Klocki hamulcowe EBC FA085V V-PAD (kpl. na 1 tarcze)
Klocki hamulcowe EBC FA085V V-pad (kpl. na 1 tarczę)
Seria FA V - klocki z okładziną semi-sintermetalową (okładzina organiczna z 30% domieszką spieku metali). Produkt ten jest skierowany w stronę ciężkich motocykli turystycznych, cruiserów i jest szczególnie atrakcyjny jako opcja dla motocykli klasycznych. Klocki cechuje: przystępna cena w stosunku do jakości, niskie zużycie tarcz, zwiększona żywotność.
O Firmie EBC Brakes
Grupa EBC Brakes została założona w 1978 roku przez Andyego Freemana. Od początku swojej działalności, firma EBC jest pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. Produkcja odbywa się w fabryce w Wielkiej Brytanii oraz w USA. Hamulce EBC były używane w edycjach mistrzostw świata wyścigów motocyklowych w klasie SUPER SPORT przez team Alstar Corona, zdobywając dwukrotnie tytuł mistrza świata (w 1998 Fabrizio Pirowano, 1999 Stefan Chambon).
Lista doborowa
marka ➤ model ➤ rok
KAWASAKI ➤ FX 400 R (ZX 400 E1-E3) ➤ 86-88
KAWASAKI ➤ GPX 250 R (EX 250 E) ➤ 86
KAWASAKI ➤ GPZ 1000 RX (A1-A3) ➤ 86-88
KAWASAKI ➤ GPZ 1100 A1-A3 ➤ 83-85
KAWASAKI ➤ GPZ 400 R (ZX 400 D/D3/D3A) ➤ 85-87
KAWASAKI ➤ GPZ 550 A1-A4 (ZX 550 A1-A4) ➤ 84-87
KAWASAKI ➤ GPZ 600 R A1-A5A ➤ 85-89
KAWASAKI ➤ GPZ 750 A1-A5 ➤ 83-87
KAWASAKI ➤ GPZ 750 E1/E2 TURBO ➤ 84-87
KAWASAKI ➤ GPZ 750 R G2/G3 ➤ 85-86
KAWASAKI ➤ GPZ 900 R A1-A6 ➤ 84-89
KAWASAKI ➤ KR 250 A1/A2 ➤ 84-86
KAWASAKI ➤ VN 1500 A6 (VN15) ➤ 92
KAWASAKI ➤ VN 1500 B2-B6 (VN 15 SE) ➤ 88-92
KAWASAKI ➤ VN 1500 C1/C2 (VN15) ➤ 94-95
KAWASAKI ➤ VN 1500 D1/D2/E1/E2 CLASSIC ➤ 96-99
KAWASAKI ➤ VN 1500 G1/G2 CLASSIC TOURER ➤ 98-99
KAWASAKI ➤ VN 700 A1 VULCAN ➤ 85
KAWASAKI ➤ VN 750 A2-A5/A10 ➤ 86-94
KAWASAKI ➤ VN 800 A1/A2/A3 ➤ 95-99
KAWASAKI ➤ Z 400 C2/C3 (Z 400 F2) ➤ 85-87
KAWASAKI ➤ ZG 1000 A1-A7 (1000 GTR) ➤ 86-93
KAWASAKI ➤ ZG 1000 A9-A18 (1000 GTR) ➤ 94-03
KAWASAKI ➤ ZL 1000 A1 ➤ 87
KAWASAKI ➤ ZL 900 A1/A2 ELIMINATOR ➤ 85-86
KAWASAKI ➤ ZN 700 A1/A2 LTD ➤ 84-85
O Firmie EBC Brakes
Grupa EBC Brakes została założona w 1978 roku przez Andyego Freemana. Od początku swojej działalności, firma EBC jest pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. Produkcja odbywa się w fabryce w Wielkiej Brytanii oraz w USA. Hamulce EBC były używane w edycjach mistrzostw świata wyścigów motocyklowych w klasie SUPER SPORT przez team Alstar Corona, zdobywając dwukrotnie tytuł mistrza świata (w 1998 Fabrizio Pirowano, 1999 Stefan Chambon).