TRW Lucas Klocki hamulcowe na tył
Wymiary: w mm (patrz rycina po lewej)
Mieszanka: sinter metal
Ilość: 2 sztuki
Waga: 0,396 kg
- z homologacją TÜV
- szeroki zakres zastosowań w nowoczesnych motocyklach sportowych, turystycznych i dużych motocyklach customowych
- z kompozytu spiekanego ‒ tylko do hamulców tylnych; doskonale współpracują z naszymi przednimi klockami sinterowymi
- nie wymagają docierania
- odpowiednio dobrany współczynnik tarcia pozwala uniknąć blokowania tylnego koła
- doskonała stabilność i wyczucie hamulca w wysokich temperaturach
- świetne osiągi na suchej i mokrej nawierzchni
HONDA
- 250 CBR - R MC41 11-14 tył
- 250 CBR - RA MC41 11-15 tył
- 250 CBR - RR 17-18 tył
- 250 CBR - RRA 17-18 tył
- 300 CBR - F NC51 14-17 tył
- 300 CBR - RA NC51 14-17 tył
- 300 CMX - Rebel 17- tył
- 500 CB - F PC45 13-15 tył
- 500 CB - FA PC45 13-16 tył
- 500 CB - FA PC58 17- tył
- 500 CB - X PC46 13-16 tył
- 500 CB - XA PC46 13-16 tył
- 500 CB - XA PC59 17- tył
- 500 CBR - R PC44 13-16 tył
- 500 CBR - RA PC44 13-16 tył
- 500 CBR - RA PC57 17- tył
- 500 CMX - A Rebel PC56 17- tył
- 650 CB - F RC75 14-16 tył
- 650 CB - FA RC75 14-16 przód
- 650 CB - FA RC97 17- tył
- 650 CB - R Neo Sports Cafe 19- tył
- 650 CBR - FA RC74 14-16 tył
- 650 CBR - FA RC96 17- tył
- 650 CBR - R 19- tył
- 700 CTX - D RC69 14-17 tył
- 700 CTX - DA, DCT RC69 14-17 tył
- 700 CTX - N RC68 14-16 tył
- 700 CTX - NA, ND-DCT RC68 14-16 tył
- 700 NM4 - Vultus (US) ABS 15- tył
- 750 NC - J NM4 Vultus, DCT ABS RC82 14-16 tył
- 750 NC - J NM4 Vultus, DCT ABS RC92 17- tył
- 750 NC - S RC70 14-15 tył
- 750 NC - SA, SD-DCT RC70 14-15 tył
- 750 NC - SA, SD-DCT RC88 16- tył
- 750 NC - X RC72 14-15 tył
- 750 NC - XA, XD-DCT RC72 14-15 tył
KAWASAKI
- 650 KLE - Versys ABS LE650E 15-16 tył
- 650 KLE - Versys LT ABS LE650E 17- tył
- 650 KLE - Versys LT ABS LE650EA2 17- tył
- 750 Z - R ZR750N(N,P) 11-14 tył
- 750 Z - R ABS ZR750N(N,P) 11-14 tył
- 800 Z ZR800A(A) 13-16 tył
- 800 Z - ABS ZR800A(B) 13-17 tył
- 800 Z - e Version ZR800C(C) 13-16 tył
- 800 Z - e Version ABS ZR800C(D) 13-17 tył
- 800 Z - e Version Special Edition ZR800F(E) 16-17 tył
- 800 Z - e Version Special Edition ABS ZR800F(F) 16-17 tył
SUZUKI
- 250 GW - Inazuma DC 13-14 tył
- 650 SFV - A Gladius WVCX 09-16 tył
- 650 SFV - Gladius WVCX 09-16 tył
TRW-Lucas oferuje odpowiednie klocki hamulcowe do motocykli każdej klasy i rodzaju.
TRW-Lucas zapewnia:
- Przednie i tylne klocki hamulcowe do motocykli dla ponad 6000 modeli.
- 12 różnych mieszanek ciernych w klockach hamulcowych do motocykli, aby zapewnić maksymalny poziom zgodności i wydajności. Patrz przegląd materiałów ciernych, w strefie Download.
- Wszystkie klocki hamulcowe TRW-Lucas do motocykla dla sektora posprzedażnego wyprodukowano bez dodatku azbestu, aby chronić ludzi i środowisko naturalne.
- Kompleksową gamę klocków hamulcowych do motocykli o wysokiej wydajności, przeznaczonych do zawodów terenowych oraz różnych zastosowań na torze wyścigowym.
- Klocki hamulcowe do motocykli charakteryzujące się doskonałą zgodnością ze wszystkimi tarczami hamulcowymi TRW-Lucas do motocykli oraz oryginalnym wyposażeniem.
