TRW Lucas Klocki hamulcowe
Wymiary: w mm (patrz rycina po lewej)
Mieszanka: sinter metal
Ilość: 2 sztuki
Waga: 0,23 kg
- z homologacją TÜV
- opracowane do zastosowań w motocyklach crossowych i enduro oraz quadach/pojazdach ATV
- z kompozytu spiekanego ‒ do hamulców przednich i tylnych
- wysoka wytrzymałość materiału w ekstremalnych warunkach
- bardzo długi czas eksploatacji nawet na nawierzchni piaszczystej czy błotnistej
- z homologacją, dopuszczone do ruchu drogowego
- przyjazne dla środowiska: bez dodatku azbestu
- komplet na jedną tarczę
APRILIA
- 450 MXV VT 09- tył
- 450 RXV VP 06- tył
- 550 RXV VP 06-13 tył
BETA
- 250 RR - 2T E5 13- tył
- 250 RR - Enduro 05- tył
- 250 RR - Enduro 4T E1 05-07 tył
- 250 RR - Enduro Racing E5 13- tył
- 300 RR - 2T Enduro E5 14- tył
- 300 RR - Enduro Racing E5 14- tył
- 300 Xtrainer 15- tył
- 350 RR - 4T Enduro 09-14 tył
- 350 RR - EFI Enduro 15- tył
- 350 RR - EFI Enduro Racing 15- tył
- 390 RR - EFI Enduro 15- tył
- 390 RR - EFI Enduro Racing 15- tył
- 400 RR - 4T Enduro E1 05-14 tył
- 430 RR - EFI Enduro 15- tył
- 430 RR - EFI Enduro Racing 15- tył
- 450 RR - Enduro E1 05-14 tył
- 480 RR - EFI Enduro 15- tył
- 480 RR - EFI Enduro Racing 15- tył
- 498 RR - Enduro 12-14 tył
- 520 RR - Enduro E3 10-11 tył
- 525 RR - Enduro E1 05-09 tył
BIMOTA
- 300 BBX - Enduro 12- tył
CCM
- 450 MX 08- tył
GAS GAS
- 125 EC - Racing GG-E1 10- tył
- 200 EC GG-E2 10-15 tył
- 200 EC - Racing, E Racing GG-E2 14- tył
- 250 EC EC 25 10-15 tył
- 250 EC - E GG-E2 10- tył
- 250 XC 17- tył
- 300 EC EC 300 10- tył
- 300 EC - E, E Racing GG-E30 11- tył
- 450 EC - F 4T 10- tył
- 515 EC - FSR 10- tył
KAWASAKI
- 250 KX - F KXF250 04- tył
- 450 KLX - R LX450A 07- tył
- 450 KX - F KX450D 04-08 tył
- 450 KX - F KX450E 09-11 tył
- 450 KX - F KX450F 12-15 tył
- 450 KX - F KX450H 16- tył
- 450 KXE - F 10- tył
SHERCO
- 250 SE - 4T Enduro 2.5i 08- tył
- 300 SE - 4T Enduro 3.0i 10-11 tył
- 450 SE - 4T Enduro 4.5i 04-11 tył
- 450 SE - i R Enduro 12- tył
- 450 SM - Black Panther 4.5i 08- tył
- 450 SM - F Super Motard 4.5i 07- tył
- 510 SE - 4T Enduro 5.1i 07-11 tył
- 510 SE - iR Enduro 12- tył
- 510 SM - Black Panther 5.1i 08- tył
- 510 SM - F Super Motard 5.1i 07- tył
SUZUKI
- 250 RM-Z RJ41A 04-09 tył
- 250 RM-Z RJ42A 10- tył
- 450 RM-X - Z Efi PL 10- tył
- 450 RM-Z RL41 05-07 tył
- 450 RM-Z RL42 08- tył
TM
- 125 EN - Enduro TM125F00 05- tył
- 125 MX 05- tył
- 144 EN - 2T Enduro 08- tył
- 144 MX - 2T 08- tył
- 250 MX 05- tył
- 250 MX - F 4T 05-10 tył
- 250 MX - Fi 4T 10- tył
- 300 EN - Enduro 2T TM300F00 05- tył
- 450 EN - F es 4T 05-10 tył
- 450 EN - Fi es 4T 11- tył
- 450 MX - F 4T 05-10 tył
- 450 MX - Fi 4T 11- tył
