KLOCKI HAMULCOWE DP BRAKES DP516 (KH617)
✅ Wymiary:
- 109 x 39.4 x 7.6 mm
- 95.3 x 36.2 x 7.5 mm
✅ Zamiennik dla:
- EBC: FA617
- Ferodo: FDB2273
- Vesrah: VD9061
✅ Klocki DP Standard:
Klocki hamulcowe DP Standard stanowią zamienniki OEM. Idealne do codziennego użytku na szosie, w terenie i na ATV. Zapewniają doskonałe hamowanie w różnych warunkach pogodowych. Wytrzymują do 3 razy dłużej niż większość klocków konkurencyjnych marek - mają jeden z najniższych współczynników zużycia na rynku. Do pozostałych zalet klocków DP Standard należy: bardzo niski poziom emisji pyłu hamulcowego, zerowa emisja hałasu i krótki okres docierania.
✅ Charakterystyka klocków DP Standard:
- Zamienniki OEM do użytku na szosie, off-road, ATV.
- Doskonałe hamowanie we wszystkich kierunkach.
- Doskonała wydajność w mokrych i suchych warunkach.
- Niewielka emisja pyłu hamulcowego.
- Brak efektu „wpadania hamulca”.
- Ciche i nieuciążliwe dla większości wirników.
- Najlepsza wydajność na rynku – zużywają się do 3 razy wolniej niż większość konkurencyjnych klocków.
- Krótki okres docierania, dzięki któremu szybko uzyskasz szczytową skuteczność hamowania.
- Idealne dla off-road'u, gdzie wydajność i wytrzymałość jest podstawowym wymogiem.
✅ Klocki hamulcowe DP
Klocki DP wykonane są z proszków metali (do pochłaniania ciepła), materiałów ogniotrwałych (zapewniających tarcie), modyfikatorów tarcia (zapewniających odpowiednie „czucie hamulca”), dodatków grafitowych (aby zminimalizować zużycie tarczy hamulcowej i wyeliminować szumy) zmieszanych razem, uformowanych, a następnie spiekanych w wysokiej temperaturze i ciśnieniu. Produkowane w Wielkiej Brytanii.
✅ Lista motocykli, do których pasują klocki z aukcji:
[marka motocykla, model, pojemność, lata produkcji]
- Can Am / BRP Outlander 6x6 DPS/Max 650 2018-2020
- Can Am / BRP Outlander 6x6 DPS/Max 1000 2018-2020
- Can Am / BRP Outlander 6x6 EFI 1000 2015-2019
- Can Am / BRP Outlander 6x6 EFI International 650 2019-2020
- Can Am / BRP Outlander 6x6 EFI USA 650 2015-2020
- Can Am / BRP Outlander 6x6 Max/Pro 450 2019-2020
- Can Am / BRP Outlander DPS/PRO/PRP + 450 2019-2020
- Can Am / BRP Outlander EFI STD/DPS/XT 500 2013-2014
- Can Am / BRP Outlander EFI STD/DPS/XT/XMR 650 2013-2020
- Can Am / BRP Outlander L/L MAX EFI 450 2015-2018
- Can Am / BRP Outlander L/L MAX EFI 500 2015-2015
- Can Am / BRP Outlander L/L MAX EFI 570 2016-2020
- Can Am / BRP Outlander MAX EFI /LTD/XMR/DPS/XT/XT-P 1000 2013-2020
- Can Am / BRP Outlander MAX EFI STD/DPS/XT/X/-P 650 2013-2020
- Can Am / BRP Outlander MAX EFI/EFI/DPS/XT/XTP/XMR 850 2016-2020
- Can Am / BRP Outlander R MAX EFI/DPS/XT/XT-P 800 2012-2015
- Can Am / BRP Outlander STD/XT/EFI/DPS/XT/XT-P/XMR 1000 2012-2018
- Can Am / BRP Renegade EFI 500 2013-2015
- Can Am / BRP Renegade EFI (Europe) 500 2013-2013
- Can Am / BRP Renegade EFI X XC 850 2016-2019
- Can Am / BRP Renegade EFI/XMR 570 2016-2019
- Can Am / BRP Renegade R EFI/Xmr 1000 2020-2020
- Can Am / BRP Renegade STD/XXC 850 2020-2020
- Can Am / BRP Renegade STD/XXC/EFI 800 2012-2015
- Can Am / BRP Renegade STD/XXC/EFI 1000 2012-2019
- Can Am / BRP Renegade STD/XXC/EFI (Europe only) 800 2012-2014
- Can Am / BRP Renegade STD/XXC/EFI (Europe only) 1000 2012-2020
- Can Am / BRP Renegade XXC 650 2018-2020
DP BRAKES
DP Brakes to jedyna taka firma na światowym rynku motocyklowym, która w 100% koncentruje się na produkcji spiekanych klocków hamulcowych. Firma DP Brakes jako pierwsza opracowała spiekane klocki hamulcowe do motocykli z końcem 1970 r. W związku z tym doświadczenie firmy nie ma sobie równych. Spiekane klocki hamulcowe DP, to produkt najwyższej jakości, przekraczający wydajnością i jakością oryginalne fabryczne klocki hamulcowe. Produkty DP Brakes gwarantują najlepsze hamowanie dostępne na rynku. Producent ten w swoim asortymencie oferuje klocki do wszystkich marek motocykli, skuterów, skuterów śnieżnych czy rowerów górskich. Zawodnicy i teamy fabryczne producentów motocykli zdobywały przy pomocy produktów DP Brakes Mistrzostwa Świata, Europy, AMA, USA, Wielkiej Brytanii oraz inne, w różnych dyscyplinach: od wyścigów torowych po motocross.