KLEJ BROKATOWY KEYROAD, 6 X 10G, NEONOWE ODCIENIE, BLISTER
- W zestawie 6 klejów (po 10g każdy) z brokatem w różnych neonowych odcieniach.
- Klej jest zmywalny i pozostawia po sobie błyszczący wzór 3D.
- Na blistrze.
- Kolor: neonowe odcienie.
OPIS MARKI KEYROAD: Marka Keyroad powstała w 2008 roku jest obecnie dostępna w ponad 150 krajach na całym świecie. Jej szeroka oferta produktowa skierowana jest przede wszystkim do dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Każde dziecko - młodsze, starsze - jest artystą, które bezgranicznie wierzy w swoje możliwości. Chcąc rozwijać twórcze pasje najmłodszych, pod marką Keyroad nieustannie wprowadzamy nowe artykuły, które odznaczają się wysoką jakością, szeroką gamą kolorystyczną oraz wzornictwem dopasowanym do każdej kategorii wiekowej dziecka. W ofercie marki Keyroad można znaleźć m. in.: kredki, ołówki, niełamliwe zestawy geometryczne, cyrkle, długopisy, pióra, temperówki, gumki, kleje, zszywacze i wiele innych.
OPIS KATEGORII KLEJE: Kleje szkolne i biurowe stanowią nieodłączne wyposażenie biura i szkolnego tornistra. Mocny i wygodny w użyciu klej zawsze warto mieć pod ręką. Dostępny, kiedy tylko potrzebujesz skleić arkusze papieru lub stworzyć efektowną pracę plastyczną. Rozmaitość klejów jest ogromna; klej permanentny, niepermanentny, w sztyfcie, w tubie, w płynie, z aplikatorem w formie kulki lub gąbki. Jak dokonać właściwego wyboru? Przede wszystkim uwzględnij jego przeznaczenie, gdyż każdy klej przystosowany jest do innych warunków użytkowania. Najbardziej popularny klej biurowy to klej w sztyfcie. Umożliwia szybką i precyzyjną aplikację kleju bez brudzenia rąk. Jest trwały i skuteczny, a przy tym ekonomiczny. Zajmuje też mało miejsca. Jeśli jednak często wykonujesz prace plastyczne, lepszym rozwiązaniem będą dla Ciebie kleje w tubce lub w płynie. Nasza kategoria związana jest z grupami produktów najczęściej określanych jako: kleje w sprayu, w sztyfcie, w płynie, w tubce, kleje biurowe do papieru
Polecamy Państwu także inne nasze aukcje na produkty biurowe i życzymy udanych zakupów.