KLOCKI HAMULC. OPEL OMEGA B 94-97 2,0
(ZASTOSUJ ZEST. MONT. PFK302) OPEL OMEGA B Caravan (21_, 22_, 23_) 03/94-09/99 OMEGA B (25_, 26_, 27_) 03/94-12/00
- Oś zabudowy: Przód
- Wysokość 1 (mm): 61
- Długość (mm): 156
- Grubość nominalna: 18
- Producent: TRW
- Kod EAN: 3322936411666
- Numer OE: 21411.17.5
- Indeks: GDB1166
Inne numery:
- LUCGDB1166
- GDB1166
- TRWGDB1166
- 21411.17.5
- 3322936411666
- 000660
- 046800
- 0986461129
- 1016050855
- 120585
- 1300
- 13046070802
- 1501229978
- 1605003
- 1605855
- 16234
- 180988
- 2054503
- 2141101
- 214111701
- 2141117505
- 2201280
- 229978
- 2874
- 3016050003
- 3016050855
- 363702160080
- 363702160369
- 36805
- 36805OE
- 407049
- 40916234
- 420
- 4467049
- 4483723
- 456
- 4646899
- 4648457
- 46602617
- 571213B
- 571213J
- 571530B
- 571530J
- 571530JAS
- 597197
- 598050
- 6111662
- 625781
- 6459
- 7385
- 81061
- 811024001
- 881605855
- 886805
- 90443873
- 986461129
- 9915
- AC625781D
- BL1316A1
- BLF793
- BP793
- DB1341
- FD50A
- FD50N
- FD6587A
- FD6587N
- FDB2H
- FDB901
- FSL901
- LP0873
- LP873
- MDB1683
- P568300
- P59001
- P59019
- PA983
- PAD847
- SP285
- T0600075
- T0610639
- T0611242
- T0611243
- T1079
- TAR901
- V408016
- ABS36805
- ATE13.0460-3401
- 13.0460-3401
- 13.0460-3401.2 ATE
- 20755.14.7
- ATE13.0460-3804
- 13.0460-3804
- 13.0460-3804.2 ATE
- 21035.15.0
- ATE13.0460-4033
- 13.0460-4033
- 13.0460-4033.2 ATE
- 20034.15.0
- ATE13.0460-4035
- 13.0460-4035
- 13.0460-4035.2 ATE
- ATE13.0460-4036
- 13.0460-4036
- 13.0460-4036.2 ATE
- ATE13.0460-5926
- 13.0460-5926
- 13.0460-5926.2 ATE
- 21845.16.5
- ATE13.0460-7080
- 13.0460-7080
- 13.0460-7080.2 ATE
- BREP59019
- DKMB110265
- B110265
- DECB110265
- FEB16234
- LUCGDB101
- GDB101
- TRWGDB101
- LUCGDB102
- GDB102
- TRWGDB102
- 20009.15.0
- LUCGDB1160
- GDB1160
- TRWGDB1160
- 20755.15.1
- LUCGDB1186
- GDB1186
- TRWGDB1186
- LUCGDB240
- GDB240
- GDB240 TRW
- 424895
- LUCGDB261
- GDB261
- GDB261 TRW
- 20437.19.0
- LUCGDB3162
- GDB3162
- TRWGDB3162
- GDB3162 TRW
- LUCGDB362
- GDB362
- TRWGDB362
- GDB362 TRW
- 0060720645
- LUCGDB656
- GDB656
- GDB656 TRW
- LUCGDB918
- GDB918
- GDB918 TRW
- 90135199700
- LUCGDB919
- GDB919
- GDB919 TRW
- 20910.15.0
- TOM1188
- 1188
- ZIM21411.170.1
- 21411.170.1
- BOS0986461129
- 0986461129 BOSCH
- BS 0986461129
- BOH0986461129
- BOS0986466302
- 0986466302
- BOH0986466302
- 0986466302 BOSCH
- BS 0986466302
- CIF822-059-1
- 822-059-1
- CIF822-059-2
- 822-059-2
- CIF822-128-0
- 822-128-0
- KAMJQ1011802
- JQ1011802
- KAOJQ1011802
- 1011802 KAMOKA
- ABS36630/1
- 36630/1
- VAI40-8016
- 40-8016
- V40-8016 VEMO
- VAI40-8016-1
- 40-8016-1
- V40-8016-1 VEMO
- MS13046070802N-SET
- 13046070802N-SET
Części samochodowe TRW
Części układu hamulcowego tarczowego. Kategoria ta obejmuje:
Talerze tarcz hamulcowych. Każdego roku firma produkuje ponad 12 milionów tarcz hamulcowych. Firma przy produkcji przeprowadza ścisłą kontrolę grubości danej części, wartość graniczną i dopuszczalną średnicę centralnego otwarcia Jako, że wszystkie części pakowane są w specjalny wodoszczelny papier VCI, nie ma potrzeby stosowanie ochronnej lubrykacji. Dzięki temu montaż tarcz będzie wygodniejszy.