- 530 EN - F es 4T 05-14 tył
- 530 EN - Fi es 4T 15- tył
- 530 MX - F 4T 05-14 tył
- 530 MX - Fi 4T 15- tył
YAMAHA
- 125 YZ CE10 03 tył
- 125 YZ CE13 04 tył
- 125 YZ CE15 05 tył
- 125 YZ CE16 06-07 tył
- 125 YZ CE16 08- tył
- 250 WR - F CG16 03-04 tył
- 250 WR - F CG22 05 tył
- 250 WR - F CG24 06 tył
- 250 WR - F CG26 07 tył
- 250 WR - F CG30 08-14 tył
- 250 WR - F RE25 15- tył
- 250 WR - R DG20 08-16 tył
- 250 WR - X DG20 08-14 tył
- 250 YZ - 2T CG1 02-04 tył
- 250 YZ - 2T CG2 05-06 tył
- 250 YZ - 2T CG2 07- tył
- 250 YZ - F 4T CG1 01-04 tył
- 250 YZ - F 4T CG2 05-07 tył
- 250 YZ - F 4T CG2 08-09 tył
- 250 YZ - F 4T CG3 10- tył
- 450 WR - F 2GC3 16- tył
- 450 WR - F CJ04 03-04 tył
- 450 WR - F CJ07 05 tył
- 450 WR - F CJ09 06 tył
- 450 WR - F CJ12 07 tył
- 450 WR - F CJ13 08-11 tył
- 450 WR - F DJ03 12-15 tył
- 450 YZ - F CJ03 03 tył
- 450 YZ - F CJ05 04 tył
- 450 YZ - F CJ06 05 tył
- 450 YZ - F CJ10 06-07 tył
- 450 YZ - F CJ10 08-09 tył
- 450 YZ - F CJ15 10-13 tył
- 450 YZ - F CJ18 14-15 tył
- 450 YZ - F EFI CJ21 16- tył
TRW-Lucas oferuje odpowiednie klocki hamulcowe do motocykli każdej klasy i rodzaju.
TRW-Lucas zapewnia:
- Przednie i tylne klocki hamulcowe do motocykli dla ponad 6000 modeli.
- 12 różnych mieszanek ciernych w klockach hamulcowych do motocykli, aby zapewnić maksymalny poziom zgodności i wydajności. Patrz przegląd materiałów ciernych, w strefie Download.
- Wszystkie klocki hamulcowe TRW-Lucas do motocykla dla sektora posprzedażnego wyprodukowano bez dodatku azbestu, aby chronić ludzi i środowisko naturalne.
- Kompleksową gamę klocków hamulcowych do motocykli o wysokiej wydajności, przeznaczonych do zawodów terenowych oraz różnych zastosowań na torze wyścigowym.
- Klocki hamulcowe do motocykli charakteryzujące się doskonałą zgodnością ze wszystkimi tarczami hamulcowymi TRW-Lucas do motocykli oraz oryginalnym wyposażeniem.
- Wszystkie klocki hamulcowe TRW-Lucas do motocykli przeznaczone do użytku na drogach publicznych posiadają homologację TÜV i spełniają wymagania w zakresie dopuszczenia do ruchu drogowego.
Wyjątkowy asortyment klocków hamulcowych do motocykli zarówno dla klasycznych, jak i nowoczesnych modeli
TRW-Lucas zapewnia możliwość wyboru zamiennych klocków hamulcowych do motocykli dla ponad 6000 modeli. Nasz katalog części zawiera wypróbowane i sprawdzone klocki hamulcowe ze specyfikacjami zalecanymi dla pojazdów od 1970 roku do najnowszych modeli. Dopasowując klocek hamulcowy do potrzeb kierowcy, zapewniamy optymalne mieszanki ciernej , niezależnie od tego, czy jest to motocykl typu turystycznego, „street fighter”, „superbike”, skuter, enduro, motocross lub czterokołowy pojazd ATV.
