Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 79,00 zł
- IRLANDIA UMBRO BLUZA PIŁKARSKA M -BDB STAN
- 87,99 zł z dostawą
- 128,00 zł
- Zapalniczka benzynowa retro piękny klasyk, heban
- 136,99 zł z dostawą
- 12,49 zł
- Kobie Bryant Piękny Posrebrzany Banknot IV
- 16,48 zł z dostawą
Opis
Schwinn Caliente
Witam, sprzedam moją szosę, szykowaną pod siebie. Rower poskładałem pod koniec lata 2015, od tego czasu normalnie i rzadko użytkowana (całą zimę przeleżała). Na rowerze przejechałem około 200 km. Aktualnie składam ostre, więc chciałbym pozbyć się szosy.
Do roweru posiadam jeszcze oryginalny aluminiowy znaczek przedni którego nie zdążyłem do teraz zamontować.
Baza: Schwinn Caliente 90’
******* Części, które pozostawiłem i zostały poddane renowacji: *******
- Rama i widelec : stalowe Schwinn, rama rozmiar 54 cm, stan przed renowacją bardzo dobry, wszystko zostało wypiaskowane i pomalowane proszkowo
- Korba: wyczyszczona i wypolerowana, jeszcze długo posłuży gdyż rower był mało jeżdżony. Niestety trochę ciężka.
- Przerzutka przód i tył: Shimano, osprzęt fabryczny, wyczyszczony i wypolerowany – bardzo dobrze się sprawuje.
- Manetki przerzutek: fabrycznie montowane na mostku, rozebrane i wypolerowane.
- Klamki hamulcowe podwójne: tak samo jak reszta części roweru, które pozostały, zostały rozebrane na części pierwsze, wyczyszczone i wypolerowane.
****** Nowe części, które zostały zastosowane: *******
- Koło przednie: 28” Rodi Stylus Racing, 20H na szybkozamykacz
- Koło tylne: 28” wysoki stożek 36H, poskładane z:
- szprychy CN SPOKE nierdzewne
- nyple pillar NA-PB14
- obręcz Swift Arriv 50mm
- piasta noname pod wolnobieg, kręci się dobrze
- wolnobieg 6 rzędów – nowy, niestety chiński,akurat taki miałem pod ręką,ale działa
- nakrętki piasty Shimano
- Opony: Kenda + nowe dętki wraz z opaskami
- Pedały: Platformowe MTB AUTH APD-F13 na łożyskach maszynowych
- Stery: NECO maszynowo-klulkowe
- Sztyca: ZOOM SP-65
- Support: NECO B910
- Mostek: Uno KL-80
- Siodełko: Monte Grappa Singlespeed
- Hamulce: Alhonga HJ
- Owijka: SAN MARCO Presa Corsa Dynamic
- Nowe linki: hamulcowe + pancerze
- Nowe linki: przerzutek + pancerze
- Łańcuch: KMC Z8
- Naklejki: Specjalnie projektowane naklejki Schiwnn
Wszystkie drobiazgi, które można wymienić także są nowe.
Tylko na nowe części wydałem niecałe 1500zł, do tego malowanie, robocizna innych ludzi i moje godziny spędzone przy polerowaniu różnych rzeczy i innych czynnościach.
Stan roweru bdb, od czasu poskładania przejechałem na nim 200-250 km i zaliczyłem jedną wywrotkę, skutkującą drobnymi rysami na ramie. Pewnie kwestia przepolerowania i lakier będzie idealny.
Dla zainteresowanych mogę przesłać sporo zdjęć z odbudowy jak i z zakupów nowych części.
W razie pytań proszę pisać, porobię dokładniejsze foty, jeśli ktoś będzie potrzebował, a także postaram się odpowiedzieć na wszelkie pytania. Jednak zachęcam do oględzin na żywo!
Pozdrawiam!
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.