
Klikając "Kup Teraz" na naszych aukcjach dokonujesz bezpiecznego zakupu usługi, jesteś chroniony przez:
- PROGRAM OCHRONY KUPUJĄCYCH
Przed zdecydowaniem się na klikniecie kup teraz na naszych aukcjach sprawdź czy koło dwumasowe na pewno jest uszkodzone.
Objawy uszkodzenia koła dwumasowego to przede wszystkim:
- Nierównomierna praca silnika
- Drżenia na biegu jałowym
- Niepokojące odgłosy podczas opalania i gaszenia silnika
- Niepokojące odgłosy wydobywające się ze skrzyni biegów
- Transmisja drgań na karoserię pojazdu w trakcie jazdy
Zapoznaj się również z budową koła dwumasowego tak abyś rozumieli się w trakcie ewentualnej rozmowy telefonicznej:
- Wieniec koła zamachowego
- Masa pierwotna
- Sprężyny łukowe
- Łożysko ślizgowe
- Tarcza zabierakowa
- Pierścień kontroli tarcia
- Pokrywa
- Masa wtórna
Jak wygląda regeneracja koła dwumasowego w naszej firmie?
Zobacz film: https://www.youtube.com/watch?v=iHo8HpnJjV8&t=14s
- Po otrzymaniu paczki do kuriera, koło dwumasowe trafia do naszego technika, który ocenia stopień jego zużycia, oraz to czy nadaje się ono do regeneracji.
- Po stwierdzeniu zużycia koła dwumasowego poprzez technika, dwumas jest roznitowywany, a następnie rozcinany.
- W pierwszej kolejności tarcza koła dwumasowego trafia do szlifu. Jeżeli chodzi szlifowanie powierzchni ciernej to należy podkreślić, że powierzchnia koła dwumasowego jest tylko i wyłącznie szlifowana – niedopuszczalne jest toczenie lub frezowanie.
- Następnie serwisant usuwa wszystkie wewnętrzne elementy koła.Tak naprawdę dopiero wtedy można ocenić, czy koło nadaje się do regeneracji i czy gniazda, w których pracuje sprężyna, nie są porysowane, jak wyglądają blokady sprężyn.
- W kolejnym etapie koło jest myte w myjce ciśnieniowo-parowej.
- Umyte elementy trafiają do piaskowania w celu usunięcia pozostałych zabrudzeń oraz resztek starej farby.
- Następną czynnością, którą wykonuje technik jest zamontowanie nowych elementów wewnętrznych koła takich jak:
- Sprężyny lub siłowniki
- Odboje
- Łożyska lub panewki
- Ślizgi
- Nowy specjalistyczny smar
- Po zamontowaniu nowych elementów koło jest zamykane w procesie spawania na automacie spawalniczym. Po procesie spawania następuje połączenie masy pierwotnej z masą wtórną za pomocą nitów.
- Ostatnim etapem regeneracji jest sprawdzenie koła dwumasowego, które polega na wyważeniu koła, oraz sprawdzeniu ewentualnego bicia na obudowie, oraz tarczy koła dwumasowego.
- Po kompleksowej regeneracji koło trafia do malowania oraz pakowania.
Zaufaj nam nasze warsztaty są wyposażone w profesjonalny sprzęt a oddziały rozproszone po całej Polsce,
zamiast małemu mało profesjonalnie wyposażonemu warsztatowi.
Co więcej każdy z naszych pracowników ma co najmniej 5 lat doświadczenia w regeneracji.
Gwarantujemy iż elementy zamienne które wykorzystujemy w naszej firmie są z najwyższej półki.