Cement do tłumików - wypełnia ubytki metalowe
Nazwa oryginalna: Muffler Cement
Producent: Kleen-Flo
Numer katalogowy: 450
Pojemność: 170 g
Ilość w opakowaniu: 12 szt.
(sprzedaż również na sztuki)
Opis produktu:
Cement do tłumików, znany również jako "kit" lub "pasta tłumikowa". Z łatwością przylega do metalowych części tłumika, wypełniając ubytki. Chroni przed korozją. Poddany działaniu wysokiej temperatury hartuje się, nabierając właściwości metalu. Po stwardnieniu nie kruszy się, nie wypada z reperowanego miejsca, nie powoduje pęknięć z powodu wibracji. Zatrzymuje silnie trujące gazy spalinowe. Łatwa aplikacja.
Testowany przez producenta do 816*C
Przykładowe zastosowania:
Uszczelnianie dziury w tłumiku, rurach, instalacjach grzewczych.
Pasta została przetestowana przez nasz zespół.
Uszczelnialiśmy szczeliny pomiędzy silnikiem a kolektorem wydechowym ponieważ wydostawały się spaliny. Uszczelniacz do tłumika został nałożony na zimną powierzchnię. Odczekaliśmy około 30 min. Po tym czasie uruchomiliśmy silnik, temperatura w tym miejscu może sięgać do 1000ºC. Po 5 min pracy silnik został wyłączony. Pojazd odczekał do następnego dnia.
Na drugi dzień ponownie uruchomiliśmy silnik. Uszczelniacz do tłumika uszczelnił wydostające się spaliny. Od tamtego czasu pojazd przejechał około 1000km ,a uszczelniacz do tłumika nadal spełnia swoje funkcje (nie kruszy się co najważniejsze).
Sposób użycia:
W przypadku drobnej naprawy należy wszystkie luźne cząsteczki oraz kawałki rdzy dokładnie usunąć z reperowanej powierzchni i rozsmarować pastę. Jeżeli uszkodzenie jest duże, należy najpierw zakryć je drucianą siatką, a pastę rozsmarować na siatce. Odczekać kilkanaście minut. Uruchomić silnik na 2 do 5 minut w celu rozgrzania układu wydechowego. Cement powinien stwardnieć po upływie ok pół godziny.
Ostrzeżenie:
Działa drażniąco na skórę. Unikać zanieczyszczenia skóry i oczu. W razie połknięcia niezwłocznie zasięgnij porady lekarza-pokaż opakowanie lub etykietę. Przechowywać pod zamknięciem i chronić przed dziećmi.