KLIKNIJ TU. WYKORZYSTAJ NEUROMARKETING W PROJEKTOWANIU WWW
Susan M. Weinschenk
- Okładka: miękka
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2010
- Liczba Stron: 160
- Format: 168 x 237 mm
- Uwagi do wydania:
- ISBN/EAN: 9788324627462
- Indeks: 032208
- Stan: Używany
- Ocena stanu: bardzo dobry -
- Uwagi do stanu: brak
Steve Krug, autor Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych" Co sprawia, że ludzie kupują wybrany produkt online W jakim celu rejestrują się w określonym serwisie Dlaczego wierzą informacjom zamieszczonym na stronie WWW Jak przyciągnąć ich uwagę i sprawić, żeby wybrali Twój produkt, zarejestrowali się w Twoim sklepie, zaufali właśnie Twojej firmie Stwórz własną, hipnotyzującą stronę internetową! Wykorzystaj wyniki badań nad procesami motywowania i podejmowania decyzji oraz wiadomości z zakresu neurobiologii. Poznaj fascynujące koncepcje z dziedziny neuromarketingu, oparte na elementach psychologii oraz doświadczeniu użytkownika strony internetowej, które pozwolą usprawnić Twój e-biznes. Dowiedz się, jakie nieświadome motywy kierują zachowaniem ludzi, przekonaj się, jak emocje wpływają na dokonywane przez nich wybory oraz w jaki sposób należy wykorzystywać zasady perswazji, aby zachęcić użytkowników serwisu WWW do podjęcia działań czy dokonania zakupów. Dzięki licznym praktycznym przykładom wyraźnie zwiększysz skuteczność oddziaływania własnej strony internetowej oraz podwyższysz związany z nią współczynnik konwersji (CR). Skuteczna perswazja i nieświadomy umysł w tworzeniu stron internetowych Pragnienie przynależności: potęga reguły społecznego dowodu słuszności Uczucie wdzięczności: wykorzystywanie reguł wzajemności i wzajemnych ustępstw Reguła niedostępności: im mniej czegoś jest, tym mocniej tego pragniemy Klęska urodzaju: paraliżujące działanie zbyt dużego wyboru Rola podobieństwa, atrakcyjnego wyglądu i skojarzeń Ludzie jako zwierzęta stadne: internet społecznościowy dziś i jutro Poznaj rewolucyjne spojrzenie na projektowanie stron i zdobądź przewagę nad konkurencją
KRYTERIA OCENY STANU - prosimy o zapoznanie się z nim przed dokonaniem zakupu:
bardzo dobry : książki z niezauważalnymi lub minimalnymi śladami użytkowania, takimi jak drobne przybrudzenia krawędzi kartek, drobne zagięcia rogów czy obtarcia okładki/obwoulty, ewentualnie z delikatnymi oznakami upływu czasu, np. lekko pożółkłymi krawędziami kartek.
dobry : książki noszące normalne ślady użytkowania, takie jak przybrudzenia krawędzi kartek wynikające z kartkowania podczas czytania, niewielkie przybrudzenia stron, zagięcia rogów kartek, uszkodzenia okładki lub obwoluty itp., a także nieraz znaczne oznaki upływu czasu. Pomimo użytkownia i upływu czasu – w dobrym stanie technicznym i bez większych uszkodzeń.
dostateczny : książki mocno sfatygowane przez poprzednich użytkowników i/lub upływ czasu.
ZAWSZE INFORMUJEMY O :
popisaniach poprzednich właścicieli itp. Wpisach własnościowych, pieczątkach bibliotecznych, zaznaczeniach tekstu itp., jak również fizycznych defektach typu pęknięcia bloku książki, szczeliny między kartkami, rozdarcia wyklejki okładki, pofałdowania kartek, plamy, przebarwienia itp. Jeśli więc w opisie stanu nie ma o nich informacji oznacza to, że się takowych nie dopatrzyliśmy – jeśli masz wątpliwości napisz do nas – chętnie udzielimy dodatkowych informacji :)