KOLEKCJONERSKI OTWIERACZ DO PIWA - TYSKIE -STADION 5
NAKŁAD PROMOCYJNY ! ! !
==================================
PARAMETRY:
STAN - B.DB.(ORYGINALNIE ZAPAKOWANY)
WAGA - 0.020 g
WYMIARY - 5,3 x 8.5 mm
Cienki i lekki - można włożyć do portfela ! ! !
===============================
Wyprzedaż własnej kolekcji
Szczegółowe informacje pod numerem:
604/13 43 43
=============================
HISTORIA DLA PROFESJONALISTÓW:
Ruszył kolejny etap piłkarskiej kampanii reklamowej piwa Tyskie z udziałem Zbigniewa Bońka , Luisa Figo i Marco van Bastena –tj otwierali oni 5 Stadion w kampanii Tyskiego .
W obecnej odsłonie kampania obejmowała przede wszystkim działania w internecie (m.in. na Facebooku) oraz aktywności ambientowe (2,5-metrowa piłka wędrująca od miasta do miasta z animatorami zachęcającym do udziału w meczu otwarcia 5 Stadionu). Za koncepcję kreatywną całej akcji, aplikację „Mecz Otwarcia” oraz działania BTL-owe i internetowe odpowiedzialna była agencja Tequila, spoty reklamowe wymyśliła agencja DDB Warszawa, a zrealizował dom produkcyjny Cut Cut, Natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom. Promocyjne opakowania Tyskiego przygotowało Wilk Studio, a działania PR prowadzi agencja Raczkiewicz Chenczke Consultant