OFERUJEMY PAŃSTWU NOWY KOMPLET KLOCKÓW HAMULCOWYCH RENOMOWANEGO PRODUCENTA FIRMY SBS - SCANDINAVIAN BRAKE SYSTEM.
kplt.klocków hamulcowych SBS 705HS ( FA229HH )
kod produktu: 2150441003875
Wymiary:
133,5 x 37,4 x 8,3 mm
109,2 x 44,4 x 8,3 mm
1 komplet wystarcza na montaż w 1 zacisku hamulcowym
Pasuje do:
KAWASAKI ER 500 Twister ER500AD 2001-2003
KAWASAKI ER 500 Twister ER500AC 2001-2006
KAWASAKI ER 500 2004-2006
KAWASAKI ER-6F 650 EX650A 2006-2007
KAWASAKI ER-6F 650 ABS EX650A 2006-2008
KAWASAKI ER-6F 650 ABS EX650C 2009-2011
KAWASAKI ER-6F 650 ABS EX650E 2012
KAWASAKI ER-6N 650 ER650A 2005-2007
KAWASAKI ER-6N 650 ABS ER650A 2005-2008
KAWASAKI ER-6N 650 ABS ER650C 2008-2011
KAWASAKI ER-6N 650 ABS ER650E 2012
KAWASAKI GPZ 1100 ZXT10E 1995-1998
KAWASAKI GPZ 1100 ABS ZXT10E 1996-1998
KAWASAKI KLE 650 Versys LE650A 2007
KAWASAKI KLE 650 Versys ABS LE650A 2007-2009
KAWASAKI KLE 650 Versys ABS LE650C 2010-2012
KAWASAKI KLR 650 KL650C 1995-1998
KAWASAKI KLR 650 KL650CC 1999-2004
KAWASAKI KLV 1000 BS1122 2004-2006
KAWASAKI VN 800 Classic VN800B 1996-1998
KAWASAKI VN 800 Classic VN800AB 1999-2006
KAWASAKI VN 800 Drifter VN800CC 1999-2000
KAWASAKI VN 800 Drifter VN800CE 2001-2003
KAWASAKI VN 900 Classic VN900B 2006-2012
KAWASAKI VN 900 Custom VN900C 2007-2012
KAWASAKI VN 900 Light Tourer 2010-2012
SUZUKI DL 650 V-Strom B11111 B12111 2004-2010
SUZUKI DL 650 V-Strom ABS B11121 B12121 2007-2011
SUZUKI DL 650 V-Strom ABS C7111 C7211 2012
SUZUKI DL 1000 V-Strom BS1111 2002-2010
SUZUKI DR 800 Big SR43B 1997-1999
SUZUKI GSF 600 Bandit A81111 A81121 A82111 A82121 2000-2004
SUZUKI GSF 600 Bandit B52111 B51111 B51121 B52121 2005-2006
SUZUKI GSF 600 Bandit ABS B52131 B51131 B52141 B51141 2005-2006
SUZUKI GSR 750 C51111 C52111 2011
SUZUKI GSR 750 ABS C51121 2012
SUZUKI GSX 600F AJ1113 1998
SUZUKI GSX 600F AJ3113 AJ1213 1998-2001
SUZUKI GSX 750 AK1113 1998-2002
SUZUKI GSX 750 AE1213 1998-2003
SUZUKI GSX 750F AK1112 2003-2006
SUZUKI SFV 650 Gladius CX1111 CX2111 2009-2011
SUZUKI SFV 650 Gladius ABS CX1122 2009-2010
SUZUKI SFV 650 Gladius ABS CX2121 2009-2011
SUZUKI SFV 650 Gladius ABS 2012
SUZUKI SV 650 AV1111 AV2111 AV1331 AV2231 1999-2002
SUZUKI SV 650 BY1111 BY2111 2003-2009
SUZUKI SV 650 BY2221 BY1321 2003-2006
SUZUKI SV 650 ABS BY2131 BY1131 2007-2009
SUZUKI SV 650 ABS BY2241 2007-2008
SUZUKI SV 650 ABS BY1341 2008-2010
SUZUKI VL 1500 Intruder AL2111 2002-2004
SUZUKI VL 1500 Intruder C1500 AL2111 2005-2009
SUZUKI VX 800 VS51B 1996-1997
SUZUKI VZ 1500 Intruder M1500 CU1111 2009-2011
KLOCKI HAMULCOWE SBS (Scandinavian Brake Systems) jest duńską firmą istniejącą od 1964 r. produkującą elementy hamulcowe do motocykli. Już w 1977 r. była pierwszą firmą na świecie wykonującą bezazbestowe klocki hamulcowe. Ponad 40 lat temu firma postawiła na stały rozwój materiałów ciernych i procesów wytwarzania i dzięki temu produkty SBS znajdują się dziś na najwyższym światowym poziomie, który doceniają zawodnicy WSB, WSS, MX1. Klocki hamulcowe SBS używane są przez czołowe teamy WSB: Ten Kate Honda oraz Allstare Suzuki, oraz teamy MX1: Team GP Kawasaki Racing, MtM Racing. W ofercie SBS znajdują się klocki ceramiczne, ze spieków metali oraz z carbonu. Występują w wielu dostosowanych do szczególnych warunków eksploatacji wersjach: do codziennej jazdy szosowej, w teren oraz ekstremalnej rywalizacji na torze i w terenie. Charakteryzują się wysokim współczynnikiem tarcia oraz precyzyjnym„czuciem hamulca”. Jeżdżą na nich mistrzowie! Zapoznaj się z cechami charakterystycznymi poszczególnych rodzajów klocków SBS.
