BIOGO - sklep ekologiczny ze zdrową żywnością i suplementami
KIMCHI PEKIŃSKIE BIO 450 g - SĄTYRZ
KIMCHI PEKIŃSKIE BIO 450 g - SĄTYRZ
Produkt niepasteryzowany. Wybrzuszone wieczko nie wpływa na jakość produktu, jest naturalnym efektem kiszenia. Nie wstrząsać, otwierać powoli. Kimchi to popularny składnik wegetariańskich dań kuchni koreańskiej. Kimchi bazuje na kiszonej kapuście z dodatkiem warzyw i przypraw. Kiszone produkty są zalecane osobom, które zmagają się z problemami trawiennymi. Produkty kiszone są bogate w bakterie kwasu mlekowego, które wzbogacają florę bakteryjną jelit i pomagają poczuć komfort po posiłkach. Kiszonki to również bogactwo witaminy K, która odpowiada za prawidłowe procesy krzepnięcia krwi oraz witaminy C, która pomaga podnieść odporność.
SKŁADNIKI
kapusta pekińska*, marchew*, czosnek*, rzodkiew biała*, cebula*, papryka*, imbir*, sól kamienna niejodowana (*certyfikowany składnik ekologiczny)
MASA NETTO: 450g
WARTOŚĆ ODŻYWCZA PRODUKTU W 100 g
Wartość energetyczna - 108,1 kJ / 25,4 kcal
Tłuszcz - 0,04 g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone - < 0,06 g
Węglowodany - 5,3 g
w tym cukry - 0,2 g
Białko - 1,0 g
Sól - 2,4 g
ZALECANE WARUNKI PRZECHOWYWANIA
Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu w temperaturze od +4 do +8°C.
Producent - nazwa i adres: GOSPODARSTWO EKOLOGICZNE SĄTYRZ PIOTR WOŹNICKI, SĄTYRZ PIERWSZY 6, 73-120 CHOCIWEL
Produkt chłodniczy - możliwy tylko odbiór osobisty w sklepach stacjonarnych i magazynie centralnym.
- Certyfikat BIO: CERTYFIKAT BIO
- Wegetariańskie: TAK
- Wegańskie: TAK
- Bez laktozy: TAK
- Bez jajek: TAK
- Bez cukru: TAK
- Bez drożdży: TAK
- Bez soi: TAK
- Zakwasy i kiszonki: TAK
- Producent: SĄTYRZ
- Kategoria: Zdrowa żywność i delikatesy/Przetwory owocowe i warzywne/Kiszonki
- Waga z opakowaniem: 0.5 kg
Jesteśmy Biogo, najdynamiczniej rozwijającym się sklepem ekologicznym ze zdrową żywnością i suplementami diety w e-handlu w Europie Środkowo-Wschodniej. Oferujemy nie same produkty, a styl życia i inspiracje wynikające z naszych przeżyć i doświadczeń. Oferowany asortyment, jest odzwierciedleniem potrzeb związanych z tym jak pragniemy żyć i jakie postawy chcemy promować.