KLOCKI HAMULC. CITROEN C4 04- (+EDS)
CITROEN C4 11/04- (+EDS)
Zalecenia producenta: BOSCH
Styk ostrzegawczy o zużyciu: nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość (mm): 57,4
Grubość (mm): 19
Długość (mm): 137
- Oś zabudowy: Przód
- Szerokość (mm): 137
- Wysokość 1 (mm): 57,3
- Grubość nominalna: 19
- Producent: TRW
- Kod EAN: 3322937398102
- Numer OE: 23600.19.4
- Indeks: GDB1624
Inne numery:
- LUCGDB1624
- GDB1624
- TRWGDB1624
- GDB1624 TRW
- 23600.19.4
- 3322937398102
- 0986424659
- 0986494038
- 13046039662
- 1501223740
- 16422
- 181429
- 181429701
- 2203221
- 223740
- 23600.19.0
- 2360001
- 236001901
- 2360019014
- 32762
- 3311
- 425252
- 425331
- 425339
- 597355
- 598465
- 6116244
- 62916422
- 6548
- 7695
- 81741
- BL1794A3
- BP1150
- E172315
- LP1653
- MDB2186
- MDK0191
- PAD1450
- T5167
- ABS37273
- 37273
- ABS37418
- 37418
- 23708.19.0
- ABS37564
- 37564
- ATE13.0460-3811
- 13.0460-3811
- 13.0460-3811 ATE
- ATE13.0460-3840
- 13.0460-3840
- 13.0460-3840 ATE
- ATE13.0460-3966
- 13.0460-3966
- 13.0460-3966 ATE
- ATE13.0460-3996
- 13.0460-3996
- 13.0460-3996 ATE
- 13.0460-3996.2 ATE
- 23276.17.5
- ATE13.0460-7202
- 13.0460-7202
- 13.0460-7202 ATE
- 23589.19.0
- ATE13.0470-3840
- 13.0470-3840
- 13.0470-3840 ATE
- 13.0470-3840.2 ATE
- ATE13.0470-3966
- 13.0470-3966
- 13.0470-3966 ATE
- BREP59052
- P59052
- BREP 59 052
- BREP61068
- P61068
- FEB16422
- FE16422
- 16422 FEBI
- F16422
- FEB16630
- 16630
- FE16630
- 16630 FEBI
- 1605354
- LUCGDB1464
- GDB1464
- TRWGDB1464
- GDB1464 TRW
- LUCGDB1605
- GDB1605
- TRWGDB1605
- GDB1605 TRW
- LUCGDB1669
- GDB1669
- TRWGDB1669
- GDB1669 TRW
- LUCGDB1690
- GDB1690
- TRWGDB1690
- GDB1690 TRW
- 425361
- LUCGDB1701
- GDB1701
- TRWGDB1701
- GDB1701 TRW
- LUCGDB1750
- GDB1750
- TRWGDB1750
- GDB1750 TRW
- TOM1342
- 1342
- ZIM23600.190.1
- 23600.190.1
- ZIM23981.190.1
- 23981.190.1
- ZIM23600.190.2
- 23600.190.2
- ABS37885
- 37885
- 425427
- BOS0986494038
- BOH0986494038
- BS 0986494038
- 0-986-494-038
- BOS0986494074
- 0986494074
- BOH0986494074
- BS 0986494074
- 0-986-494-074
- CIF822-322-1
- 822-322-1
- 425222
- LUCGDB1464DTE
- GDB1464DTE
- TRWGDB1464DTE
- GDB1464DTE TRW
- BLPADZ94234
- ADZ94234
- ADZ94234 BLUEPRINT
- 23982.17.8
- BOS0986494602
- 0986494602
- BS 0986494602
- 0-986-494-602
- BOH0986494602
- VAI22-0082
- 22-0082
- V22-0082 VEMO
- VAI40-8040
- 40-8040
- V40-8040 VEMO
- VAI40-8040-1
- 40-8040-1
- V40-8040-1 VEMO
- SRSR0290.01
- SR0290.01
- ZIM23600.990.1
- 23600.990.1
- GHGH-413740
- GH-413740
- 1PR1BRP1013
- 1BRP1013
- BRYQ1464
- Q1464
- BRYQ1624
- Q1624
- BRYZ1464
- Z1464
- BRYZ1624
- Z1624
Części samochodowe TRW
Części układu hamulcowego tarczowego. Kategoria ta obejmuje:
Talerze tarcz hamulcowych. Każdego roku firma produkuje ponad 12 milionów tarcz hamulcowych. Firma przy produkcji przeprowadza ścisłą kontrolę grubości danej części, wartość graniczną i dopuszczalną średnicę centralnego otwarcia Jako, że wszystkie części pakowane są w specjalny wodoszczelny papier VCI, nie ma potrzeby stosowanie ochronnej lubrykacji. Dzięki temu montaż tarcz będzie wygodniejszy.