Wyjątkowa technologia klocków hamulcowych TRW-Lucas do motocykli
TRW zawsze jest pionierem innowacyjności, dlatego zapewnia swoim klientom najnowsze rozwiązania technologiczne w zakresie klocków hamulcowych do motocykli, takie jak system NRS (NUCAP RETENTION SYSTEM). Jest to unikalna opatentowana metoda przytrzymania okładziny ciernej do płytki tylnej . Metoda ta jest stosowana w produkcji wszystkich klocków hamulcowych TRW-Lucas organic i CRQ Hyper-Carbon. System NRS polega na zastosowaniu na powierzchni płyty tylnej specjalnych haczyków, które są na stałe osadzone w materiale okładziny. Okładzina przylega stabilnie nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach termicznych i mechanicznych, gwarantując najwyższy poziom bezpieczeństwa i wydajności klocka hamulcowego.
Klocki hamulcowe TRW-Lucas do motocykli dopasowane do potrzeb każdego motocykla i każdego kierowcy
Nasza gama przednich i tylnych klocków hamulcowych do motocykli zawiera 12 różnych mieszanek okładzin. W katalogu klocków hamulcowych TRW-Lucas do motocykli można znaleźć okładziny organiczne, węglowe oraz ze spieków metali. Sześć z nich przeznaczonych jest do użytku na drogach publicznych. Spełniają one wymagania w zakresie dopuszczenia do ruchu drogowego i posiadają homologację TÜV. Znajdujący się na płycie tylnej kod certyfikacji gwarantuje zgodność klocków hamulcowych TRW-Lucas z wymaganiami w zakresie ruchu drogowego, zapewniając ci spokój i bezpieczeństwo.
Sześć mieszanek zaprojektowano specjalnie z myślą o zastosowaniu wyścigowym - były one z sukcesem stosowane przez liczne zespoły i kierowców w wielu seriach wyścigów, aż do poziomu Mistrzostw Świata.
Aby uzyskać więcej szczegółów, prosimy zapoznać się z informacjami dotyczącymi mieszanek użytych w klockach hamulcowych, które zostały zamieszczone w obszarze Download, w sekcji Serwis.
Klocki hamulcowe TRW-Lucas do motocykli są przyjazne dla środowiska i spełniają najbardziej rygorystyczne standardy jakości
TRW posiada nie tylko certyfikację ISO 9001, ale również certyfikację ISO/TS 16949, czyli najnowszą normę jakości międzynarodowego przemysłu motoryzacyjnego.
Części układu hamulcowego do motocykli o zwycięskiej wydajności
Naszym celem jest oferowanie klocków hamulcowych do motocykli o długim czasie użytkowania i doskonałej wydajności nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach!
Nasze klocki hamulcowe zapewniły nam zwycięstwo w teście magazynu MOTORRAD, a klocki hamulcowe TRW-Lucas do motocykli otrzymały celujące oceny w testach w wielu czasopismach branżowych.
Warto zapoznać się z naszymi Poradami i Wskazówkami dotyczącymi klocków hamulcowych do motocykli i innych części hamulcowych TRW-Lucas do motocykli, znajdującymi się w dziale Download, w sekcji Serwis. Znajduje się tam wiele informacji na temat klocków hamulcowych do motocykli i wiele innych przydatnych wskazówek ułatwiających prawidłową instalację nowych klocków hamulcowych.
Kierowcy wyścigowi skorzystają z porad dotyczących obsługi oraz dopasowywania w instrukcjach dotyczących nowej generacji materiałów użytych w klockach wyścigowych, takich jak CRQ Hyper-Carbon i SCR Sinter-Carbon.