Przepiękne półbuty RYŁKO
Cena 139 zł
Tworzywo: skóra naturalna
Kolor; Złoty
Rozmiar: 38
Długość wkładki 25
Wysokość klina 1,5
Dostępne rozmiary na innych aukcjach; 37,39,40
Przepiękne i wyjątkowe klapki ze skóry Firmy RYŁKO. Niespotykane,kosmiczne,zjawiskowe a przy tym piękne.Bardzo piękna złota cholewka z nieregularnym kształtem i eleganckim bardzo wygodnym spodem stanowią niezwykłą całość.Malutka gumeczka od wewnętrznej strony jest dodatkowym atutem i pozwala łatwiej dopasować obuwie. Jednym słowem REWELACJA dla WYJĄTKOWYCH,PIĘKNYCH PAŃ.NIESPOTYKANE i ZDROWIE W SUPER CENIE.Czekają na CIEBIE.WYPADAJĄ O PÓŁ NR.WIĘKSZE
Idąc z duchem czasu znajdziesz w naszej ofercie buty na każdy sezon.
Chcesz być modny? Zapraszamy do naszego sklepu!
SATYSFAKCJA GWARANTOWANA !!!
1. Paczki wysyłane są codziennie od poniedziałku do piątku.
2. Czas realizacji wysyłki wynosi do 48 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub informacji o płatności przesłanej przez PayU.
3. W przypadku wysyłki towaru na inne dane niż podane w Allegro proszę o poinformowanie o tym fakcie w formularzu po zakończeniu aukcji bądź mailowo.
4. Kupując na moich aukcjach, udzielacie Państwo sprzedającemu pełnomocnictwa na zawarcie umowy o świadczenie usług w Waszym imieniu z Pocztą Polska , w celu przesłania za jej pośrednictwem zakupionego towaru. (zgodnie z rozporządzeniem z dnia 01.01.2007 r. w kwestii kosztów wysyłki, odstąpienia od opłat z tytułu pełnomocnictw).
1. Jeśli mają Państwo jakieś pytania dotyczące przedmiotu aukcji prosimy skorzystać z opcji „Zadaj pytanie sprzedającemu” albo skontaktować się mailowo lub telefonicznie w godzinach
od 9:00 do 17:00
2. Na wszystkie maile staramy się odpowiadać na bieżąco, najpóźniej w godzinach wieczornych tego samego dnia.
3. Nie odpowiadamy na SMS-y.
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w internetowym sklepie Lucyna, Maria Lewandowska, prowadzonym przez sprzedającego za pośrednictwem serwisu Allegro.
Niniejszy regulamin ma zastosowanie do umów sprzedaży zawartych
od dnia 25 grudnia 2014 roku.
§ 1 Postanowienia ogólne
1. Warunkiem złożenia zamówienia w sklepie internetowym jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i jego akceptacja podczas realizacji zamówienia.
2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem serwisu Allegro.
3. Wszystkie produkty oferowane do zakupu są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz wprowadzone na polski rynek legalnie.
4. Kupujący może skontaktować się ze sprzedającym w formie telefonicznej, mailowej lub listownej. Adres siedziby sprzedawcy, adres e-mail oraz numer telefonu wskazane są w nagłówku niniejszego regulaminu.
§ 2 Składanie zamówień
2. Składanie zamówień odbywa się za pomocą strony internetowej na serwisu Allegro.
3. Składanie zamówień odbywa się 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, z wyjątkiem przerw technicznych lub awarii sieci Internet, skutkujących brakiem dostępu do serwisu.
4. Złożenie zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty za wybrany towar.
5. Podstawą przejęcia zamówienia do realizacji jest prawidłowe wypełnienie formularza zakupu wraz z potwierdzeniem modelu i wersji obuwia – rozmiar, kolor.+
6. Przyjmuje się, że zamówienie zostało prawidłowo złożone z chwilą otrzymania przez Kupującego na podany przez niego adres e – mail potwierdzenia z serwisu Allegro o dokonanym zakupie.
§ 7 Reklamacja
1. W przypadku stwierdzenia, że towar posiada wady fizyczne lub prawne Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji na podstawie przepisów o rękojmi za wady uregulowanych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny.
2. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu.
3. W celu reklamacji towaru należy odesłać go na adres siedziby Sprzedawcy podany w nagłówku regulaminu wraz ze stosownym formularzem reklamacyjnym zawierającym krótki opis wady, okoliczności oraz termin jej powstania, a także oświadczenie o obniżeniu ceny/odstąpieniu od umowy/żądanie wymiany rzeczy na wolną od wad lub żądanie usunięcia wady oraz dowodem zakupu towaru
4. Kupujący nie może odstąpić od umowy i żądać zwrotu płatności, jeżeli wada towaru jest nieistotna.
5. Jeżeli Sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie, Kupujący nie może żądać obniżenia ceny towaru lub od umowy odstąpić.
6. Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnej reklamacji Kupującego będącego konsumentem poinformuje go w formie telefonicznej lub mailowej o sposobie załatwienia reklamacji.
7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedawca stosownie do wybranego przez Kupującego sposobu załatwienia reklamacji w rozsądnym terminie odeśle Kupującemu naprawiony lub nowy, wolny od wad towar albo zwróci kupującemu kwotę zakupu towaru lub odpowiednią jej część w związku z obniżeniem ceny. W takim przypadku koszty wysyłki pokrywa Sprzedawca.
§ 8 Wymiana towaru
1. Kupującemu przysługuje prawo wymiany towaru na inny, oferowany przez Sprzedawcę w serwisie Allegro.
2. Chęć wymiany towaru na inny Kupujący powinien zgłosić Sprzedawcy w terminie 10 dni od dnia otrzymania towaru.
3. W celu wymiany towaru należy odesłać towar na adres siedziby Sprzedawcy wraz ze stosowną informacją dotyczącą nowego produktu oraz dowodem zakupu towaru.
4. Wymieniany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko wtedy, gdy wysłany będzie w pełni kompletny, nieuszkodzony oraz nie noszący śladów użytkowania.
5. W przypadku wymiany towaru, koszty wysyłki towaru w obie strony pokrywa Kupujący.
§ 9 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Klient będący konsumentem posiada w szczególności następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a) kupujący ma możliwość zwrócenia się z wnioskiem do stałego, polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej o rozstrzygnięcie sporu powstałego w związku z dokonanym zakupem;
b) kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między kupującym a sprzedawcą;
c) kupujący może zwrócić się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, o udzielenie bezpłatnej porady prawnej lub udzielenie pomocy w sporze ze Sprzedawcą powstałym w związku z dokonanym zakupem.
§ 10 Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu, z zastrzeżeniem, że do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Kupującego.
3. Data opublikowania Regulaminu: 25.12.2014r