Szczęki hamulcowe. Dzięki nowej powłoce ciernej COTEC długość hamowania została zmniejszona o 7 metrów. Szczęki hamulcowe serii DTEC charakteryzują się niskim poziomu wytwarzania pyłu.
Zaciski hamulcowe. Firma wyprodukowała już ponad 400 milionów zacisków hamulcowych. Poza produkcją nowych części firma zajmuje się odnawianiem starych wsporników. W katalogu TRW zaprezentowanych jest ponad 2800 rodzajów zacisków hamulcowych.
Bębny hamulcowe i układy napędowe. Ta kategoria zawiera szczęki hamulcowe do hamulców bębnowych, cylindry kół, wspomaganie hamulców, cylindry sprzęgła, węże i kable, zestawy naprawcze i inne produkty. Do produkcji szczęk hamulcowych stosuje się wysokiej jakości materiały, które nie zawierają szkodliwych substancji – azbestu, chromu sześciowartościowego i metali ciężkich. Obudowy cylindrów hamulcowych mogą być produkowane z aluminium, co pozwala na obniżenie całkowitej wagi struktury i zmniejszenie spalania paliwa. Elementy uszczelniające charakteryzują się odpornością na żrący wpływ elementów chemicznych i zapewniają niezawodną hermetyczność.
Układ kierowniczy i zawieszenie. Kategoria ta obejmuje:
Zregenerowane przekładnie kierownicze i pompy. Są takiej samej jakości co nowe. Zapewniają wygodną i bezpieczną jazdę.
Łączniki stabilizatora. Z reguły są one produkowane z plastiku wzmocnionego włóknem szklanym. Mają zwiększoną trwałość i odporność na rdzę. Mają niską wagę i zapewniają wysoki poziom wygody w czasie jazdy.
Ramiona kierownicze. Optymalny stosunek ich wagi do kształtu zapewnia zmniejszenie spalania paliwa.
Połączenia układu kierowniczego. Mają długi okres użytkowania, gdyż ich konstrukcja nie zawiera sprężyn – jednego z najbardziej wrażliwych elementów połączeń układu kierowniczego.
Amortyzatory. Unikatowo technologia polerowania tłoków pozwala zmniejszyć ich chropowatość, osiągając wyższej jakości uszczelnienie. Ciśnieniowa uszczelka tłoka wykonana jest z Teflonu.
Poradnik kupującego - OE, OEM, Aftermarket - o co chodzi?
- OEM (Oryginal Equipment Manufacturer) - części produkowane przez producentów samochodów wg. ich drobiazgowych wytycznych. Stosowane przy produkcji samochodów oraz jako części zamienne w autoryzowanych stacjach. Są bardzo drogie i bardzo rzadko stosowane jako część zamienna zarówno w ASO jak i serwisach niezależnych.
- OE (Oryginal Equipment) - części wyprodukowane przez producentów części (a nie producentów samochodów) - często firmowane logiem producenta części oraz producenta samochodu. Produkt cenowo tańszy od OEM, jednak nadal bardzo drogi. Części te stosowane są jako zamienniki w ASO.
- Aftermarket - części zamienne produkowane przez producentów części. Na produktach "aftermarketowych" nie ma logo producentów samochodu. Jakość produktów aftermarket jest zróżnicowana, a cena zazwyczaj dużo niższa od oryginału.