- Wszystkie klocki hamulcowe TRW-Lucas do motocykli przeznaczone do użytku na drogach publicznych posiadają homologację TÜV i spełniają wymagania w zakresie dopuszczenia do ruchu drogowego.
Wyjątkowy asortyment klocków hamulcowych do motocykli zarówno dla klasycznych, jak i nowoczesnych modeli
TRW-Lucas zapewnia możliwość wyboru zamiennych klocków hamulcowych do motocykli dla ponad 6000 modeli. Nasz katalog części zawiera wypróbowane i sprawdzone klocki hamulcowe ze specyfikacjami zalecanymi dla pojazdów od 1970 roku do najnowszych modeli. Dopasowując klocek hamulcowy do potrzeb kierowcy, zapewniamy optymalne mieszanki ciernej , niezależnie od tego, czy jest to motocykl typu turystycznego, „street fighter”, „superbike”, skuter, enduro, motocross lub czterokołowy pojazd ATV.
Wyjątkowa technologia klocków hamulcowych TRW-Lucas do motocykli
TRW zawsze jest pionierem innowacyjności, dlatego zapewnia swoim klientom najnowsze rozwiązania technologiczne w zakresie klocków hamulcowych do motocykli, takie jak system NRS (NUCAP RETENTION SYSTEM). Jest to unikalna opatentowana metoda przytrzymania okładziny ciernej do płytki tylnej . Metoda ta jest stosowana w produkcji wszystkich klocków hamulcowych TRW-Lucas organic i CRQ Hyper-Carbon. System NRS polega na zastosowaniu na powierzchni płyty tylnej specjalnych haczyków, które są na stałe osadzone w materiale okładziny. Okładzina przylega stabilnie nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach termicznych i mechanicznych, gwarantując najwyższy poziom bezpieczeństwa i wydajności klocka hamulcowego.
Klocki hamulcowe TRW-Lucas do motocykli dopasowane do potrzeb każdego motocykla i każdego kierowcy
Nasza gama przednich i tylnych klocków hamulcowych do motocykli zawiera 12 różnych mieszanek okładzin. W katalogu klocków hamulcowych TRW-Lucas do motocykli można znaleźć okładziny organiczne, węglowe oraz ze spieków metali. Sześć z nich przeznaczonych jest do użytku na drogach publicznych. Spełniają one wymagania w zakresie dopuszczenia do ruchu drogowego i posiadają homologację TÜV. Znajdujący się na płycie tylnej kod certyfikacji gwarantuje zgodność klocków hamulcowych TRW-Lucas z wymaganiami w zakresie ruchu drogowego, zapewniając ci spokój i bezpieczeństwo.
Sześć mieszanek zaprojektowano specjalnie z myślą o zastosowaniu wyścigowym - były one z sukcesem stosowane przez liczne zespoły i kierowców w wielu seriach wyścigów, aż do poziomu Mistrzostw Świata.
Aby uzyskać więcej szczegółów, prosimy zapoznać się z informacjami dotyczącymi mieszanek użytych w klockach hamulcowych, które zostały zamieszczone w obszarze Download, w sekcji Serwis.
Klocki hamulcowe TRW-Lucas do motocykli są przyjazne dla środowiska i spełniają najbardziej rygorystyczne standardy jakości
TRW posiada nie tylko certyfikację ISO 9001, ale również certyfikację ISO/TS 16949, czyli najnowszą normę jakości międzynarodowego przemysłu motoryzacyjnego.
Części układu hamulcowego do motocykli o zwycięskiej wydajności
Naszym celem jest oferowanie klocków hamulcowych do motocykli o długim czasie użytkowania i doskonałej wydajności nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach!
Nasze klocki hamulcowe zapewniły nam zwycięstwo w teście magazynu MOTORRAD, a klocki hamulcowe TRW-Lucas do motocykli otrzymały celujące oceny w testach w wielu czasopismach branżowych.
Warto zapoznać się z naszymi Poradami i Wskazówkami dotyczącymi klocków hamulcowych do motocykli i innych części hamulcowych TRW-Lucas do motocykli, znajdującymi się w dziale Download, w sekcji Serwis. Znajduje się tam wiele informacji na temat klocków hamulcowych do motocykli i wiele innych przydatnych wskazówek ułatwiających prawidłową instalację nowych klocków hamulcowych.
Kierowcy wyścigowi skorzystają z porad dotyczących obsługi oraz dopasowywania w instrukcjach dotyczących nowej generacji materiałów użytych w klockach wyścigowych, takich jak CRQ Hyper-Carbon i SCR Sinter-Carbon.