Klucze do wyciągania radia.
Wyjmaki wystarczy wsunąć w szczeliny demontażowe radia w samochodzie i następnie wyciągnąć radio. Dzięki tym kluczom nie istnieje możliwość uszkodzenia kokpitu.
W przypadku samochodów wyposażonych w nawigację zalecamy zakup 2 kompletów wyjmaków.
Klucze do demontażu radia 1din:
- Opel, Ford, Blaupunkt, Grundig, Philips
- VDO Dayton i wiele innych modeli
Wykaz aut do których pasuja klucze:
- ALFA 147 (2001-2005)
- ALFA 156 (WIĘKSZOŚĆ MODELI)
- ALFA GT (2004->)
- ALFA GTV (1996->2006)
- C2 od 2003 r
- Synergie: 1995 - 2002
- Saxo Wszystkie modele
- Berlingo: roku 1996
- C1 od 2006
- JUMPER od 2006
- C5 od 2005 r
- C4 od 2004
- C5 2001 - 2004
- Picasso od 1999 r
- ZX 1991 - 2008
- Berlingo 1991 - 2002
- Xsara od 2002
- C3 od 2002
- DAEWOO NEXIA (1995->1998)
- DAEWOO ESPERO (1995->1998)
- Punto: 1993 - 2003
- Scudo: 1996 - 2006
- Doblo: od roku 2001
- Stilo: większość modeli
- Multipla Wszystkie modele
- Panda od roku 2003
- Grande Punto od 2005 r
- Ducato 2006 r
- 500 od 2008
- Croma od 2005 r
- Barchetta 1995 r
- Ford Fiesta 1995-2003
- Ford Mondeo 1995 -2003
- Ford Focus I 1998- 2004
- Ford Galaxy I wszystkie modele
- Ford Ka I wszystkie modele
- Ford Puma I wszystkie modele
- Radio ford 2 DIN ( MODELE 4000, 5000, 6000 RDS System)
- HYUNDAI COUPE (WIĘKSZOŚĆ MODELI)
- HYUNDAI TUSCAN (2004->)
- HYUNDAI GETZ (2002->)
- LDV VAN (WIĘKSZOŚĆ MODELI)
- MAZDA MX5 (1990->2005)
- MAZDA 121 (1996->2000)
- MITSUBISHI SPACESTAR (WIĘKSZOŚĆ MODELI)
- MITSUBISHI SHOGUN (WIĘKSZOŚĆ MODELI)
- MITSUBISHI SHOGUNSPORT (WIĘKSZOŚĆ MODELI)
- NISSAN PRIMERA (1999->)
- NISSAN INTERSTAR (2003->)
- Peugeot :
- 106: Wszystkie modele
- 107 Wszystkie Lata
- 206: Wszystkie modele
- 307 Wszystkie Lata
- 308 Wszystkie Lata
- 406: 1996 - 2004
- 407 Wszystkie Lata
- 807 Wszystkie Lata
- Boxer Wszystkie Lata
- Megane Wszystkie modele
- Clio Wszystkie modele
- Laguna Wszystkie modele
- Espace: 1985 - 1996
- Scenic: 1999 - 2003
- Scenic od roku 2009
- Twingo od 2007 r
- ROVER 400 (1989->1996)
- ROVER MINI (COOPER)
- SAAB 9.3 (1998->)
- SEAT IBIZA (1993->1999)
- SUBARU FORESTER (WIĘKSZOŚĆ MODELI)
- VAUXHALL OPEL VECTRA (1995->1999)
- VAUXHALL OPEL ASTRA MK4 (1998->2004)
- VAUXHALL OPEL ZAFIRA (1998->2004)
- VOLVO 440 (1987->1997)
Czasami potrzeba wyciągnąć radio z konsoli i nie bardzo wiemy od czego zacząć i czego się spodziewać. Tymczasem sprawa jest prosta.
Wyjęcie radia nie jest trudną czynnością, chociaż może przysporzyć nieco problemu bez odpowiednich narzędzi. Dobrze byłoby mieć do pomocy drugą osobę, wtedy czas wyjęcia skrócimy do minimum, a po dojściu do wprawy poradzimy sobie sami. Aby wyjąć radio musimy przygotować najpierw potrzebne nam narzędzia czyli wyjmaki do radia.
Zagłębiamy go w otwory na ok 15 mm i rozginamy na boki w kierunku drzwi w celu zwolnienia zaczepów
Wtedy druga osoba wkłada palec delikatnie w otwór kasety i ciągnie delikatnie do przodu i na boki, aby zaczepy wyskoczyły z zabezpieczeń w kokpicie. Po zwolnieniu z zaczepów mamy praktycznie radio na wierzchu.
Ponowny montaż jest banalnie prosty, bo wpychamy radio na miejsce, aż zaskoczą zaczepy w gniazdach.