Klasycy dzieciom
Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska
- Oprawa: twarda
- Ilość stron: 280
- Rozmiar: 16.5x21.5cm
- ISBN: 9788310125507
- Rok wydania: 2014
- Wydawnictwo:
- Stan: jak nowa
W zbiorze 'Klasycy dzieciom' znajdziemy utwory wybitnych polskich poetów i prozaików: Ignacego Krasickiego, Adama Mickiewicza, Juliusza Słowackiego, Aleksandra Fredry, Stanisława Jachowicza, Józefa Ignacego Kraszewskiego oraz Marii Konopnickiej. Nie wszystkie były tworzone z myślą o dzieciach, jednak jako element polskiej tradycji powinny się znaleźć wśród lektur młodych czytelników. Trudno sobie bowiem wyobrazić, że kolejne pokolenie nie pozna takich cytatów jak: 'Miłe złego początki', 'Już był w ogródku, już witał się z gąską', 'Prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie', 'Wolnoć Tomku w swoim domku', 'Osiołkowi w żłoby dano', czy... 'Hu, hu, ha, nasza zima zła'. Wszystkie pochodzą z utworów tworzących niniejszy zbió[...]łe, nowoczesne ilustracje Emilii Dziubak podkreślają, że nie są to nudne lektury szkolne, ale uniwersalne, ponadczasowe teksty, które mogą się spodobać współczesnym [...] Dziubak ukończyła grafikę na Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu. Debiutowała w 2011 roku autorską książką kucharską dla dzieci pt. 'Gratka dla małego niejadka', która znalazła się w ścisłym finale konkursu na najpiękniejsze książki obrazkowe 4th CJ Picture Book Award w Korei. Jej ilustracje ukazują się w takich czasopismach jak 'Gaga', 'Przekrój', 'Wprost' czy 'Art Business'. Dwukrotnie otrzymała nominacje w konkursie PTWK Najpiękniejsze Książki Roku. Laureatka Nagrody Literackiej [...]. Warszawy w 2014 r.
Stan książki
Poniżej opis stanu książki ↓
JAK NOWA
- Niezauważalne lub znikome ślady używania, które mogą obejmować nieuniknione następstwa użytkowania książki (mogące pojawić się m.in. w procesie przechowywania),
- delikatne zagięcie pojedynczej kartki,
- ledwie dostrzegalne zabrudzenie okładki lub pojedynczych stron.
Żadna z wyżej wymienionych wad o charakterze wizualnym lub mechanicznym nie wpływa na kompletną zawartość książki oraz możliwość odczytania jej pełnego tekstu.