.
TECHNOLOGIE SBS
W procesie produkcji klocków hamulcowych wykorzystuje szereg nowoczesnych i innowacyjnych technologii.
Oto niektóre z nich:
• NRS (Nucap Retention System) - system NRS to unikalny system mocowania materiału ciernego do płytki klocka. Jest on stosowany, by zapewnić mocniejsze i pewniejsze połączenie tych dwóch elementów. Dzięki NRS materiał cierny i płytka stają się niemal jedną integralną częścią, której rozerwanie jest niemożliwe, na przykład w przypadku dużego wstrząsu. System przytrzymania polega na zastosowaniu na powierzchni płytki specjalnych haków, na których zapieczony jest materiał cierny. Odpowiednio ukształtowane haki wykonane są specjalną, opatentowaną metodą. Zalety NRS:
• Wyeliminowanie rozdzielenia pomiędzy płytką i materiałem ciernym
• Wyeliminowanie podniesienia okładziny ciernej powodującego stwardnienie hamulca
• Wyeliminowanie powstawania wibracji pomiędzy płytką a materiałem ciernym
• UCT (Unifited Composite Technology) - Unikalna technologia do uzyskiwania jednorodnej mieszaniny proszku ciernego, z którego wytwarzane są okładziny cierne. Jednorodność materiału zapewnia stałe właściwości wszystkich klocków tego samego rodzaju oraz równomierne zużywanie.
• DEST (Dynamic Energy Surface Treatment) - Energetyczna obróbka powierzchni ma na celu wyeliminowanie gazowania materiału ciernego. Gazowanie powstające w wysokiej temperaturze może utworzyć poduszkę pomiędzy tarczą a materiałem ciernym zmniejszając siłę hamującą. Podczas obróbki DEST klocki hamulcowe poddawane są działaniu wysokiej temperatury, która powoduje całkowite odgazowanie materiału ciernego. Klocki hamulcowe obrobione metodą DEST zachowują stałe właściwości podczas zmiennych warunków pracy, np. przy wzroście temperatury układu hamulcowego.
STREET EXCEL HS/LS Wykonane z mieszaniny ceramicznej klocki SBS serii STREET, zapewniają stabilną siłę hamowania, wysoki poziom komfortu oraz ponadprzeciętną żywotność bez względu na warunki użytkowania, takie jak mokre nawierzchnie, zmienne temperatury i zmienne ciśnienie hamowania. Klocki tej serii zaprojektowane zostały do użytku ulicznego, pozbawione są azbestu i ołowiu. Ze względu na właściwości doceniane przez codziennych użytkowników jak i turystów motocyklowych. Zapewniają pewną i dobrze zbalansowaną siłę hamowania. Klocki ceramiczne mogą być także stosowane w układach hamulcowych, w których zalecane są klocki ze spieków. Klocki serii STREET EXCEL to idealne połączenie doskonale dozowanej, wolnej od efektu fadingu siły hamowania z wysoką odpornością termiczną. Klocki tej serii wykonane są ze spieków metali, zaprojektowane z myślą o zastosowaniu wnowoczesnych,mocnychmotocyklachsportowychorazwmotocyklachciężkich, wymagających dużej siły spowalniającej. Przy ich produkcji SBS wykorzystuje całe swoje doświadczenie oraz najnowsze technologie. Klocki zaprojektowane zostały do użytku ulicznego, i sprawdzają się doskonale we wszystkich sytuacjach gdzie niezmiernie ważne jest płynne i szybkie zatrzymanie. Klocki serii STREET EXCEL zapewniają szybkie odprowadzanie ciepła i nie tracą swoich właściwości pod wpływem temperatury, jednocześnie są kompromisem pomiędzy maksymalnym współczynnikiem tarcia, a minimalnym zużyciem tarczy hamulcowej. Kombinacja zastosowania klocków HS do przednich zacisków hamulcowych oraz klocków LS do tylnych zacisków hamulcowych zapewnia wysoką i dobrze zbalansowana siłę hamowania. Klocki serii STREET EXCEL nie mogą być stosowane w układach hamulcowych, w których nie przewidziano stosowania klocków hamulcowych ze spieków. Nie należy używać klocków HS i LS wymiennie do tylnych i przednich zacisków..