Szczęki hamulcowe. Dzięki nowej powłoce ciernej COTEC długość hamowania została zmniejszona o 7 metrów. Szczęki hamulcowe serii DTEC charakteryzują się niskim poziomu wytwarzania pyłu.
Zaciski hamulcowe. Firma wyprodukowała już ponad 400 milionów zacisków hamulcowych. Poza produkcją nowych części firma zajmuje się odnawianiem starych wsporników. W katalogu TRW zaprezentowanych jest ponad 2800 rodzajów zacisków hamulcowych.
Bębny hamulcowe i układy napędowe. Ta kategoria zawiera szczęki hamulcowe do hamulców bębnowych, cylindry kół, wspomaganie hamulców, cylindry sprzęgła, węże i kable, zestawy naprawcze i inne produkty. Do produkcji szczęk hamulcowych stosuje się wysokiej jakości materiały, które nie zawierają szkodliwych substancji – azbestu, chromu sześciowartościowego i metali ciężkich. Obudowy cylindrów hamulcowych mogą być produkowane z aluminium, co pozwala na obniżenie całkowitej wagi struktury i zmniejszenie spalania paliwa. Elementy uszczelniające charakteryzują się odpornością na żrący wpływ elementów chemicznych i zapewniają niezawodną hermetyczność.
Układ kierowniczy i zawieszenie. Kategoria ta obejmuje:
Zregenerowane przekładnie kierownicze i pompy. Są takiej samej jakości co nowe. Zapewniają wygodną i bezpieczną jazdę.
Łączniki stabilizatora. Z reguły są one produkowane z plastiku wzmocnionego włóknem szklanym. Mają zwiększoną trwałość i odporność na rdzę. Mają niską wagę i zapewniają wysoki poziom wygody w czasie jazdy.
Ramiona kierownicze. Optymalny stosunek ich wagi do kształtu zapewnia zmniejszenie spalania paliwa.
Połączenia układu kierowniczego. Mają długi okres użytkowania, gdyż ich konstrukcja nie zawiera sprężyn – jednego z najbardziej wrażliwych elementów połączeń układu kierowniczego.
Amortyzatory. Unikatowo technologia polerowania tłoków pozwala zmniejszyć ich chropowatość, osiągając wyższej jakości uszczelnienie. Ciśnieniowa uszczelka tłoka wykonana jest z Teflonu.
Poradnik kupującego - OE, OEM, Aftermarket - o co chodzi?
- OEM (Oryginal Equipment Manufacturer) - części produkowane przez producentów samochodów wg. ich drobiazgowych wytycznych. Stosowane przy produkcji samochodów oraz jako części zamienne w autoryzowanych stacjach. Są bardzo drogie i bardzo rzadko stosowane jako część zamienna zarówno w ASO jak i serwisach niezależnych.
- OE (Oryginal Equipment) - części wyprodukowane przez producentów części (a nie producentów samochodów) - często firmowane logiem producenta części oraz producenta samochodu. Produkt cenowo tańszy od OEM, jednak nadal bardzo drogi. Części te stosowane są jako zamienniki w ASO.
- Aftermarket - części zamienne produkowane przez producentów części. Na produktach "aftermarketowych" nie ma logo producentów samochodu. Jakość produktów aftermarket jest zróżnicowana, a cena zazwyczaj dużo niższa od oryginału.